Jump to content

Hardlopen

Arsène
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nou, net na acht maanden blessureleed weer eens serieus hardgelopen. Vorige week al paar kilometer gelopen om even aan m'n brace te wennen. Maar kwam nu toch op een nette 5 km in ongeveer een half uur. Nog niet geweldig, maar na acht maanden niet gelopen te hebben, ben ik een tevreden mens :).

69 Jonathan Parr 25:39 (27:15)

Vandaag 5 km gedaan bij de Heemstede loop, 69e van de 371 geworden. Eerste tijd is netto tijd, ben er redelijk tevreden mee. Heb bij training een minuutje harder gelopen, maar er zaten wat mindere punten in het parcours en het was erg druk in het begin. Ben ook nog niet zo lang bezig.

Naam Vincent Wiering 
Woonplaats Diemen 
Land NED 
Afstand 8 kilometer 
Categorie Mrecr 
Totaal plaats 1441 / 2784  
Categorie plaats 816 
Snelheid 10,220 km/uur 
Bruto tijd 54:36 
Netto tijd 46:58 

8 KM wedstrijd bij de Amsterdam Marathon. Ben geen wereldtopper en dus zeer tevreden.

Had je een beetje goed parcours dan? Ik startte ook vrij achteraan en moest in begin echt slalommen, sprinten en afremmen vanwege de drukte.

Dat is altijd zo. Je moet echt zorgen dat je in het midden of redelijk vooraan staat, anders ben je zeker 1 tot 5 minuten kwijt met dat gedoe iedere keer.

Dat is altijd zo. Je moet echt zorgen dat je in het midden of redelijk vooraan staat, anders ben je zeker 1 tot 5 minuten kwijt met dat gedoe iedere keer.

Heb je helemaal gelijk in. Ben nog maar net begonnen (2e wedstrijd) en had geen idee hoe goed de andere deelnemers waren, dus daarom dat ik redelijk achteraan ben gestart. Wat ik wel bizar vind is dat sommige mensen met een hele groep bij elkaar willen lopen en dan toch vooraan starten...

Hoeveel liep je normaal dan? Want het is niet heel verstandig om meteen zo'n hap erbij te doen ;)

Was ook niet echt de bedoeling. Maar beetje gepusht door huisgenoot. En eigenlijk ging het nog best aardig maar meestal loop ik 8km. Dus ja dat was ook iets teveel van het goede. Ga het nu gewoon langzaam uitbreiden tot die 15 km.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...