Hwb Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Mijn moeder vertelde vandaag dat ze bij promotie (weer) een seizoenkaart gaat kopen. Ging zelf ook meteen twijfelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Mijn moeder vertelde vandaag dat ze bij promotie (weer) een seizoenkaart gaat kopen. Ging zelf ook meteen twijfelen. [berrie] Gloryhunterrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! [/berrie] Maar gefeliciteerd mannen, de IJsselderby weer waar het hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Leuk voor Go Ahead dat ze weer terug zijn in de Eredivisie! Gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Dat wordt vanavond en morgen ongetwijfeld mooie feestjes op de Brink. Congrats mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Gefeliciteerd jongens (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Morgen op de Brink ben ik er bij! Wordt vast een mooi feestje met die fantastische supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 [berrie] Gloryhunterrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! [/berrie] Maar gefeliciteerd mannen, de IJsselderby weer waar het hoort. Het wordt de eerste IJssel-derby in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Morgen op de Brink ben ik er bij! Wordt vast een mooi feestje met die fantastische supporters. Hou eens op met het volspammen van de twitter van tvoost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Hou eens op met het volspammen van de twitter van tvoost. Haha ja wtf, ik wist niet eens dat het op TV kon komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Gefeliciteerd mannen, het is jullie gegund! Hoopte dat Roda en Go Ahead Eagles door zouden komen en God heeft geluisterd. Amen. Succes volgend jaar in de Eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 mei 2013 Share Geplaatst 26 mei 2013 Haha ja wtf, ik wist niet eens dat het op TV kon komen :cab: Ik wist toevallig nog je achternaam van een sign-up en je kwam constant terug, maar dat was gewoon omdat ze niet zo heel veel tweets kregen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2013 [berrie] Gloryhunterrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! [/berrie] Maar gefeliciteerd mannen, de IJsselderby weer waar het hoort. Alleen jammer dat zijn moeder al jaren een scc had. Kunnen ze bij jullie in dat kut stadje niets van zeggen. [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Maar genoeg aandacht daaraan. We zijn terug waar we horen qua club. Zal lastig genoeg worden, maar das een zorg voor de club_O_. Eagles deventer_O_ [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; Morgen dan maar eens een keer een biertje doen? En kan een van de mods het [jup] weghalen:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Alleen jammer dat zijn moeder al jaren een scc had. Kunnen ze bij jullie in dat kut stadje niets van zeggen. [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Maar genoeg aandacht daaraan. We zijn terug waar we horen qua club. Zal lastig genoeg worden, maar das een zorg voor de club_O_. Eagles deventer_O_ [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; Morgen dan maar eens een keer een biertje doen? En kan een van de mods het [jup] weghalen:< Ja is goed man! Waar ben jij voor de huldiging dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Hoppata, wij zijn weer terug. Gister heerlijk feestje gehad in de Adelaarshorst (kon helaas niet mee naar Volendam). Van morgen weer gewerkt, ging niet van harte en zo maar weer een keer naar de Brink toe. Weer een paar pakken en feesten. Ik hou er van, eindelijk is het gelukt. Na 13 jaar een seizoenskaart te hebben gehad van de jupiler league nu eindelijk naar de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; kan iemand even het [jup] weghalen? Daar horen wij niet in;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Nog wel. Berrie, kwestie van geduld. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 Heldenstatus voor de snelle opvolging van mijn vraag_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 Maar genoeg niet zinvolle postings. Hoe gaan we in erin blijven is de volgende vraag. Volgende geruchten gaan rond: - Het aanblijven van Ten Hag is nog niet 100% zeker ivm niet nakomen bepaalde beloftes vanuit bestuur. Het behalen van de eredivsie zal hem echter waarschijnlijk wel over de streep trekken. - Eagles zou bezig zijn met Reimerink (VVV). Speelt daar nooit en heeft bij ons zeker bewezen wat hij waard is. Wou toen der tijd een stap hogerop maar is met VVV nu weer terug bij af. - Ook zouden we in onderhandeling zijn met Joey Suk voor een terugkeer. Wou ook een stap hogerop en kan dit misschien nu dus met ons gaan doen. Kon waarschijnlijk ook naar Utrecht. Suk op de plaats van Turuc en Turuc naar de 10 positie. - Antonia wil blijven, maar zou ook een aanbieding van Cambuur op zak hebben. Cambuur is echter goed in het jatten van onze spelers dus afwachten hoe dit gaat lopen. Verder naar mijn mening enkele bezetting van posities: - Spits zal naar gekeken moeten worden. Voorbeelden: Leon de Kogel (Huur van Utrecht), Joey Godee (Cercle Brugge), Jack Tuyp (Transfervrij van Volendam). - Rechtsback positie zal ook versterkt moeten worden. Weet niet of Yasuda veel verdiend bij Vitesse, anders zou dat misschien een optie kunnen zijn (?) [MENTION=412]Vitesse88[/MENTION]; - Goal. Voor volgend seizoen al de keeper van de A1 van Twente weten aan te trekken. Hopen dat Twente Stevens haalt van Volendam. Dan heb ik goede hoop op dat Marsman bij ons blijft. - Schenk. Zal afhangen van Ajax of hij blijft of niet. Hoop het van harte, zowel voor ons als voor de jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Yasuda verdient een non-EU salaris ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2013 Yasuda verdient een non-EU salaris ;) Jammer was anders een leuke oplossing geweest voor ons denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 En huur? waarbij Vitesse gedeelte van het salaris blijft betalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 En huur? waarbij Vitesse gedeelte van het salaris blijft betalen? Hoezo zou Vitesse een deel van z'n salaris betalen? Hij is niet meer in dienst van Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja, Vitesse gaat een deel van zijn salaris betalen ondanks dat hij niet meer onder contract bij ze staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Ja zo. Oke. Dacht dat hij nog in dienst was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Berjannus waar ben je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten