NvN Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 Stel je niet zo aan zeg. Zou leuk zijn als jouw clubje degradeert en mensen hier enkele uren later al komen zeuren dat het topic van je clubje dicht zou moeten. Laat de mensen die Sparta wel een warm hart toedragen lekker in hun waarde. Lol als dat gebeurd zit ik denk ik minimaal drie dagen in een bunker :cab: Maar mij boeit het echt totaal niet of dit topic wel of niet open is. Alleen de argumenten slaan nergens op, daar reageer ik op. Al zetten ze dit topic als sticky, vind ik echt totaal niet boeiend :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 Ga je druk maken om niks, tering. Het seizoen is net afgelopen en een hele mooie club is gedegradeerd. Zonde zonde zonde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 Ja maar je moet wel consequent blijven, anders vind ik dat Beriee & co en Stefan_helmond ook een topic aan mogen maken. Jupiler league clubs hebben geen eigen topic, dat zijn de regels. Zo zou RKC topic ook dicht moeten. Mij boeit het niet heel erg, maar snap het punt. Dat is vooral omdat anders er topics komen van FC Oss etc. Waar totaal geen supporters van zijn. Ik vind eigenlijk gewoon dat er een topic van een club aangemaakt mag worden als er minimaal 3 fans zijn ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 Gaat mij erom dat Sparta net enkele uren terug gedegradeerd is en hier nu al gezeurt wordt over het sluiten van dit topic, beetje onnodig en respectloos. Beetje hetzelfde als wanneer je op een begrafenis al gaat zitten zeuren over wie wat krijgt betreffende de spullen van de overledene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 @ StefanSR: Ondanks alles: -s6f7VQ-w_U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost May 16, 2010 Share Gepost May 16, 2010 Jongens doe niet triest over dat het topic gesloten moet worden :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sick Blik Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 En ook al wordt ie gesloten dan duurt dat maar een jaar. Dus ik snap niet waarom men hem dicht wil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Falkenburg en Viergever gaan Sparta verlaten De degradatie uit de Eredivisie markeert ook het einde aan het verblijf van Nick Viergever en Erik Falkenburg bij Sparta Rotterdam. Trainer Aad de Mos wacht af. Sparta heeft al een akkoord over een afkoopsom voor het tweetal. 'Het is nog niet helemaal zeker dat ze vertrekken, want ze moeten nog medisch worden gekeurd', zei Simon de Jong, voorzitter van de raad van commissarissen in het Algemeen Dagblad. Naar alle waarschijnlijkheid vervolgen Viergever en Falkenburg hun carrière bij AZ. Het zal allerminst blijven bij een afscheid van Falkenburg en Viergever. 'Er zullen meer spelers vertrekken, want er gaat bij ons gewinkeld worden. We hebben immers vijf spelers in Jong Oranje', aldus De Jong. Kevin Strootman geldt daarbij als de andere groeibriljant. Of er ook nog een toekomst is voor Aad de Mos op Het Kasteel is nog onduidelijk. De raad van commissarissen komt maandag bijeen om zich te buigen over de verschillende scenario's. De Haagse trainer houdt de optie van een langer verblijf open ondanks de degradatie. 'Ik wacht de gesprekken met de raad van commissarissen af en ook de spelers hebben daar een stem in. Ook zij moeten aangeven of ze zich kunnen vinden in mijn werkwijze.' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Tja was te verwachten, hopen krijgen ze er nog redelijk wat geld voor, aankopen hoeft Sparta gelukkig nooit te doen(weinig in elk geval) omdat de jeugd altijd boven komt draaien, dat vind ik ook zo mooi aan deze club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waust0r Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Volgend jaar dan maar dubbel feest bij ons in huis. Kampioenschap voor zowel Ajax als Sparta. :) Leuke spelertjes die weggaan, maar naar mijn mening hebben ze wel een mentaliteitsprobleempjes. Vier Jong Oranje-spelers en een goede jeugdopleiding; dan mag je eigenlijk niet degraderen. En voor de bepaalde Feyenoord-supporters, jammer dat jullie je laten kennen in dit topic. Neem een voorbeeld aan jullie supporters die het wel snappen en gewoon reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daanpsv10 Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Jammer dat zo'n club moet degraderen, hoop dat ze snel terugkomen ipv Willem 2 ofzo, dat vind ik zo'n saaie club :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanKnul Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Echt zo erg zonde dat Sparta weer gedegradeerd is. Zoveel talenten krijgen er de kans om door te breken, aangezien de club het geld er niet voor heeft om zich echt te versterken. Hopelijk verdienen ze wel wat moois aan de transfers en regelen ze in ieder geval dat ze een percentage van de doorverkoop krijgen. Alleen zo kan Sparta zich de komende jaren financieel gezond houden. Ze hadden nooit die Aad de Mos moeten aannemen. Vind