Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

Die route die ik altijd liep kon ik met de fiets ook niet komen om op te meten. Moest ik altijd maar schatten. :( Maarja heb nu echt al veels te lang wat aan mn enkel, zou echt eens naar de fysio moeten gaan.

Top trouwens van je hoor Edwin, ik herinner me dat je niet zo lang geleden nog op 100+ zat. Ga zo door!

123 zelfs op 1 januari. :whistle:

@Edwin: Lekker een dagje fietsen! Maar zullen wij ook eens een x hard gaan lopen? Kijken of ik nog wat conditie heb:P

Haha jij loopt mij er vierkant uit man. Ik ga zo trouwens weer even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens. :)

Ik moet binnenkort ook maar eens gaan hardlopen of iets dergelijks om mijn conditie klein beetje op peil te houden voor de voetbal...

Beste manier is dan zeker om met intervallen te gaan werken?:G

Jonge, jij voetbalt op laag niveau. Op dat niveau doet conditie er bij weinig toe ;p. Maar ja, intervallen is het beste voor voetbal omdat je bij voetbal ook niet de hele wedstrijd een tempo doet. Atleten die 10km hardlopen etc. hebben meer moeite met een voetbalwedstrijd vol te houden dan iemand met een wat mindere conditie maar die op intervallen traint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha het word waarschijnlijk geen 7e klasse meer jonguh :5 Alsnog wel laag niveau (3e klasse in de B haha ;c), maar ga dan laatste man staan dus conditie is wel handig op zo'n positie

Jonge, 3e klasse is niks. Ons laagste elftal in de B speelde 1e klasse en die werden zelfs nog bijna kampioen. Wij speelden hoofdklasse en daar waren zelfs nog zat spelers met een bagger conditie. Gelukkig heb ik wel een aardige conditie van nature :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow dat heb ik dus weer niet. Als ik deze hele zomer niets doe dan houd ik het geen half uur vol joh ;c

Hehe, dat is wel matig. WIj hadden ook altijd na de zomervakantie 4 trainingen in de week lol en dan 1 oefenwedstrijd. 2x anderhalf uur conditie en dat was echt sick zwaar en dan de dag erna wat uitlopen en wat passoefeningen. Maar die trainer van ons zat in het leger en was nogal fanatiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste man is toch juist een zwaar luie positie ;c

Ik vind van niet ;c We spelen soort van 1 op 1 dus ik ben moet de nummer 10 overnemen zodat onze midmid de laatste man aanpakt. En dan moet ik me ook nog eens bemoeien met aanvallen :m:

Hehe, dat is wel matig. WIj hadden ook altijd na de zomervakantie 4 trainingen in de week lol en dan 1 oefenwedstrijd. 2x anderhalf uur conditie en dat was echt sick zwaar en dan de dag erna wat uitlopen en wat passoefeningen. Maar die trainer van ons zat in het leger en was nogal fanatiek.

4 trainingen in de week :cab: Wat een gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind van niet ;c We spelen soort van 1 op 1 dus ik ben moet de nummer 10 overnemen zodat onze midmid de laatste man aanpakt. En dan moet ik me ook nog eens bemoeien met aanvallen :m:

4 trainingen in de week :cab: Wat een gek.

Ja lol, dan kom je dus uit een lui klimaat van alleen maar in de zon bij het water liggen en bier drinken. En ineens moet je naar het keihard trainen klimaat ;e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja zo wel, bij ons is de laatste man gewoon alleen voor rugdekking geen man, niks niet aanvallen, gewoon 10 meter achter de voorstopper alles wegwerken ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren zijn we met ons team gedegradeerd uit de Eredivisie voor clubteams. Vorig jaar kampioen geworden in de eerste divisie, maar nu kwamen we gewoon duidelijk te kort. Ook omdat bijna iedereen niet optimaal presteerde. Ik heb deze keer niet meegedaan, had nog last van mijn knie van een val laatst op de 3.000 meter :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites