timpy00 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 8 uur geleden zei Rogier.: Je bent gefinisht toch? In deze hitte, voor de eerste keer na een snelle opbouw, echt een meer dan prima tijd. Kan je tevreden mee zijn man. Gefeliciteerd! Op naar meer? Ja wil sowieso blijven hardlopen. Om zelf fitter te worden en hopelijk steeds wat sneller te worden. 38 minuten geleden zei Beppu: Het voordeel van een tijd neerzetten waar je niet tevreden mee bent, is dat er nog alle ruimte is voor verbetering. Als je gelijk die 45 minuten pakt over 10km is er ook geen reet meer aan Goed punt. Met kleine stapjes komen we van zelf onder het uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september PR-day! Garmin gaf 21,10 aan en dus precies halve marathon. Synchroniseer ik 'm, geeft Strava 21,09 aan pffff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 59 minuten geleden zei Thierryvane: PR-day! Garmin gaf 21,10 aan en dus precies halve marathon. Synchroniseer ik 'm, geeft Strava 21,09 aan pffff. Zonde is dat hè, om die reden zet ik zelf altijd nog twee stappen nadat ik de afstand die ik wenste heb bereikt. Vaak genoeg gehad dat ie van een mooi rond getal daarna net weer .99 maakt Gaan mensen hier nog de Dam tot Damloop doen over twee weken? Was zelf sinds februari lekker op weg voor de 16k maar helaas door een blessure aan mijn scheenbeen een paar maanden niet lekker kunnen lopen. Ga daarom nu de Damloop by Night doen op zaterdag. Net 8,5k gelopen dus dat mag geen problemen opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september Share Geplaatst 8 september 12 minuten geleden zei Arles: Gaan mensen hier nog de Dam tot Damloop doen over twee weken? Was zelf sinds februari lekker op weg voor de 16k maar helaas door een blessure aan mijn scheenbeen een paar maanden niet lekker kunnen lopen. Ga daarom nu de Damloop by Night doen op zaterdag. Net 8,5k gelopen dus dat mag geen problemen opleveren. Als ik nog aan een startbewijs kom, wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 9 uur geleden zei Arles: Zonde is dat hè, om die reden zet ik zelf altijd nog twee stappen nadat ik de afstand die ik wenste heb bereikt. Vaak genoeg gehad dat ie van een mooi rond getal daarna net weer .99 maakt Gaan mensen hier nog de Dam tot Damloop doen over twee weken? Was zelf sinds februari lekker op weg voor de 16k maar helaas door een blessure aan mijn scheenbeen een paar maanden niet lekker kunnen lopen. Ga daarom nu de Damloop by Night doen op zaterdag. Net 8,5k gelopen dus dat mag geen problemen opleveren. Normaal loop ik ook altijd ietsje verder maar dit was een training dus hij telde automatisch af. Wil de Dam tot Dam heel graag een keer lopen maar ga naar Ajax - Utrecht mits het doorgaat. Daarom ook geen startbewijs gekocht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 13 minuten geleden zei Thierryvane: Normaal loop ik ook altijd ietsje verder maar dit was een training dus hij telde automatisch af. Wil de Dam tot Dam heel graag een keer lopen maar ga naar Ajax - Utrecht mits het doorgaat. Daarom ook geen startbewijs gekocht... Ah, de zondag is nu uitverkocht maar het had gekund. Ajax is de 15e, Dam tot Dam de 22e. Wellicht dat je via via nog aan een startbewijs zou kunnen komen, zijn altijd wel hordes mensen die uiteindelijk niet lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 10 uur geleden zei Thierryvane: PR-day! Garmin gaf 21,10 aan en dus precies halve marathon. Synchroniseer ik 'm, geeft Strava 21,09 aan pffff. Deze man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 8 minuten geleden zei Arles: Ah, de zondag is nu uitverkocht maar het had gekund. Ajax is de 15e, Dam tot Dam de 22e. Wellicht dat je via via nog aan een startbewijs zou kunnen komen, zijn altijd wel hordes mensen die uiteindelijk niet lopen. Oh shit, ik zit helemaal verkeerd te kijken en haal twee dingen door elkaar. Kon de 22e sowieso niet i.v.m. verjaardag zus. 8 minuten geleden zei Gert: Deze man. Heb eigenlijk nooit last van een run maar voel de kuiten vandaag wel een beetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Goh, mag ook wel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 