dat een trainer van niets die nergens iets bijzonders presteert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Vind dat een trainer van niets die nergens iets bijzonders presteert. Hij heeft toch wel wat gepresteerd, al is dat heeeeeeel lang geleden: Palmares 1981/82 Kampioenschap (Ajax) (als assistent van Kurt Linder) 1982/83 Kampioenschap (Ajax) 1982/83 Beker (Ajax) 1984/85 Kampioenschap (Ajax)* 1986/87 Bekerwinnaar (KV Mechelen) 1987/88 Europa Cup II (KV Mechelen) 1987/88 Kampioenschap (KV Mechelen) 1988/89 Europese Supercup (KV Mechelen) 1990/91 Kampioenschap (Anderlecht) 2002/03 Bekerwinnaar (Al-Hilal) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PrinsPils Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Ja hij leunt dus nog steeds op de successen die hij 20 jaar geleden heeft behaald (Al-Hilal niet meegerekend want dat trekt toch op niks) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Tsja, je hebt een beetje weinig aan bekers als je degradeerd, Pino. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Aad wil altijd te veel. Bij Vitesse had hij een periode waarin hij het uitstekend deed. Tegen die tijd kwam de positie van TD ook vrij, hij wilde meteen er een combinatie baan van maken. En bij Sparta had hij die ambitie ook. Hij slaat soms gewoon enorm door en ik durf de degradatie van Sparta op z'n conto te schrijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Tsja, je hebt een beetje weinig aan bekers als je degradeerd, Pino. Ik zeg ook niet dat het een goede coach is, ik reageerde alleen op het feit dat er gezegd werd dat hij niets had gewonnen. Ik vind Aad de Mos een vrij slechte trainer, laat dat even duidelijk zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Ik zeg ook niet dat het een goede coach is, ik reageerde alleen op het feit dat er gezegd werd dat hij niets had gewonnen. Ik vind Aad de Mos een vrij slechte trainer, laat dat even duidelijk zijn. Ow, mijn excuses, dat had ik niet helemaal door. :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Ow, mijn excuses, dat had ik niet helemaal door. :thumb: Geeft niets, je bent Feyenoorder he ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Tja was te verwachten, hopen krijgen ze er nog redelijk wat geld voor, aankopen hoeft Sparta gelukkig nooit te doen(weinig in elk geval) omdat de jeugd altijd boven komt draaien, dat vind ik ook zo mooi aan deze club. Dan moet je Feyenoord toch onderhand ook mooi gaan vinden. :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Dat is vooral omdat anders er topics komen van FC Oss etc. Waar totaal geen supporters van zijn. Ik vind eigenlijk gewoon dat er een topic van een club aangemaakt mag worden als er minimaal 3 fans zijn ofzo. Klopt inderdaad. Richtlijnen zijn geüpdatet (zie lees dit eerst). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfella Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Klopt inderdaad. Richtlijnen zijn geüpdatet (zie lees dit eerst). :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanKnul Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Hij heeft toch wel wat gepresteerd, al is dat heeeeeeel lang geleden: Palmares 1981/82 Kampioenschap (Ajax) (als assistent van Kurt Linder) 1982/83 Kampioenschap (Ajax) 1982/83 Beker (Ajax) 1984/85 Kampioenschap (Ajax)* 1986/87 Bekerwinnaar (KV Mechelen) 1987/88 Europa Cup II (KV Mechelen) 1987/88 Kampioenschap (KV Mechelen) 1988/89 Europese Supercup (KV Mechelen) 1990/91 Kampioenschap (Anderlecht) 2002/03 Bekerwinnaar (Al-Hilal) Destijds was het volgens mij een zeer talentvolle trainer. Meerdere kampioenschappen en ook met Mechelen veel gepresteerd. Inmiddels toch al zo'n 20 jaar inderdaad niks gepresteerd en daar had ik het ook over. Ik vind persoonlijk dat het door hem komt, want hij heeft in mijn ogen de afgelopen jaren geen enkele club beter gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NvN Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Destijds was het volgens mij een zeer talentvolle trainer. Meerdere kampioenschappen en ook met Mechelen veel gepresteerd. Inmiddels toch al zo'n 20 jaar inderdaad niks gepresteerd en daar had ik het ook over. Ik vind persoonlijk dat het door hem komt, want hij heeft in mijn ogen de afgelopen jaren geen enkele club beter gemaakt. Nou is de situatie waarin Sparta reeds zat natuurlijk niet zijn schuld. Ondanks dat ik geen fan ben van De Mos, ligt de schuld echt niet bij hem. Wellicht wel over die twee wedstrijdjes tegen Excelsior, maar er er daar zoveel aan vooraf gegaan. Ik denk dat elke trainer die op dat moment op die positie was komen te staan in dezelfde problemen was gekomen. Sterker nog, dat weet ik zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boke Gepost May 17, 2010 Share Gepost May 17, 2010 Eerst voor Ajax nu voor opeens Sparta? Ik ben al meer dan 10 jaar Sparta Supporter. Alleen ik mag toch ook wel een voorkeur hebben voor wie er kampioen word? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts