Jump to content

Frans voetbal

King XVI
 Share

Recommended Posts

Het blijft onduidelijk voor welke club Eden Hazard komend seizoen speelt. De aanvaller van Lille had zich eerder al laten ontvallen dat het sowieso Manchester zou worden (City of United), maar de Champions League-winst van Chelsea zaterdag heeft hem doen twijfelen. Hij schuift de beslissing voor zich uit.

"Zo lang ik mijn handtekening niet gezet heb, zeg ik niet waar ik naartoe ga", krabbelde Hazard, die zondag tegen AS Nancy (4-1) zijn eerste hattrick in de Ligue 1 maakte, tegen Het Nieuwsblad . "Chelsea heeft de Champions League gewonnen en speelt daardoor ook volgend seizoen Champions League, zoiets doet twijfelen." De clubs uit Manchester waren al verzekerd van CL-deelname.

"Momenteel is er nog niets beslist, maar binnenkort wordt de knoop doorgehakt. Nu kijk ik er naar uit om naar de nationale ploeg te trekken en daarna op vakantie te gaan, dat zal veel deugd doen." Op Twitter wordt het uitstellen van zijn beslissing niet op prijs gesteld. Zo zou dit het shirt van zijn nieuwe club zijn.

Flauw ze Eden :(

• 1 month later...
Mogelijke opstelling PSG 2012/2013

Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez.

Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit.

En dan heb je ook nog Franse spelers als back up zoals Gameiro, Sakho, Hoarau en Matiudi :cab: pfff teampje hoor

Mogelijke opstelling PSG 2012/2013

Douchez; Lugano, T.Silva, Alex, Maxwell; T.Motta, Sissoko, Pastore; Lavezzi, Zlatan, Menez.

Geen misselijke ploeg. Misschien gaat Zlatan er helemaal niet op achteruit.

Alleen dan Sirigu basis in plaats van Douchez. Boh wat een team :cab: