Hansje Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Die schouders zeiden al genoeg :cab: Begin augustus weer WK : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 En altijd die Jamaicanen beschuldigen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Drie dagen geleden: http://nos.nl/video/528531-gay-traint-slimmer-dan-voorheen.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Om eerlijk te zijn vind ik dit niet eens zo gek. Ben benieuwd wát ie gebruikt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Hoe gay dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 En altijd die Jamaicanen beschuldigen :mrgy: Er zijn ook 3 Jamaicanen betrapt. Nog geen namen bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ja daar klopt natuurlijk ook niks van. Die Asafa Powell schijnt erbij betrokken te zijn. Bolt zal wel buiten schot blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Ja daar klopt natuurlijk ook niks van. Die Asafa Powell schijnt erbij betrokken te zijn. Bolt zal wel buiten schot blijven.Powell, Simpson en Carter zijn betrapt. Verder nog een Jamaicaanse mannelijke sprinter die nog niet bekend is. Kan dus Bolt zijn, maar gok ik niet, want dan was het wereldnieuws geweest.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Hoezee. Doek de atletiek ook maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 (bewerkt) WK is begonnen hé boys. Bolt gaat voor een wereldrecord op de 200 meter, verder uitkijken naar die gekke Jap op de 100 meter (17 jaar, PR 10.01), en alweer een dikke ownage van Rudisha. Edit- Kiryu dus vierde in de reeksen. 10.31, zeer matige tijd. 10 augustus 2013 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Worden die tijden wel op tijd stil gezet haha. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION];? Zo Martina op de 200 meter, de man die altijd lacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Wat? :cab: Martina net gelopen op de 100 meter hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ohja, dat bedoelde ik haha. Maar ik kijk niet live, Eurosport doet ziek raar hier op tv en ik kan geen goede stream vinden.. Kun je me een stream sturen via Skype? Martina gelukkig wel gekwalificeerd voor de volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 (bewerkt) Ohja, dat bedoelde ik haha. Maar ik kijk niet live, Eurosport doet ziek raar hier op tv en ik kan geen goede stream vinden.. Kun je me een stream sturen via Skype? Martina gelukkig wel gekwalificeerd voor de volgende ronde. Canvas ;) Al zijn er nu alleen nog een paar reeksen 100 meter en dan is het afgelopen voor vandaag ;c Bolt nog wel. Edit- Toch altijd bizar om Bolt te zien. Uitlopend vanaf een meter of 60 :D 10 augustus 2013 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 WK is begonnen hé boys. Bolt gaat voor een wereldrecord op de 200 meter, verder uitkijken naar die gekke Jap op de 100 meter (17 jaar, PR 10.01), en alweer een dikke ownage van Rudisha. Edit- Kiryu dus vierde in de reeksen. 10.31, zeer matige tijd. Rudisha doet niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Rudisha doet niet mee. Kut, niks van meegekregen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ben benieuwd wat Eelco Sintnicolaas gaat doen bij polsstok straks, als dat goed gaat zit er nog een medaille in :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Er doen nog aardig wat knappe Russen mee. Deze ook: http://www.listal.com/viewimage/4096691 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Halvr finales 100 meter, komaan Churandy : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Bolt, easy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Die truitjes van Jamaica (d) Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 (bewerkt) Wanneer is de finale van de 400m? Vind het nergens terug :cab: Gevonden. 12 augustus 2013 bewerkt door Michiel RAFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Wat een finish bij de 400m van de vrouwen. Tot nu toe echt een mooi wk in Moskou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Wat een finish bij de 400m van de vrouwen. Tot nu toe echt een mooi wk in MoskouMontsho stopte op het einde zowat met rennen, had ze vol doorgegaan was ze eerder denk ik. Maar episch inderdaad : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten