Jump to content

Frans voetbal

King XVI
 Share

Recommended Posts

PSG krijgt dus echt een bazen elftal met Zlatan, Silva, Verratti en Lavezzi. Ik ben echt benieuwd wat de club gaat presteren in de CL, kijk uit naar wedstrijden van hun! Ik ben ook wel benieuwd wat Milan gaat doen met het geld.

Ik gok Tevez halen en Kaka terughalen.

Hij speelt toch op '10'? Of meer cm zoals een Modric bijvoorbeeld? Denk dat dat streepje voor niet veel zal helpen met Pastore etc voor die posities. Al zal hij zijn minuten natuurlijk wel maken, bij Pescara was hij toch ondanks z'n jonge leeftijd de grote man lijkt me.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zometeen ff kieken wat PSG kan in zn eerste match tegen Lorient..

Opstelling zou moeten zijn:

Douchez

Jallet-Alex-Sakho-Maxwell

Chantôme-Verratti-Bodmer

Menez-Ibra-Lavezzi

Lugano, Pastore, Motta, Hoarau zitten zelfs niet op de bank. Ruime kern daar :cab:

- - - Updated - - -

nice hoor, 4 minuten en Lorient staat al voor (y)

:mrgy:

Verdedigend zitten er idd nog een paar vijzen los. Maar komt ook door dat middenveld, Verratti moet daar in zn eentje alles belopen, dat gaat ook niet natuurlijk. Die Chantome is onzichtbaar, Bodmer doet 't ook niet veel beter. En Lorient komt telkens met veel lopende mensen, doen ze wel slim.

Waarom Motta en Pastore er niet instaan is mij een raadsel, ook Matuidi geen basis.. Daarnaast zijn die backs veel te traag. Die Jallet wordt er keer op keer afgelopen door Monnet-Paquet. En dat is dan kapitein :cab: de zwakste schakel van de ploeg.

Daarnaast zitten er wel een paar leuke spelers tussen bij Lorient.