1 uut 33 minuten is toch teringsnel? Zaten er Feyenoord supporters achter je aan ofzo? #wittekeniaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 37 minuten geleden zei Thierryvane: Kon de 22e sowieso niet i.v.m. verjaardag zus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Had helaas gekneusde ribben, waardoor ik al 3,5 weken niet had gerend. Korfbal slechts een weekje rust gepakt, en verder gegaan met sporten d.m.v. pijnstilling. Vandaag toch weer een gerend en ging best lekker! Kon rustig blijven ademen, niet te gek gedaan. Beginnen onze korfbaltrainingen ook altijd met wat conditie- en krachtoefeningen. Helpen denk ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Hier laatste lange ronde gelopen voor de halve marathon van Haarlem. Was niet van plan op dit tempo te gaan lopen, maar het ging echt verdomd lekker. Wel vanaf een km of 8 last van flinke blaarvorming onder mijn rechtervoet. Dat is een flinke jaap geworden nu. Hopelijk is die helemaal weg voor die halve marathon over twee weekjes, maar desalniettemin was het een heerlijke ronde. Qua uithoudingsvermogen en benen had ik hem nog wel een paar kilometer door kunnen pakken ook, zelfs nog wat sneller. Niet verwacht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Nog een maandje vamosssssssssssss! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Koekoek, lekker Thierry!!! Hier toch zondag nog de Dam tot Damloop doen. Kon gratis een startbewijs van iemand krijgen (hopelijk is die morgen ook op tijd in de brievenbus), dus waarom ook niet. Vorig jaar maximaal gegeven en gefinisht in 1.21.28 (5.04/km), maar ga nu echt puur als training doe. Dus hopelijk lukt het om beetje rustig aan te doen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Lekker man! Hier deze maand begonnen met om de dag een stukje te lopen. Alleen afgelopen vrijdag was ik 3km onderweg op rustig tempo en toen kreeg ik een ligt zeurend gevoel in de kuit wat steeds meer werd tot ik mand liep. Nu een week verder is die steek met wandelen wel weer weg. Dus neem nog even rust en hopelijk kan ik dan wel weer gaan lopen. Best frustrerend als dat niet zal lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 5 minuten geleden zei Thierryvane: Nog een maandje vamosssssssssssss! Ziek tempo! Wat is je streeftempo voor de marathon? Beetje hetzelfde of nog sneller? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 31 minuten geleden zei Beppu: Ziek tempo! Wat is je streeftempo voor de marathon? Beetje hetzelfde of nog sneller? Als ik onder de 3 uur en 20 minuten zit ben ik tevreden. Gok/hoop op 4:45-4:50 gemiddeld per km. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Dat is echt ziek snel. Snap het wel als je door die klote stad moet hobbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Lekker bezig Thierry! Zou een toptijd zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Wel een beetje traag zou dat zijn hoor Thierry. Had meer verwacht van onze witte Keniaan. Nee, klasse hoor. Dikke tijd zou dat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 21 september Share Geplaatst 21 september Op 20-9-2024 om 11:33 zei 007mark: Koekoek, lekker Thierry!!! Hier toch zondag nog de Dam tot Damloop doen. Kon gratis een startbewijs van iemand krijgen (hopelijk is die morgen ook op tijd in de brievenbus), dus waarom ook niet. Vorig jaar maximaal gegeven en gefinisht in 1.21.28 (5.04/km), maar ga nu echt puur als training doe. Dus hopelijk lukt het om beetje rustig aan te doen haha. Succes! Ik ga zo die kant op voor Damloop by Night Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Naam even weggehaald, want liep op iemand anders zijn startnummer. Anyway, ging lekker. Geen moment aan het hijgen geweest, lekker laag in mijn ademhaling dus en rustig aan gedaan. Prima tempotje gehobbeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september De MU-Hardloop-Crew is goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Zaterdag voor het eerst in 7 jaar hard gelopen, stap 1 van een 5KM schema. AS Maandagochtend 2e ronde en daarna nog 31km fietsen op een normale fiets voor een afspraak. Slets goo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten