Hurricane Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Wat kunnen jullie me hier vertellen over Jeroen Lumu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Talent, leuke speler. Snelle winger met een passeerbeweging. Tweebening en kan op links en rechts. Wel beetje moeilijke jongen als ik de verhalen moet geloven. Ik hoop iig wel dat ie naar Anderlecht gaat voor een leuk bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 (bewerkt) 3 punten :D volgende wedstrijd naar de buren in Breda. Heeeeeeeeuj. Belooft wat. NAC kan je pakken, is niet veel beter. Sowieso heel rechterrijtje. Als je NAC kan pakken dan kan je Groningen thuis ook wel. Roda thuis ook wel te doen. De rest van 't programma niet te doen. Misschien een slippertje van AZ op de laatste speeldag, maar meer ook niet. http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?viewid=49&dbid=517&typeofpage=84139. Max haalbare nog 9/10 punten. 9 maart 2013 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Je ontvangt ook nog PSV thuis, he. Ook allesbehalve stabiel, zeker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Gaat heel lastig worden ja. VVV dat ook nog wel punten gaat pakken. Maarja, voor hetzelfde geld kon je vandaag al definitief gedegradeerd zijn. Streppel trouwens op de persconferentie:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 NAC is niet zoveel beter nee, ze hebben alleen bijna 2x zoveel punten als ze zondag winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb jullie tegen Heerenveen gezien. Dat was crying with the cap on. Leek nergens op, en dan nog verliezen door twee goals in het slot. No offence verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Mja zo heeft Willem II ook wel van die wedstrijden gespeeld :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 (bewerkt) De gemeente Tilburg heeft onterecht steun verleend aan Willem II. Dat is de voorlopige conclusie van de Europese Commissie (EC). In een brief stelt vicevoorzitter Joaquín Almunia dat de huurverlaging van het stadion van 1,3 miljoen naar 900 duizend euro tegen de regels is. In mei 2010 stemde de gemeenteraad 'met de rug tegen de muur' in met een huurverlaging van 400.000 euro. Met terugwerkende kracht kreeg Willem II daardoor 2,4 miljoen euro. De club kon de salarissen niet meer betalen, en werd daarmee gered. Volgens de commissie zorgde de gemeente er met het aanpassen van het contract met terugwerkende kracht voor dat zij een 'selectief voordeel' gaf aan Willem II. De variabele kosten daalden ook. Daardoor betaalde de club volgens de EC uiteindelijk minder dan zou moeten voor het gedane stadion onderhoud tussen 2004 en 2010. Destijds gaf wethouder Jan Hamming aan dat de gemeente zich heeft laten leiden door een extern onderzoek naar de huurkosten. Daarin kwam naar voren dat Willem II een veel hogere huur voor het stadion betaalde dan andere voetbalclubs. De EC wuift die reden weg. Zij zegt dat het wel marktconform was, maar boven het gemiddelde. Als uit de definitieve conclusie blijkt dat Willem II onterecht steun kreeg, zal de club dit met rente moeten terugbetalen. HAHAHAHAHAHA wat een flikkers zeg :mrgy::mrgy::mrgy: De huursom was dus wel marktconform, maar ook boven het gemiddelde :-D Wat the fuck is marktconform dan. Nee, je kunt maar beter een aardappelveld voor 10M verkopen, terugkopen voor een euro en 2 jaar later weer verkopen voor 10M. Wat een vuile gore huichelaars. Ook heel grappig dat het externe onderzoek maar even word weggewuifd. Kan zomaar. 