Steef91 Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Gister een uurtje wezen hardlopen, halverwege dikke regenbui over de kop:G Vanavond weer even een uurtje hardlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Wat is de beste manier om je conditie op te bouwen? Iedere dag een iets langere afstand lopen, of iedere dag dezelfde afstand lopen en proberen telkens je tijd te verbeteren? Of misschien nog een andere manier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ja ik loop nu steeds precies 5 km en telkens hetzelfde stuk. Snelste tijd is 28:35 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
formosi Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik loop nu ongeveer 6 km en dan vier keer per week. Normaal zo rond de 27 minuten. Gisteren gewoon 31 min omdat het vreselijk warm was en ik moest poepen. haha. Dat loopt echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik was vrij dik inderdaad, maar weeg nu nog 'maar' 93,9 kg. Heb nog wel beetje een blubberbuikje. @ Barteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoe weet je precies hoe groot de afstand is dat je hebt gelopen? Is daar een programma voor (google maps ofzo?) of gebruik je een GPS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik heb het een keer gefietst met m'n pa z'n fiets en die heeft zo'n kilometertellert erop zitten. Verder kan je ook nog op mapmyrun.com de afstand meten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs92 Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 @Edwin: Lekker een dagje fietsen! Maar zullen wij ook eens een x hard gaan lopen? Kijken of ik nog wat conditie heb:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Die route die ik altijd liep kon ik met de fiets ook niet komen om op te meten. Moest ik altijd maar schatten. :( Maarja heb nu echt al veels te lang wat aan mn enkel, zou echt eens naar de fysio moeten gaan. Top trouwens van je hoor Edwin, ik herinner me dat je niet zo lang geleden nog op 100+ zat. Ga zo door! 123 zelfs op 1 januari. :whistle: @Edwin: Lekker een dagje fietsen! Maar zullen wij ook eens een x hard gaan lopen? Kijken of ik nog wat conditie heb:P Haha jij loopt mij er vierkant uit man. Ik ga zo trouwens weer even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
formosi Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Hoe weet je precies hoe groot de afstand is dat je hebt gelopen? Is daar een programma voor (google maps ofzo?) of gebruik je een GPS? http://www.mapmyrun.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 mei 2011 Share Geplaatst 31 mei 2011 Ik ga zo trouwens weer even. 26:36,6 :saywhat: Ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 5 km in 21:33 laatst. Moet ik volhouden met het oog op 19 juni -> 7,5 km in <32 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 22:31 over 5.3 km met constant steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 3 juni 2011 Share Geplaatst 3 juni 2011 Mooie tijden. Ik heb mijn tijd weer wat aangescherpt naar 25:18,7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Jongens. :) Ik moet binnenkort ook maar eens gaan hardlopen of iets dergelijks om mijn conditie klein beetje op peil te houden voor de voetbal... Beste manier is dan zeker om met intervallen te gaan werken?:G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Jongens. :) Ik moet binnenkort ook maar eens gaan hardlopen of iets dergelijks om mijn conditie klein beetje op peil te houden voor de voetbal... Beste manier is dan zeker om met intervallen te gaan werken?:G Jonge, jij voetbalt op laag niveau. Op dat niveau doet conditie er bij weinig toe ;p. Maar ja, intervallen is het beste voor voetbal omdat je bij voetbal ook niet de hele wedstrijd een tempo doet. Atleten die 10km hardlopen etc. hebben meer moeite met een voetbalwedstrijd vol te houden dan iemand met een wat mindere conditie maar die op intervallen traint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Haha het word waarschijnlijk geen 7e klasse meer jonguh :5 Alsnog wel laag niveau (3e klasse in de B haha ;c), maar ga dan laatste man staan dus conditie is wel handig op zo'n positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Haha het word waarschijnlijk geen 7e klasse meer jonguh :5 Alsnog wel laag niveau (3e klasse in de B haha ;c), maar ga dan laatste man staan dus conditie is wel handig op zo'n positie Jonge, 3e klasse is niks. Ons laagste elftal in de B speelde 1e klasse en die werden zelfs nog bijna kampioen. Wij speelden hoofdklasse en daar waren zelfs nog zat spelers met een bagger conditie. Gelukkig heb ik wel een aardige conditie van nature :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Ow dat heb ik dus weer niet. Als ik deze hele zomer niets doe dan houd ik het geen half uur vol joh ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Laatste man is toch juist een zwaar luie positie ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Ow dat heb ik dus weer niet. Als ik deze hele zomer niets doe dan houd ik het geen half uur vol joh ;c Hehe, dat is wel matig. WIj hadden ook altijd na de zomervakantie 4 trainingen in de week lol en dan 1 oefenwedstrijd. 2x anderhalf uur conditie en dat was echt sick zwaar en dan de dag erna wat uitlopen en wat passoefeningen. Maar die trainer van ons zat in het leger en was nogal fanatiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Laatste man is toch juist een zwaar luie positie ;c Ik vind van niet ;c We spelen soort van 1 op 1 dus ik ben moet de nummer 10 overnemen zodat onze midmid de laatste man aanpakt. En dan moet ik me ook nog eens bemoeien met aanvallen :m: Hehe, dat is wel matig. WIj hadden ook altijd na de zomervakantie 4 trainingen in de week lol en dan 1 oefenwedstrijd. 2x anderhalf uur conditie en dat was echt sick zwaar en dan de dag erna wat uitlopen en wat passoefeningen. Maar die trainer van ons zat in het leger en was nogal fanatiek. 4 trainingen in de week :cab: Wat een gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik vind van niet ;c We spelen soort van 1 op 1 dus ik ben moet de nummer 10 overnemen zodat onze midmid de laatste man aanpakt. En dan moet ik me ook nog eens bemoeien met aanvallen :m: 4 trainingen in de week :cab: Wat een gek. Ja lol, dan kom je dus uit een lui klimaat van alleen maar in de zon bij het water liggen en bier drinken. En ineens moet je naar het keihard trainen klimaat ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Ik vind van niet ;c We spelen soort van 1 op 1 dus ik ben moet de nummer 10 overnemen zodat onze midmid de laatste man aanpakt. En dan moet ik me ook nog eens bemoeien met aanvallen :m: Haha ja zo wel, bij ons is de laatste man gewoon alleen voor rugdekking geen man, niks niet aanvallen, gewoon 10 meter achter de voorstopper alles wegwerken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 6 juni 2011 Share Geplaatst 6 juni 2011 Gisteren zijn we met ons team gedegradeerd uit de Eredivisie voor clubteams. Vorig jaar kampioen geworden in de eerste divisie, maar nu kwamen we gewoon duidelijk te kort. Ook omdat bijna iedereen niet optimaal presteerde. Ik heb deze keer niet meegedaan, had nog last van mijn knie van een val laatst op de 3.000 meter :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten