Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Willem II

Joost_10

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sowieso mag er wel een spits bij naast De Groot. Hij miste al zoveel makkelijkere en grotere kansen in de Eerste Divisie, kansen die je niet gaat krijgen in de Eredivisie. Ook niet tegen je directe concurrentie. Lijkt me sterk dat er nergens binnen het budget een spits van het niveau-Willem II werkloos thuis zit die maar al te graag weer wil spelen.

De Groot is pure afmaker, evenals Locadia. Ik hoop echt dat die kerel komt aangezien hij en Misidjan samen in de jeugd hebben gespeeld bij Willem II. Zijn vrienden van elkaar en zijn binnen het veld ook een goed koppel denk ik. Ik snap de keuze voor Snijders niet echt, zorgt wel voor dreiging maar weinig rendement.

Vond ik ook de meest opvallende, voor de rest was het niveau vrij matig. Snapte ook niet dat de Groot niet eerder werd gebracht. Leuk die Snijders, Misidjan en Hocher, maar echt doeltreffend is het helaas niet.

Volledig achter jou. Allemaal lange ballen naar voren terwijl je drie dribbelaars hebt staan, en geen balvaste aanvaller. I don't get.

Nou nou, van dat spitsennieuws wordt je ook niet vrolijk. Van de ene typische JL-spits (De Groot vermoedelijk naar STVV, Brabants Dagblad) naar de andere: Ruud ter Heide van Emmen, volgens Voetbalprimeur. Ik kan net zo goed zelf gaan solliciteren. :huhu:

Volgens de Luxemburgse krant L 'Essentiel is Willem II in vergevorderde onderhandelingen met Aurelien Joachim, het zou enkel nog gaan om details. Joachim is een 26 jarige Luxemburgs international, en speelt voor Dudelange F91. Met deze club maakte hij in de voorronde van de Champions League indruk door o.a. Red Bull Salzburg uit te schakelen. Joachim scoorde 7 keer in de voorronde van de Champions League. Daarvoor kwam hij uit voor Virton, Allemania Aachen en VFL Bochum.

(Bron: www.lessentiel.lu)

Lol, schiet ze er wel vlot in bij Dudelange. Mooie goal ook tegen Salzburg. Als ie niet duurder is qua salaris dan Donny zeg ik doen.

Locadia wil wel verhuurd worden, maar RKC en NEC lijken de beste papieren te hebben. Dus daar zullen ze ook wel naast grijpen.

Denk niet dat hij naar NEC komt. NEC zoekt een spits die zo'n 15 doelpunten kan maken, denk niet dat zo'n speler dat dit seizoen al kan.

Hij is binnen:

Willem II heeft Joachim binnen

Willem II huurt dit seizoen de 26-jarige Luxemburgse aanvaller Aurélien Joachim van zijn huidige club F91 Dudelange. De Tricolores hebben daarna de mogelijkheid hem definitief in te lijven.

Joachim, 32-voudig Luxemburgs international, scoorde vorig seizoen 19 treffers in 23 duels en deed recent van zich spreken in de duels met zijn club in het kader van de voorronde Champions League.

Technisch manager Marc van Hintum die woensdagavond samen met directeur Marco Faber in Luxemburg was, reageerde direct na afloop van de onderhandelingen: ‘Hij is een type aanvaller waarmee we ons elftal sterker kunnen maken. We realiseren ons dat hij uit een minder sterke competitie afkomstig is, maar dat is ook de markt waarop wij ons vanuit onze financiële positie moeten richten. Zowel onze scout, Jurgen Streppel als ikzelf hebben hem meerdere malen in actie gezien en hebben er vertrouwen in dat we met hem een reële kans maken in onze strijd om het Eredivisieschap veilig te stellen.’

Ook de speler zelf kijkt uit naar zijn debuut in de Eredivisie. ‘Ik ben super gemotiveerd om mezelf in de Nederlandse competitie te bewijzen’, zo liet de kersverse Willem II’er per telefoon weten. Willem II hoopt de komende dagen de administratieve zaken af te ronden zodat Joachim aanstaande zaterdag al voor het eerst het rood-wit-blauwe shirt van Willem II kan aantrekken in de competitiewedstrijd tegen Roda JC.