13 april 2013 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 'Schaduw van Toivonen' sleept nieuw contract met Willem II in de wacht Simon van Zeelst staat de komende twee jaar onder contract bij Willem II, zo meldt de Tilburgse club dinsdagmorgen via de officiële kanalen. De middenvelder zette maandagavond zijn handtekening onder een nieuwe contractuele overeenkomst. Van Zeelst begon dit seizoen in de A1 van de regionale jeugdopleiding en debuteerde op 6 april in het eerste elftal van Willem II tegen PSV. Ook in de wedstrijden die daarna volgden, stond de negentienjarige middenvelder telkens aan de aftrap. Van Zeelst moest Ola Toivonen bewaken in zijn debuut en deed dat met verve. "Een irritante gast", zo vertelde de PSV'er met een glimlach. "Ik had geen idee wie hij was, maar hij deed het goed. Hij liep overal met me mee, was sterk en speelde goed.'' Van Zeelst nam de complimenten van Toivonen in ontvangst en vond zijn spel niet meer dan logisch. "Hij is zelf ook één van de irritantste voetballers. Ik had de rol gekregen om hem aan te pakken, dus het is mooi om te horen dat hij me irritant vond." VZ Wat ik van hem zag tot nog toe bevalt me wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 - Ben je er zondag ook bij in het uitvak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 Ben je er zondag ook bij in het uitvak? Nope, helaas niet. Heb die dag familie shit. Baal er wel van. Kan wel zeggen dat ik aardig trots ben dat in deze situatie er ff 1200 man gaan naar Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ben je er zondag ook bij in het uitvak? [spoiler=groot] Was wel nice, ga liever naar een thuiswedstrijd maar enfin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Las dat jullie het uitval goed toegetakeld hebben, vuurtjes, meer dan 500 stoeltjes gesloopt. Die Henkie die het veld op liep, had al een SV, nu nog langer :-D overigens wel nice sfeertje aan jullie kant, vind dat fakkels etc gewoon moeten kunnen (zolang het voor sfeer zorgt) :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 (bewerkt) Las dat jullie het uitval goed toegetakeld hebben, vuurtjes, meer dan 500 stoeltjes gesloopt. Die Henkie die het veld op liep, had al een SV, nu nog langer :-D overigens wel nice sfeertje aan jullie kant, vind dat fakkels etc gewoon moeten kunnen (zolang het voor sfeer zorgt) :) Stond op jullie suppsver. site toch? Er zijn geen stoeltjes gesloopt zover ik weet. Er is één fakkel op 't veld gegooid en die jongen die het veld op liep had idd een stadionverbod. Heeft hij al sinds NAC uit. Moet wel zeggen dat Vitesse de wedstrijd wel heel serieus nam. Hele ME stond klaar buiten met honden en shit. :cab: 29 april 2013 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Stond op jullie suppsver. site toch? Er zijn geen stoeltjes gesloopt zover ik weet. Er is één fakkel op 't veld gegooid en die jongen die het veld op liep had idd een stadionverbod. Heeft hij al sinds NAC uit. Moet wel zeggen dat Vitesse de wedstrijd wel heel serieus nam. Hele ME stond klaar buiten met honden en shit. :cab: Ja las het, zal wel van de Gelderlander afkomen. Hmm naja, maakt mij ook weinig uit. Wat mij betreft hoeven er sowieso geen stoeltjes in het uitvak, iedereen staat toch :cab: Het was een rookbom volgens mij die werd gegooid. Jaa na de wedstrijd stond er indd veel politie buiten bij het uitvak. Altijd wel mooi als een tegenstand met veel supporters komen. Alleen jammer dat er altijd een doek voor de helft van het uitvak hangt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 (bewerkt) Was er niet bij maar 500 stoeltjes :cab: Dat is bijna de helft van dat vak, levendige fantasie daar. Het was gisteren een memorabele dag in de Gelredome. Wat waren wij trots met zijn alle. 1200 feestende supporters. Welke club die al een heel seizoen onderaan staat krijgt dat voor elkaar? In de Telegraaf wordt Willem II cult genoemd. Wie had dat 5 jaar geleden durven denken. Toch zit er een smetje op de dag van gisteren. Toen het laatste cluster met bussen rond 16.00 uur aankwam op het terrein voor het uitvak sloeg de vlam in de pan. Na een uur zonder stoppen moesten aan aantal Willem II supporters nodig hun blaas legen. Dit deden zij meteen toen zij de bus uitstapten. Een aantal stewards van Vitesse vond het nodig dit met zwaar agressief gedrag te lijf te gaan. Snel hadden de 'stille' van het korps Arnhem dit in de gaten en die hadden wel zin in een knokpartij. 