Tim' Gepost January 30, 2012 Share Gepost January 30, 2012 Jammer dat de mooiste club uit Brabant nu in de Jupiler League speelt... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost January 30, 2012 Share Gepost January 30, 2012 Volgens mij weet Streppel ook niet meer wat ie doet. Dat lijkt me niet het grootste probleem. Willem II's technische en gecontroleerde aanvallende voetbal past gewoon niet in deze competitie die bol staat van de onvoorspelbaarheid, opportunisme en het fysieke voetbal. Daarnaast is Willem II de te kloppen ploeg als degradant en een van de grootste clubs in de JL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost January 30, 2012 Share Gepost January 30, 2012 Jammer dat de mooiste club uit Brabant nu in de Jupiler League speelt... :( Spelen ze al vanaf 2005 hoor. :S Jk, Willem II is natuurlijk een veel mooiere club dan dat grauwe FCDB met 5 supporters. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost January 31, 2012 Share Gepost January 31, 2012 Schreurs naar Fortuna ;e Geef zo'n jongen een basisplaats en vertrouwen en je hebt de beste rechtsbuiten van de JL. Jammer dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost January 31, 2012 Share Gepost January 31, 2012 Geweldige speler voor Fortuna natuurlijk! Alleen jammer dat die jongen het IQ van een varken heeft. Valt me van Fortuna wel tegen hoe ze presteren. Hebben kwalitatief zeker geen slechte selectie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost February 1, 2012 Share Gepost February 1, 2012 Drie mutaties op laatste transferdag Willem II heeft zich per direct versterkt met Jens Podevijn. De Belgische vleugelaanvaller tekent een tweeënhalfjarig contract bij de Tricolores. De 22-jarige Podevin debuteerde in 2007 in het eerste elftal van Eendracht Aalst, de club waar hij ook zijn hele jeugdopleiding genoot. Daar ontwikkelde hij zich tot een typische buitenspeler die zowel op links als rechts uit de voeten kan en daarnaast ook regelmatig een doelpunt meepikt, getuige de 15 treffers die hij in 125 officiële duels voor de club uit Aalst scoorde. Danny Schreurs en Rowin van Zaanen verruilden op de laatste dag van de transfertermijn Willem II voor Fortuna Sittard. Het duo wordt voor de rest van dit seizoen verhuurd aan de Limburgers. Van Zaanen kwam in 2010 over van FC Volendam, Schreurs kwam in de zomer van 2011 over van FC Zwolle. Willem II's officiële website. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost February 1, 2012 Share Gepost February 1, 2012 Schreurs vond ik meer een doodloper, en Van Zaanen is ook niet kwalitatief veul beter dan dat ze al hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost February 1, 2012 Share Gepost February 1, 2012 Schreurs naar Fortuna ;e Geef zo'n jongen een basisplaats en vertrouwen en je hebt de beste rechtsbuiten van de JL. Jammer dit. Dacht ook al van wtf :cab: was in het begin van het seizoen zelfs belangrijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost February 1, 2012 Share Gepost February 1, 2012 Scheurs is idd nogal een blindganger. Mis je weinig aan, ondanks die paar keer belangrijk zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucci Gepost February 27, 2012 Share Gepost February 27, 2012 zag hem toch liever als wojchiekovski <---- ofzoiets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Famous Gepost May 4, 2012 Share Gepost May 4, 2012 zo heb net even kaartjes gekocht voor de wedstrijd tegen Sparta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 14, 2012 Share Gepost May 14, 2012 Promotie komt nu wel heel dichtbij. Zou wel zure zijn als we van Den Bosch verliezen. Wel lekker dat we eerst uit mogen. Dan zondag eerst de promotie vieren in het stadion en dan door naar De Heuvel. Het gloryhunter level ligt al wel hoog. Kingside binnen een paar uur uitverkocht, nu heb ik er zelf geen kaartje voor en samen met mij vele andere mensen die het hele seizoen op de Kingside hebben gestaan. Morgen iig maar op tijd naar het stadion gaan voor een uitkaartje. Wel achterlijk trouwens dat beide wedstrtijden om 12:30 zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 14, 2012 Share Gepost May 14, 2012 Ja, bij ons beide tegen RKC om half 5, ook van die gare tijden.. Zou leuk zijn als jullie terug komen, zou voor mij redelijk onverwacht zijn. Jullie zijn behoorlijk wisselvallig dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 14, 2012 Share Gepost May 14, 2012 Had t ook zeker niet verwacht nee. Dringt niet echt door dat we zondag gewoon kunnen promoveren. We hebben gewoon geluk dat we pas aan het einde van het seizoen in vorm kwamen. Daardoor hebben we ook de 5e plaats veilig kunnen stellen. En we hebben al helemaaaal geluk dat Den Bosch, De Graafschap heeft uitgeschakeld. Alhoewel dat nog lastig genoeg gaat worden, in de reguliere competitie is er 2x verloren van DB, thuis zelfs 0-3 geloof ik. Dat was voor mijn gevoel wel een heel ander team. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost May 14, 2012 Share Gepost May 14, 2012 De thuismatch tegen Sparta was een spektakelstuk zeg. Heerlijk, dat slechte veld en die strijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 15, 2012 Share Gepost May 15, 2012 [h=1] Bosschenaren Peters en Van Buuren niet tegen Willem II [/h] Aanvoerder Jordens Peters en rechtsback Kees van Buuren zullen komende donderdag niet meespelen in de play-off-wedstrijd van FC Den Bosch tegen Willem II. Het defensieve Bossche duo heeft achter de schermen een contract getekend bij Willem II en heeft aangegeven niet te kunnen spelen tegen hun nieuwe werkgever. Willem II en FC Den Bosch vechten deze week om een ticket voor promotie naar de Eredivisie. Peters en Van Buuren waren al langer in beeld om de overstap te maken naar Tilburg en blijken inmiddels daadwerkelijk een akkoord te hebben. Dinsdagochtend liet het duo aan trainer Fons Groenendijk weten niet in actie te willen komen tegen hun nieuwe club. Technisch directeur Fred van der Hoorn betreurt het besluit. 'De jongens kunnen het niet opbrengen. Ze zijn doodsbenauwd om een fout te maken. Er is intern goed over gesproken en besloten om het duo niet op te stellen. Zelf vind ik het heel erg jammer.' 'Een jongen als Jordens is aanvoerder en kind van de club. Ik zou na zo'n succesvol jaar er alles aan hebben gedaan om een prijs te pakken. Voor mijn club, mijn supporters en mijn teamgenoten. Gelukkig heeft de groep het fantastisch opgepakt en hebben we adequate vervangers.' Bij het duel tussen VVV-Venlo en Helmond Sport dreigt een soortgelijk scenario. Jeffrey Altheer en Guus Joppen maken komend seizoen de overstap van Helmond naar Venlo. Trainer Hans de Koning weet nog niet of hij het duo opstelt. (Stef de Bont) Lekker hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kah Gepost May 15, 2012 Share Gepost May 15, 2012 Opzich eerlijk dat ze het zelf aangeven, aan de ene kant kan je het ook belachelijk noemen aangezien ze nu nog onder contract staan bij FCDB en dat ze dan dus gewoon verplicht zijn alles te geven voor Den Bosch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JorisvdMeer Gepost May 15, 2012 Share Gepost May 15, 2012 Tsja maar als je volgend seizoen Eredivisie kunt spelen en dat nu wellicht zelf kunt verprutsen.. Maarja beter dan zo aangeven dan dat je een zwakke wedstrijd speelt doordat je niet 100% in kunt zetten. Iedere speler gaat er anders mee om natuurlijk. Vind het zelf niet eens zo heel verkeerd eigenlijk, kan het wel begrijpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 15, 2012 Share Gepost May 15, 2012 Kutzooi. Uitkaartjes waren binnen een half uur uitverkocht. Toen ik bijna bij t loket stond gooide ze alles dicht. 1.5 uur in de regen gestaan. Bijna 13.000 kaartjes voor het thuisduel verkocht trouwens. Gaat een vol huis worden sinds lange tijd : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 16, 2012 Share Gepost May 16, 2012 Bam stadion officieel uitverkocht. En gelukkig nog kaartjes kunnen krijgen voor een thuisvak van Den Bosch voor morgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost May 20, 2012 Share Gepost May 20, 2012 (edited) HEEEEEEERLIJK, wie had dit verwacht. Ik in ieder geval niet. Wat een mooie dag was dit. Van het eerste fluitsignaal, tot de veldbestorming en de huldiging op dn Heuvel. ps. Haal dat [jup] maar weg. Edited May 20, 2012 by RikH 013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost May 21, 2012 Share Gepost May 21, 2012 Heel mooi ja :) iemand Arjan Swinkels nog gevonden in de goot? :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost May 21, 2012 Share Gepost May 21, 2012 Mooi mooi :) tof dat Willem II weer terug is. Hoef ik niet meer naar 829 te kijken :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 21, 2012 Share Gepost May 21, 2012 Gaby Jallo naar Willem 2 aardig backje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost May 21, 2012 Share Gepost May 21, 2012 Haastrup van Helmond Sport ook zei Van Hintum gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts