Jump to content

Hardlopen

Arsène
 Share

Recommended Posts

Vandaag voor het eerst sinds het afgelopen seizoen is gelopen. Vond 5 (eigenlijk 4,9 volgens zo'n site) kilometer een mooie ronde om mee te beginnen. Uiteindelijk vond ik het redelijk gaan kreeg alleen weer gigantische last van me knieën waar ik vorig seizoen ook blessure aan gehad heb.

Heb 26.20 gelopen, volgens mij niet een echt snelle tijd (?) maar het is een begin.

Straks weer 10km hardlopen met een maat. Lekker windje erbij en niet te warm, dus komt helemaal goed :)

Viel even goed tegen. We deden een route met redelijk wat heuvels, dat valt toch even wat zwaarder dan een vlakke route :cab:

Vandaag voor het eerst sinds het afgelopen seizoen is gelopen. Vond 5 (eigenlijk 4,9 volgens zo'n site) kilometer een mooie ronde om mee te beginnen. Uiteindelijk vond ik het redelijk gaan kreeg alleen weer gigantische last van me knieën waar ik vorig seizoen ook blessure aan gehad heb.

Heb 26.20 gelopen, volgens mij niet een echt snelle tijd (?) maar het is een begin.

Om te beginnen is het wel een aardige tijd, maar uiteindelijk moet een tijd richting de 20:00 wel lukken ;)

Klopt dat duurt wel even voordat je dat haalt. Vorige zomervakantie deed ik vanaf het begin elke week 3x hardlopen en dan ook 5km en dan proberen een steeds snellere tijd. Aan het einde heb ik de 20:00 gehaald, maar dan heb je het dus over bijna 2 maanden.

Hoe bedoel je 'Moet hebben'? Wilt hebben neem ik aan?

Moet hebben ;) we moeten de tijd van vorig jaar verbeteren en dan moeten we dat tempo ongeveer lopen.

Deze week nog 2 keer 14 km gedaan, 1:08:36 en 1:12:11. Tweede keer rustig uitgelopen.

Zondag is het zover! Zin in!