Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Ben geen fan van PSG, is gewoon een club waar ik altijd al sympathie heb voor gehad. Lang voor de oliedollars ;) Al van in jaren 90 met prachtige voetballers als Rai, Leonardo. Jaren geleden ook al shirtje gehaald van hun :)

Pauleta, Charles Edouard Coridon (zie filmpje) en vooral Sakho. Ik vond PSG ook altijd een leuke club, nu alleen nog vanwege Sakho en Pastore.

qAmSjYgZ6WE

Ben overigens benieuwd wat Remi Gaillard gaat doen:-D.

Gefeliciteerd aan de Montpellier sympahtisanten en fans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben overigens benieuwd wat Remi Gaillard gaat doen:-D.

Gefeliciteerd aan de Montpellier sympahtisanten en fans!

Remi moet gewoon mee de beker optillen. :r Had gelezen dat hij zelfs na wedstrijden af en toe mee in de kleedkamers zit en hij dat ook gewoon mag van het bestuur etc. En als Montpellier sympathisant ... bedankt (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft onduidelijk voor welke club Eden Hazard komend seizoen speelt. De aanvaller van Lille had zich eerder al laten ontvallen dat het sowieso Manchester zou worden (City of United), maar de Champions League-winst van Chelsea zaterdag heeft hem doen twijfelen. Hij schuift de beslissing voor zich uit.

"Zo lang ik mijn handtekening niet gezet heb, zeg ik niet waar ik naartoe ga", krabbelde Hazard, die zondag tegen AS Nancy (4-1) zijn eerste hattrick in de Ligue 1 maakte, tegen Het Nieuwsblad . "Chelsea heeft de Champions League gewonnen en speelt daardoor ook volgend seizoen Champions League, zoiets doet twijfelen." De clubs uit Manchester waren al verzekerd van CL-deelname.

"Momenteel is er nog niets beslist, maar binnenkort wordt de knoop doorgehakt. Nu kijk ik er naar uit om naar de nationale ploeg te trekken en daarna op vakantie te gaan, dat zal veel deugd doen." Op Twitter wordt het uitstellen van zijn beslissing niet op prijs gesteld. Zo zou dit het shirt van zijn nieuwe club zijn.

Flauw ze Eden :(
Link naar opmerking
Deel via andere websites