15 man met de knuppel in de aanslag gingen een groep supporters te lijf. Een aantal supporters van Willem II werd hierbij in elkaar geslagen. Actie, reactie was het gevolg en toen ging het helemaal mis. Paarden, honden, ME werd ingezet. Dit alles onder toeziend oog van de Tilburgse politie en onze veiligheidscoördinator Edo Peterse. Die laatste stond met een grijns op zijn gezicht alles gade te slaan. De politie Tilburg vond de actie van de Arnhemse politie niet gerechtvaardigd en overdreven en snapte er helemaal niets van. Maar in plaats van op te treden en de supporters te beschermen lieten zij hun collega's van Arnhem lekker hun gang gaan. Drie bussen stonden inmiddels vast en mocht niet uitstappen. Huilende kinderen, vluchtende supporters, vaders die met hun kinderen de taxi naar huis hebben gepakt omdat ze het uitvak niet mee in durfden. Daar waren de vrolijke dienders van het korps Arnhem inmiddels terecht gekomen om nog wat supporters neer te rossen. De wedstrijd was inmiddels begonnen en nog zo'n 150 supporters zaten vast in de bussen omdat deze werden geblokkeerd door ME-ers. Ook dit vonden onze Tilburgse vrienden volstrekt normaal en zij lieten dit gebeuren. Niet overleggen, niet opkomen voor je eigen supporters. Het meest lachwekkende moment was misschien nog wel het moment dat een ME commandant aan een van de 'stille' uit Tilburg vroeg waarom al die supporters zo opgefokt waren. Edo, Sander, Willem en al jullie collega's! Bedankt voor jullie kordate optreden. Het was weer geweldig! Waarom gaan jullie mee naar zo'n wedstrijd? In onze naïviteit dachten wij nog dat jullie er ook voor ons waren, maar nee....jullie laten ons liever in elkaar slaan door je collega's dan er iets aan te doen. Blijf voortaan lekker thuis.... 29 april 2013 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Zullen wel Feyenoorders zijn geweest. Kan niet anders. Toch? [MENTION=2395]Pino[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Het is toch niet zo lastig om nog vijf minuten je plas op te houden en dan gewoon bij de wc's te gaan pissen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Van wat ik er van begrijp is dat je pas kon pissen na de kaartjescontrole, wat meestal gepaard gaat met fouilleren. Als je dan in het laatste cluster zit met een vol uitvak duurt dat meestal wel ff. En bier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Bij ons kan je gewoon in de bus pissen. Bij jullie niet blijkbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ja, dat kon. Goh, niet bij nagedacht natuurlijk. Nee, nu snap ik waarom die supporters in elkaar geslagen zijn en waarom er agressief werd gereageerd. Duidelijk hun verdiende loon, de vuile beesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Behoorlijk klote, zoiets... Daarom ga ik dus alleen naar uitwedstrijden als ik niet in het uitvak hoef te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 april 2013 Share Geplaatst 29 april 2013 Ja, dat kon. Goh, niet bij nagedacht natuurlijk. Nee, nu snap ik waarom die supporters in elkaar geslagen zijn en waarom er agressief werd gereageerd. Duidelijk hun verdiende loon, de vuile beesten. Dat zeg ik niet. Vraag me alleen af waarom je per se alles onder moet pissen. Dat is immers wel de aanleiding. Dat gedrag van de ME'ers komt me strot uit. Echt walgelijk hoe graag die lui een gevecht willen uitlokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 30 april 2013 Share Geplaatst 30 april 2013 Is ook niet netjes. Maar een beetje achterlijk dat het daardoor uit de hand loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten