Christian. Geplaatst 14 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2013 Verdwijnt de Stentor-tribune dan? Ja, die gaan ze dan vervangen voor de doorgetrokken Fred Patrick tribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Dat is wel goede zaak, die tribune wordt in de grote wedstrijden vooral bezet door supporters van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente uit de regio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2013 Dat is wel goede zaak, die tribune wordt in de grote wedstrijden vooral bezet door supporters van Ajax, PSV, Feyenoord en Twente uit de regio. Klopt, de kaartverkoop daarvoor was ook heel slecht geregeld. Nog maar even een foto van de hoofdtribune dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Blijkbaar heeft PSV interesse in Klich en Drost. Ik denk dat Art Langeler met Philip en Marcel heeft gesproken. Hij zal ze wel getipt hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2013 Blijkbaar heeft PSV interesse in Klich en Drost. Ik denk dat Art Langeler met Philip en Marcel heeft gesproken. Hij zal ze wel getipt hebben. Zag voorbij komen op Twitter dat volgens Poolse media Ajax en PSV op de tribune zaten tijdens Oekraïne - Polen om Klich te bekijken. Vraag me af wat daar van waar is, want waarom zou je anders daarvoor naar Oekraïne gaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 15 oktober 2013 Share Geplaatst 15 oktober 2013 Zag voorbij komen op Twitter dat volgens Poolse media Ajax en PSV op de tribune zaten tijdens Oekraïne - Polen om Klich te bekijken. Vraag me af wat daar van waar is, want waarom zou je anders daarvoor naar Oekraïne gaan :cab: Ze zullen vast ook wel bij Zwolle op de tribune zitten. Maar ze willen vast Klich ook in een andere omgeving zien dan alleen bij PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ze zullen vast ook wel bij Zwolle op de tribune zitten. Maar ze willen vast Klich ook in een andere omgeving zien dan alleen bij PEC. Ja, of de clubs hebben wellicht een andere speler op het oog. Ik neem die geruchten uit buitenlandse media voorlopig even met een korreltje zout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Het zou best kunnen dat ze hem al een half jaar onopgemerkt volgen. Ze kijken natuurlijk niet alleen naar zijn kwaliteiten, maar veel meer naar zijn ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2013 Gaat nu wel snel met die tribune :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Nice :D zal ook wel moeten met het oog op zondag denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Waarom werd het niet gelijk bij de bouw zo gedaan :moop: Maar mooi dat het nu alsnog gedaan wordt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Gaat nu wel snel met die tribune :< Twitter van de algemeen directeur bevestigd dat het zondag klaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Lekker nat laten regenen in de wintermaanden. Denk dat ze daar niet over na hebben gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Lekker nat laten regenen in de wintermaanden. Denk dat ze daar niet over na hebben gedacht. Daar heb je tegenwoordig speciale kleding voor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2013 Lekker nat laten regenen in de wintermaanden. Denk dat ze daar niet over na hebben gedacht. Zelfde met de De Stentor tribune. Krijg je van die leuke gratis poncho's ;c Weer een update trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ziet er tof uit. Zijn die tuinstoelen de plek waar de trainers zitten? Kun je straks mooi Foeke Booy in zijn nek kriebelen christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ziet er tof uit. Zijn die tuinstoelen de plek waar de trainers zitten? Kun je straks mooi Foeke Booy in zijn nek kriebelen christian. Nee de trainers komen op het middelste gedeelte waar nog geen stoeltjes op zitten. En dat van Booy gaat niet lukken vrees ik, ik sta op de tribune links achter de goal ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Hmm okay, dan maar schwaffelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Waarom werd het niet gelijk bij de bouw zo gedaan :moop: Maar mooi dat het nu alsnog gedaan wordt :) Geld misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Ziet er nu tenminste iets beter uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Word wel gaaf zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ziet er tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ze zijn alleen 1 ding vergeten denk ik, bij regen worden de spelers zeiknat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Daar heb je een regenjas voor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 oktober 2013 Share Geplaatst 18 oktober 2013 Ja maar is toch niet lekker he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten