frietsaus Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Frenkie de Jong > Ajax Andersen > Willem II (huur) Andersen ;e really. Waardeloze voetballer. Hoe betrouwbaar is dit? [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Hoe betrouwbaar is dit? [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; http://www.vi.nl/nieuws/ajax-haalt-gewilde-de-jong-andersen-naar-willem-ii.htm volgens Aalbers is de deal niet helemaal rond. Frenkie zou nog een jaar op huurbasis oid komen want die wil speeltijd, nu is het punt: gaat hij in de Juup bij Jong Ajax spelen of nog een jaar Willem II? Andersen lijkt me done deal, daar zijn ze al lang mee bezig, maar vind dat niet zo'n geweldig talent eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 VI vind ik niet betrouwbaar, maar aangezien dit al een tijdje in de lucht hing. Jammer, weer een jonge middenvelder die wordt verpest door ajax. edit: Ze hebben er al zoveel, waarom dan dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 VI vind ik niet betrouwbaar, maar aangezien dit al een tijdje in de lucht hing. Jammer, weer een jonge middenvelder die wordt verpest door ajax. edit: Ze hebben er al zoveel, waarom dan dit? Ja dat vragen andere mensen zich ook af. Maar die gozer word wel beschouwd als een toptalent in Nederland, PSV en Ajax willen hem al maanden. Alleen nooit gesnapt waarom Feyenoord zich niet heeft gemeld. Maar in ieder geval: In mei ging het verhaal rond dat hij zelfs had getekend bij PSV. Ik denk dat hem ging om $$$ en speeltijd komt op de tweede plaats. Zowel rare keuze van Ajax als van hemzelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Idd, jammer. Zag hem op zo'n jeugd wk of ek ballen en dacht: Dayum, lekker talentje. Talent komt meestal wel bovendrijven, dus dat zal nog wel goedkomen met die jongen. Willem 2 zou hem de kans moeten geven op speeltijd, misschien verandert hij dan van gedachte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Rikkie is nu zeker helemaal blij. Frenkie naar Ajax en niet naar de 'concurent'. Grapje man, maar jullie zijn inmiddels wel het Excelsior van de club uit Duivendrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Hey, daarmee doe je afbreuk aan Exca! [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Ja dat vragen andere mensen zich ook af. Maar die gozer word wel beschouwd als een toptalent in Nederland, PSV en Ajax willen hem al maanden. Alleen nooit gesnapt waarom Feyenoord zich niet heeft gemeld. Maar in ieder geval: In mei ging het verhaal rond dat hij zelfs had getekend bij PSV. Ik denk dat hem ging om $$$ en speeltijd komt op de tweede plaats. Zowel rare keuze van Ajax als van hemzelf. Geloof dat maar niet. Die jongen weet echt wel wat hij wil en wat goed is voor zijn carrière. Niet voor niets is alles rond PSV en Ajax pas gaan spelen toen duidelijk werd dat Streppel nog niet zo veel speeltijd voor hem voor ogen had. En dan kun je beter spelen in de Juup dan in de beloftencompetitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Tuurlijk gaat het wel om geld. Nouri speelt toch ook niet vaak bij Jong. Bij Willem II staat hij eind dit seizoen of volgend seizoen basis. Sportief gezien is het veel beter om te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Geloof dat maar niet. Die jongen weet echt wel wat hij wil en wat goed is voor zijn carrière. Niet voor niets is alles rond PSV en Ajax pas gaan spelen toen duidelijk werd dat Streppel nog niet zo veel speeltijd voor hem voor ogen had. En dan kun je beter spelen in de Juup dan in de beloftencompetitie. Gezien het aantal middenvelders bij Ajax is het niet goed voor zijn carrière. Bij Ajax hebben ze die Van de Beek en Nouri ook romdlopen, not to mention al die jongens uit de A-selectie. Dat was in eerste instantie ook de reden dat Ajax zich niet heeft gemeld. Maar enfin, schijnt een transfersom aan te hangen dus hopelijk hebben we nu budget voor Armenteros en nog wat spelers. Armenteros wil weg en mag van Anderlecht, is alleen kwestie van geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Nouri heeft anders net 90 minuten gemaakt en was eerder nog niet helemaal fit meen ik. Bovendien is het na drie wedstrijden vreemd om zoiets te zeggen imo. Het financiële aspect zal vast meespelen, maar ik denk oprecht dat hij op de langere termijn bij Ajax meer mogelijkheden ziet om zich te ontwikkelen. Anders had hij deze overstap niet gemaakt, daar ben ik vrij zeker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Van der Velden gelijk basis dus. Ik had Mathieu verwacht. Vamosssss :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Rikkie is nu zeker helemaal blij. Frenkie naar Ajax en niet naar de 'concurent'. Grapje man, maar jullie zijn inmiddels wel het Excelsior van de club uit Duivendrecht. Alles beter dan die kleurloze bedrijfsclub uit Eindhoven he. Maar zonder gekheid. Van wie moet Willem II anders spelers huren dan bij Ajax? Ik snap heel goed dat mensen dat zo zien maar er zijn gewoon weinig andere opties in Nederland. Bij PSV valt er niks te huren en bij Feyenoord alleen Sleegers en Achahbar eventueel. Gewoon buitenkansjes dit voor een club als Willem II dus fok de haters. Ook jij Peter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ja maar wel ironisch dat juist jij af en toe loopt te klagen over Chelsea spelers bij Vitas. Heb daar zelf niet echt een mening over, maar gewoon een opvallende constatering ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Ja maar wel ironisch dat juist jij af en toe loopt te klagen over Chelsea spelers bij Vitas. Heb daar zelf niet echt een mening over, maar gewoon een opvallende constatering ;c De onvermijdelijke vergelijking waarvan ik wist dat ie zou komen. Willem II en Vitesse zitten wat mij betreft in compleet andere situaties. Willem II probeert een stabiele middenmotor te worden door buitenkansjes te benutten en de laatste schulden of te lossen, waarna er wellicht in de toekomst af en toe een tonnetje of 2 kan worden uitgegeven aan een transfersom. Vitesse wordt ondertussen gebacked door oliegeld en leunt ook al een jaar of 4 op een stroom aan huurlingen van Chelsea, om ook nog te pretenderen dat het allemaal veel hogerop moet en dat alles gaat veranderen. Als Willem II de komende 3 seizoenen steeds een half elftal aan Ajacieden huurt en ik nog steeds commentaar heb op Vitesse mag je me hypocriet noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Komst van Andersen rond blijkbaar en De Jong voor 4 jaar naar Ajax. Volgens VI blijft Frenkie ook nog een jaar bij WII, wat ik niet echt geloof. Volgens hem is het probleem dat Streppel hem geen speelminuten kan beloven en vind hij het beter om in een beloftenteam in de Juup te spelen. Die theorie kan mooi worden vervangen door $$$ en $$$ als ie een jaar op huurbasis blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 ƒ₽€nki€ d€ ¥ong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 ƒ₽€nki€ d€ ¥ong Die houden we erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Een De Jong bij Ajax is altijd welkom. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Suk a dik frenkie we dont need joe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Mooi Andersen naar Willem 2, ga Willem 2 dan ook vaker volgen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Willem II Past dat nog wel in je overvolle programma trouwens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Om Pastore 2.0 aan het werk te zien maak ik tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Om Pastore 2.0 aan het werk te zien maak ik tijd. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten