cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Wat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Is altijd voor Kruys blijven staan omdat ie hem binnengehaald heeft. Teveel druk op 'm gekomen om hem toch te ontslaan. Wil nu niet reageren t/m maandag, assistenten hebben het overgenomen maar die worden na maandag waarschijnlijk ook weggebonjourd. Intussen weet niemand bij die club waar ie aan toe is :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Goed hoor Beenhakker :D Misschien dat die nog wat versterkingen binnen kan hengelen in de winter (Denk aan Ignjatovic) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 KWFxwB63_qs Haha alleen maar irritatie bij Beenhakker. Zegt eigenlijk dat van hem Kruys niet ontslagen had hoeven worden, overweegt zelf ook op te stappen. V/d Berg en De Wolf mogen in elk geval tot de winterstop blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doados Geplaatst 2 december 2014 Share Geplaatst 2 december 2014 Wie zijn de kandidaten om Gert Kruys op te volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 KWFxwB63_qs Haha alleen maar irritatie bij Beenhakker. Zegt eigenlijk dat van hem Kruys niet ontslagen had hoeven worden, overweegt zelf ook op te stappen. V/d Berg en De Wolf mogen in elk geval tot de winterstop blijven. Ik vind het wel altijd vermakelijk om naar Leo te luisteren, man die jaren bij Real zat zit wordt nu zo ondervraagt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Alex Pastoor de nieuwe trainert. Gezien de situatie geen verkeerde denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 VI gaat leuk worden vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Ik zie het al gebeuren, die wint na de winterstop met 0-1 in de Goffert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Leuk man, Pastoor. Goede trainer voor Sparta lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Pastoor :( Hopen dat het daar zo blijft :D Had Jan Dirk het toch goed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Kick dat deze nog bestaat hehe:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Kick dat jij nog leeft :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Ja toch hehe:P En we spelen nog steeds tegen Almere City hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Had ook niets anders verwacht met Michel Breuer achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Hey [MENTION=2543]StefanSR[/MENTION]; hoe duur is de taxi. Had niet verwacht dat jij je wachtwoord nog wist man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Wist ik ook niet:*) Heb hem even laten resetten :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Pim Verbeek volgt Leo Beenhakker op als bestuurslid technische zaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 11 november 2015 Auteur Share Geplaatst 11 november 2015 En we spelen volgend jaar een benefiet potje tegen elkaar:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Ja toch hehe:P En we spelen nog steeds tegen Almere City hehe Was ik toevallig bij. :huhu: Jij ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 11 november 2015 Auteur Share Geplaatst 11 november 2015 Was ik toevallig bij. :huhu: Jij ook? Ja man, was weer genieten. Puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 SP-AR-TA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 Verander als moderator de topicnaam ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2017 Share Geplaatst 23 september 2017 Dat is exact de reden dat ik mn laptop heb opgestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 mei 2018 Share Geplaatst 8 mei 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/Sparta_Rotterdam_(Mutual)_FC Blijkbaar is er dus ook een Sparta Rotterdam in Hong Kong? :D Iemand wat meer info hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten