Simonsav Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Ja, daarom is downloaden wel beter. Bij de BBC versie van Africa heb je ook na elke aflevering nog een stukje van 10 minuten 'achter de schermen' waarin wordt getoond hoe de filmcrew moest werken daar in Afrika en hoe ze alles beleefden enzo. Dat was er voor de Vlaamse versie (en wss andere) afgeknipt.. Ga iig wel eens wat andere docu's binnenhalen uit dat rijtje wat je daar opnoemt. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Frozen Planet vond ik persoonlijk super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 (bewerkt) Nice Siem, heb 1/6 in bitlord gezet _O_ Half uurtje van 1 gezien, die krekels vs. vogels, hoe dat is gefilmd dat is haast onmogelijk! Alsof het animatie is, zo vet! 15 maart 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 maart 2013 Share Geplaatst 19 maart 2013 http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1331408 Het is niet diepgaand, maar heel interessant. Vooral hoe het gaat in Azië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Ik ben op zoek naar 3 sportdocu's van 'vroeger', ik hoop dat iemand ze heeft of er naar kan linken: - H.J. Cruijff 50 jaar uit 1997 (Commentaar: Tom Egbers; Eindredactie: Theo Reitsma) - Het kanon zwijgt (over Ronald Koeman) uit 1997 En nog een oude documentaire over Jari Litmanen (ik gok uit 1996 ongeveer) daarin hebben ze het o.a. over Ajax, hockeyen in Finland enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Searching for Sugar Man. dikke aanrader! probeer hem te zien zonder teveel ervan te weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 http://programma.vpro.nl/vpro-import/archief/april-2013/oorlog-te-koop.html Over de leugens van VS, VK en Denemarken om een oorlog in Irak te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Die was laatst op TV, stukkie van gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 (bewerkt) Liefhebbers van Dinosaurussen? Dan moet je echt eens Walking With Dinosaurs kijken. :) http://en.wikipedia.org/wiki/Walking_with_Dinosaurs Voor de liefhebbers heb ik wel een linkje. ;) 12 april 2013 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Dat lijkt me wel interessant [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Liefhebbers van Dinosaurussen? Dan moet je echt eens Walking With Dinosaurs kijken. :) http://en.wikipedia.org/wiki/Walking_with_Dinosaurs Voor de liefhebbers heb ik wel een linkje. ;) Haha, da's jeugdsentiment voor mij (h) Echt een hele gave serie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Haha, da's jeugdsentiment voor mij (h) Echt een hele gave serie wel. Klopt ja. Ik heb ook Walking With Monsters gekeken, dat speelt zich af voor die tijd, ook erg gaaf. Heb nu ook Walking with Beats en Walking With Caveman gedownload. Ben benieuwd. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 16 april 2013 Share Geplaatst 16 april 2013 Weet niet of iemand laatst die docu heeft gezien over Justin Bieber? Heb hem opgenomen omdat ik nieuwsgierig was, hoe hij nou zo beroemd kan zijn binnen zo korte tijdsbestek. Ook al vind ik hem een arrogant pleuris ventje, heb ik toch wel ergens respect voor hem gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Net naar 'Alles wat we wilden' [VPRO, 2010] gekeken. Hoewel het onderwerp duidelijk is en goed wordt weergegeven, is het toch een matige docu. Suggestieve vragen, vooral mensen uit dezelfde beroepsgroep (vrienden/bekenden van de regisseuse?), slechte introductie van de personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 17 april 2013 Share Geplaatst 17 april 2013 Net naar 'Alles wat we wilden' [VPRO, 2010] gekeken. Hoewel het onderwerp duidelijk is en goed wordt weergegeven, is het toch een matige docu. Suggestieve vragen, vooral mensen uit dezelfde beroepsgroep (vrienden/bekenden van de regisseuse?), slechte introductie van de personen. Vond het juist een sterke docu, maar dat komt wellicht doordat ik veel met mensen uit de creatieve/kunstsector omga. Daardoor ontzettend herkenbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei 2013 Share Geplaatst 2 mei 2013 Iemand We Are Legion The Story of the Hacktivists gezien? Gekeken voor school, vind 't echt een goede docu en erg interessant. Zeker een aanrader als je wat meer wilt weten over Anonymous (y) Dpd_qKFQJlM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 The Men Who Built America, miniserie van 8 afleveringen. Geproduceerd door de History Channel. Over hoe VS eigenlijk uit t niets binnen 50 jaar 's werelds sterkste land werd. Met commentaar van (ex)CEO's/oprichters van grote bedrijven. Sommige beelden komen wel te vaak langs, maar de manier waarop t wordt verteld, laat je dat wel vergeten. Wel een aardige propaganda voor de kapitalisme. Zal [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; wel leuk vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Ha, kapitalistische propaganda. Altijd leuk om te debunken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Weet iemand nog wat mooie docu's over grote artiesten (Bob Dylan bijv.) en wat rappers? Vind het altijd mooi om zulke docu's te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Weet iemand nog wat mooie docu's over grote artiesten (Bob Dylan bijv.) en wat rappers? Vind het altijd mooi om zulke docu's te kijken. Searching for Sugar Man is wel een mooie docu. Niet over een bekende artiest overigens, maar wel een mooi verhaal. Wel een beetje Bob Dylan-achtige muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 ^Die inderdaad. En When You're Strange (The Doors), No Direction Home (Bob Dylan), Johnny Cash's America, Buena Vista Social Club (Cubaanse muziek) en natuurlijk Heima (Sigur Rós);) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Niet op letten dat het een rockband is, Anvil: The Story of Anvil is een dikke aanrader. Gaat niet zozeer over de muziek zelf, maar meer over het leven on the road, en wat het is om iets minder succesvol te zijn als band. Echt ongelooflijk ontroerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 En This is Spinal Tap natuurlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juni 2013 Share Geplaatst 23 juni 2013 Anvil is eigenlijk Spinal Tap in het echt. Maar dan niet grappig, wel ontroerend. Ruzies, amper volk voor een gig, etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 En natuurlijk Almost Famous :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten