Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bekende nederlanders zijn toch wel leuker denk ik, maar dan met een groep die gewoon geld wilt verdienen en niet zich verdacht willen maken...

idd, dit seizoen lag daar wel echt de nadruk op. Alsof de deelnemers allemaal te slim waren... Ze dachten allemaal veel te ver door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met onbekende Nederlanders is gewoon leuker omdat die altijd meer op het geld zullen afgaan.

Maargoed, ik dacht dus de hele tijd dat Karin de mol was, niet dus;e Nou nu moet het gewoon Patrick zijn. Art is te opzichtig. Al kan ik nog steeds niet verklaren waarom Patrick die jeepopdracht zo goed heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is voor mij de laatste tijd de lol er eigenlijk wel vanaf. Iedereen loopt de mollen, terwijl eigenlijk iedereen voor de pot moet gaan en de mol juist ervoor moet zorgen er onopvallend geld uit te krijgen. Over het algemeen verwacht ik dat de onbekende Nederlanders minder op het mollen afgaan als ze niet de mol zijn. In die zin hoop ik toch echt dat ze het weer eens een keer met onbekende Nederlanders gaan doen. Sowieso doen er de laatste paar jaren semi-bekende Nederlanders mee. Met wat geluk is er een editie geweest waarbij ik er vanaf het begin meer dan 3 kon. De rest was nog steeds onbekend voor mij, dus zo bekend zijn ze nu ook weer niet. Daarom kunnen ze het gewoon beter met helemaal onbekende Nederlanders doen. Dan kent sowieso niemand er 1. Het verschil tussen 0 en 3 is ook niet erg groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof mij, het is ECHT moeilijk om nog goede kandidaten te vinden voor WIDM. Zo enorm veel mensen kennen het concept goed en passen hun gedrag er op aan. Seizoen 5, met George, was heel erg goed. Juist omdat er veel mensen in zaten die niet bekend waren met het concept, behalve George, die dit gebruikte om de beste mol ooit te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit al vanaf het begin al op Art, ookal begon ik soms wel te twijfelen omdat hij juist zo overduidelijk aan het mollen was vaak. Maar dat verwachten spelers juist niet die bekend zijn met het programma, dus in dat opzicht zou het een slimme keuze zijn. Hij heeft de kwaliteiten van een goede mol; erg charismatisch, spreekt de taal de landen waarin het zich afspeelt, maakt makkelijk vrienden. 'Tis wel zo dat Art duidelijk blij was en Patrick die stond daar maar wat serieus te kijken. Dus Patrick zou zomaar de mol kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit al vanaf het begin al op Art, ookal begon ik soms wel te twijfelen omdat hij juist zo overduidelijk aan het mollen was vaak. Maar dat verwachten spelers juist niet die bekend zijn met het programma, dus in dat opzicht zou het een slimme keuze zijn. Hij heeft de kwaliteiten van een goede mol; erg charismatisch, spreekt de taal de landen waarin het zich afspeelt, maakt makkelijk vrienden. 'Tis wel zo dat Art duidelijk blij was en Patrick die stond daar maar wat serieus te kijken. Dus Patrick zou zomaar de mol kunnen zijn.
Als Patrick al zo losging bij het krijgen van die vrijstelling, had hij zich bij het weten dat hij gewonnen heeft niet in kunnen houden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zaten zowel Jan als Anna op Art toen ze er uit vlogen. Art kan het daarom alleen al gewoon niet zijn. Gespeelde emoties van Patrick hebben bij mij toch wel de doorslag gegeven. Tja, en dan zo strak kijken op het einde, terwijl Art z'n lachen niet kan inhouden. Het kan niet anders, Patrick is het gewoon. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan heeft bij radio 2 aangegeven dat hij niet op soundos had ingezet!

in het programma zei ie van wel

Oke, idd zo zie je maar dat de makers alleen maar uitzenden om ons te belazeren. Niet echt realistisch dus :S

Link naar opmerking
Deel via andere websites