Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Rogier.:

Je bent gefinisht toch?  In deze hitte, voor de eerste keer na een snelle opbouw, echt een meer dan prima tijd. Kan je tevreden mee zijn man. Gefeliciteerd! Op naar meer?

Ja wil sowieso blijven hardlopen. Om zelf fitter te worden en hopelijk steeds wat sneller te worden.

38 minuten geleden zei Beppu:

Het voordeel van een tijd neerzetten waar je niet tevreden mee bent, is dat er nog alle ruimte is voor verbetering. Als je gelijk die 45 minuten pakt over 10km is er ook geen reet meer aan

Goed punt. Met kleine stapjes komen we van zelf onder het uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Thierryvane:

PR-day! Garmin gaf 21,10 aan en dus precies halve marathon. Synchroniseer ik 'm, geeft Strava 21,09 aan pffff.

Schermafbeelding2024-09-08213507.png.489fccf105bd472197a5e320fad4759d.png

Zonde is dat hè, om die reden zet ik zelf altijd nog twee stappen nadat ik de afstand die ik wenste heb bereikt. Vaak genoeg gehad dat ie van een mooi rond getal daarna net weer .99 maakt ;e

Gaan mensen hier nog de Dam tot Damloop doen over twee weken? Was zelf sinds februari lekker op weg voor de 16k maar helaas door een blessure aan mijn scheenbeen een paar maanden niet lekker kunnen lopen. Ga daarom nu de Damloop by Night doen op zaterdag. Net 8,5k gelopen dus dat mag geen problemen opleveren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Arles:

Gaan mensen hier nog de Dam tot Damloop doen over twee weken? Was zelf sinds februari lekker op weg voor de 16k maar helaas door een blessure aan mijn scheenbeen een paar maanden niet lekker kunnen lopen. Ga daarom nu de Damloop by Night doen op zaterdag. Net 8,5k gelopen dus dat mag geen problemen opleveren. 

Als ik nog aan een startbewijs kom, wellicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Arles:

Zonde is dat hè, om die reden zet ik zelf altijd nog twee stappen nadat ik de afstand die ik wenste heb bereikt. Vaak genoeg gehad dat ie van een mooi rond getal daarna net weer .99 maakt ;e

Normaal loop ik ook altijd ietsje verder maar dit was een training dus hij telde automatisch af.

Wil de Dam tot Dam heel graag een keer lopen maar ga naar Ajax - Utrecht mits het doorgaat. Daarom ook geen startbewijs gekocht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Thierryvane:

Normaal loop ik ook altijd ietsje verder maar dit was een training dus hij telde automatisch af.

Wil de Dam tot Dam heel graag een keer lopen maar ga naar Ajax - Utrecht mits het doorgaat. Daarom ook geen startbewijs gekocht...

Ah, de zondag is nu uitverkocht maar het had gekund. Ajax is de 15e, Dam tot Dam de 22e. Wellicht dat je via via nog aan een startbewijs zou kunnen komen, zijn altijd wel hordes mensen die uiteindelijk niet lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arles:

Ah, de zondag is nu uitverkocht maar het had gekund. Ajax is de 15e, Dam tot Dam de 22e. Wellicht dat je via via nog aan een startbewijs zou kunnen komen, zijn altijd wel hordes mensen die uiteindelijk niet lopen. 

Oh shit, ik zit helemaal verkeerd te kijken en haal twee dingen door elkaar. Kon de 22e sowieso niet i.v.m. verjaardag zus.

8 minuten geleden zei Gert:

Deze man.

Heb eigenlijk nooit last van een run maar voel de kuiten vandaag wel een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had helaas gekneusde ribben, waardoor ik al 3,5 weken niet had gerend. Korfbal slechts een weekje rust gepakt, en verder gegaan met sporten d.m.v. pijnstilling. Vandaag toch weer een gerend en ging best lekker!

Kon rustig blijven ademen, niet te gek gedaan. Beginnen onze korfbaltrainingen ook altijd met wat conditie- en krachtoefeningen. Helpen denk ik ook wel.

image.jpeg.1ca0ebd70ee7f4f41d08c1e00e5a8029.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier laatste lange ronde gelopen voor de halve marathon van Haarlem. Was niet van plan op dit tempo te gaan lopen, maar het ging echt verdomd lekker. Wel vanaf een km of 8 last van flinke blaarvorming onder mijn rechtervoet. Dat is een flinke jaap geworden nu. Hopelijk is die helemaal weg voor die halve marathon over twee weekjes, maar desalniettemin was het een heerlijke ronde. Qua uithoudingsvermogen en benen had ik hem nog wel een paar kilometer door kunnen pakken ook, zelfs nog wat sneller. Niet verwacht eigenlijk.

Screenshot_20240915_114528_Strava.jpg.23879479a70af35ed6c8d6c6af578572.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekoek, lekker Thierry!!! (y)

Hier toch zondag nog de Dam tot Damloop doen. Kon gratis een startbewijs van iemand krijgen (hopelijk is die morgen ook op tijd in de brievenbus), dus waarom ook niet. Vorig jaar maximaal gegeven en gefinisht in 1.21.28 (5.04/km), maar ga nu echt puur als training doe. Dus hopelijk lukt het om beetje rustig aan te doen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker man!

Hier deze maand begonnen met om de dag een stukje te lopen. Alleen afgelopen vrijdag was ik 3km onderweg op rustig tempo en toen kreeg ik een ligt zeurend gevoel in de kuit wat steeds meer werd tot ik mand liep. Nu een week verder is die steek met wandelen wel weer weg. Dus neem nog even rust en hopelijk kan ik dan wel weer gaan lopen. Best frustrerend als dat niet zal lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2024 om 11:33 zei 007mark:

Koekoek, lekker Thierry!!!

Hier toch zondag nog de Dam tot Damloop doen. Kon gratis een startbewijs van iemand krijgen (hopelijk is die morgen ook op tijd in de brievenbus), dus waarom ook niet. Vorig jaar maximaal gegeven en gefinisht in 1.21.28 (5.04/km), maar ga nu echt puur als training doe. Dus hopelijk lukt het om beetje rustig aan te doen haha.

Succes! Ik ga zo die kant op voor Damloop by Night :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.039b5a0a30bbd1670cd3d9821cb9fd8a.png

Naam even weggehaald, want liep op iemand anders zijn startnummer.

Anyway, ging lekker. Geen moment aan het hijgen geweest, lekker laag in mijn ademhaling dus en rustig aan gedaan. Prima tempotje gehobbeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites