Ginola Gepost September 17, 2010 Share Gepost September 17, 2010 Valt mee. Deze week niet ivm overbelasting, maar normaal gezien 2 keer per week, rondje van 7,7 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 25, 2010 Share Gepost September 25, 2010 46: 53 over 11,1 km in Weelde, 8/48 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost September 26, 2010 Share Gepost September 26, 2010 Een wedstrijd waar er maar 48 aan mee doen? Ook weinig... Maar wel een mooie tijd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 26, 2010 Share Gepost September 26, 2010 48 op mijn afstand hè ;) ik moet van die kleinere lopen wel kiezen, omdat ik zondags voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost October 10, 2010 Share Gepost October 10, 2010 Zonet aan de 4mijl van Groningen meegedaan voor de achtste keer. Ging zwaarder dan ooit tevoren, door moeite met ademhalen en de wedstrijd van zaterdag die ik nog in mijn benen voelde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Gepost October 14, 2010 Share Gepost October 14, 2010 Nou, net na acht maanden blessureleed weer eens serieus hardgelopen. Vorige week al paar kilometer gelopen om even aan m'n brace te wennen. Maar kwam nu toch op een nette 5 km in ongeveer een half uur. Nog niet geweldig, maar na acht maanden niet gelopen te hebben, ben ik een tevreden mens :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Gepost October 17, 2010 Share Gepost October 17, 2010 69 Jonathan Parr 25:39 (27:15) Vandaag 5 km gedaan bij de Heemstede loop, 69e van de 371 geworden. Eerste tijd is netto tijd, ben er redelijk tevreden mee. Heb bij training een minuutje harder gelopen, maar er zaten wat mindere punten in het parcours en het was erg druk in het begin. Ben ook nog niet zo lang bezig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost October 17, 2010 Share Gepost October 17, 2010 Naam Vincent Wiering Woonplaats Diemen Land NED Afstand 8 kilometer Categorie Mrecr Totaal plaats 1441 / 2784 Categorie plaats 816 Snelheid 10,220 km/uur Bruto tijd 54:36 Netto tijd 46:58 8 KM wedstrijd bij de Amsterdam Marathon. Ben geen wereldtopper en dus zeer tevreden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost October 17, 2010 Share Gepost October 17, 2010 Wat is bruto en netto tijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Gepost October 17, 2010 Share Gepost October 17, 2010 Bruto tijd is de tijd vanaf de start van de race tot je finish, netto is vanaf het moment dat je daadwerkelijk zelf gestart bent. In mijn geval ging ik 1.40 minuten na het startschot over start-finish en ging mijn netto-tijd lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 Klopt inderdaad, stond ergens achterin en het heeft mij dus bijna 8 minuten gekost om bij de startlijn te komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 Had je een beetje goed parcours dan? Ik startte ook vrij achteraan en moest in begin echt slalommen, sprinten en afremmen vanwege de drukte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazzo Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 Ben sinds twee weken ook aan het lopen, eerst kwam ik amper aan het eind van de straat, zit nu op de 3.5 a 4 km, vind het wel prima, in het begin was alleen dat piepen nadien wat kut, maar dat wordt nu ook steeds minder en ben echt supertevreden (d). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 Had je een beetje goed parcours dan? Ik startte ook vrij achteraan en moest in begin echt slalommen, sprinten en afremmen vanwege de drukte. Dat is altijd zo. Je moet echt zorgen dat je in het midden of redelijk vooraan staat, anders ben je zeker 1 tot 5 minuten kwijt met dat gedoe iedere keer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 Dat is altijd zo. Je moet echt zorgen dat je in het midden of redelijk vooraan staat, anders ben je zeker 1 tot 5 minuten kwijt met dat gedoe iedere keer. Heb je helemaal gelijk in. Ben nog maar net begonnen (2e wedstrijd) en had geen idee hoe goed de andere deelnemers waren, dus daarom dat ik redelijk achteraan ben gestart. Wat ik wel bizar vind is dat sommige mensen met een hele groep bij elkaar willen lopen en dan toch vooraan starten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snipes Gepost October 18, 2010 Share Gepost October 18, 2010 18 oktober stond de 10KM in Dronten op het programma, maar wegens een meniscus operatie kan ik hier helaas niet aan deelnemen. Of ik moet wel wonderbaarlijk snel herstellen, maar dat zal wel heel lastig gaan worden om dat te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorgath Gepost October 21, 2010 Share Gepost October 21, 2010 Gister 15 km hardgelopen. Voor het eerst deze afstand gelopen. Was wel even afzien maar het viel me uiteindelijk nog wel mee. Wel tering spierpijn nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 22, 2010 Share Gepost October 22, 2010 Hoeveel liep je normaal dan? Want het is niet heel verstandig om meteen zo'n hap erbij te doen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost October 23, 2010 Author Share Gepost October 23, 2010 Net weer even 7 gelopen, niet te ver he want morgen moet ik weer het veld op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorgath Gepost October 23, 2010 Share Gepost October 23, 2010 Hoeveel liep je normaal dan? Want het is niet heel verstandig om meteen zo'n hap erbij te doen ;) Was ook niet echt de bedoeling. Maar beetje gepusht door huisgenoot. En eigenlijk ging het nog best aardig maar meestal loop ik 8km. Dus ja dat was ook iets teveel van het goede. Ga het nu gewoon langzaam uitbreiden tot die 15 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost October 28, 2010 Share Gepost October 28, 2010 Ik heb aan die wedstrijd een vrij vervelende blessure overgehouden. Het begon in mijn hamstring en kruipt nu langzaam op richting onderrug. Soort stekende pijn waardoor ik moeilijk loop nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost October 28, 2010 Share Gepost October 28, 2010 Da's minder Vince. Goed rusten werkt het beste. Misschien eens naar de fysio? Hier wordt zaterdag 8 km gelopen bij de Snertcross van Parcival. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domino Gepost October 29, 2010 Share Gepost October 29, 2010 Gister weer 5,5km gelopen. Nu de 5km gelopen in iets meer dan 29 minuten, met snelheidsopbouw. Ben best tevreden :). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steef91 Gepost December 1, 2010 Share Gepost December 1, 2010 Ik ga ook beginnen met Joggen omdat cardio in de sportschool geen ene ruk aan is:) Ik probeer om vaker dan 2 dagen in de week een half uur te lopen maar moet eerst maar eens zien of 2 keer me wel lukt ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost December 11, 2010 Share Gepost December 11, 2010 Zo, zo.. Net een half uur gejogd.. Damn.. ^^ Kan aan 1 stuk door. :D Trotsheid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts