Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Atletiek

Gast Vdb.

Aanbevolen berichten

Ja daar klopt natuurlijk ook niks van. Die Asafa Powell schijnt erbij betrokken te zijn. Bolt zal wel buiten schot blijven.
Powell, Simpson en Carter zijn betrapt. Verder nog een Jamaicaanse mannelijke sprinter die nog niet bekend is. Kan dus Bolt zijn, maar gok ik niet, want dan was het wereldnieuws geweest..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

WK is begonnen hé boys. Bolt gaat voor een wereldrecord op de 200 meter, verder uitkijken naar die gekke Jap op de 100 meter (17 jaar, PR 10.01), en alweer een dikke ownage van Rudisha.

Edit- Kiryu dus vierde in de reeksen. 10.31, zeer matige tijd.

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja, dat bedoelde ik haha. Maar ik kijk niet live, Eurosport doet ziek raar hier op tv en ik kan geen goede stream vinden.. Kun je me een stream sturen via Skype? Martina gelukkig wel gekwalificeerd voor de volgende ronde.

Canvas ;) Al zijn er nu alleen nog een paar reeksen 100 meter en dan is het afgelopen voor vandaag ;c Bolt nog wel.

Edit- Toch altijd bizar om Bolt te zien. Uitlopend vanaf een meter of 60 :D

bewerkt door Hansje
Link naar opmerking
Deel via andere websites