Jump to content

Sparta Rotterdam

StefanSR

Recommended Posts

• Replies 260
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Drama seizoen dit, word tijd dat ze de conclusie trekken dat er totaal geen sprake is van een beleid en Vloet op straat zetten, in mijn ogen toch het brein achter de teloor gang van de club.

6 trainers sinds de degradatie is natuurlijk schandelijk, geen enkele trainer kreeg echt de kans om wat neer te zetten, laat staan het af te maken, ik vond Vonk het nieteens slecht doen maar die werd ontslagen omdat er op het jubileumsfeest werd verloren :cab: emotie management van de hoogste soort.

Dat we überhaupt de promotie playoffs mogen spelen is een grap, een cadeautje omdat de reserve teams niet kunnen promoveren, wat we nooit gaan halen gezien de omstandigheden.

Conclusie: Vloet weg, hij heeft ons kapot gemaakt :wall:

Dat zegt weinig, feit is dat hij verantwoordelijk is voor het aantrekken van de selectie en technische staf, de spelers die hij heeft aangetrokken voegde over het algemeen weinig toe, hier en daar een uitzondering.

Ook zegt hij zelf dat Vonk het fantastisch gedaan heeft, die hij zelf wél ontsloeg, en verteld hij dat Sparta uitstekend op koers ligt, wat iedereen kan zien dat het niet zo is

Ja, dat is het probleem. Kan ze daar niet terugkijken.:-D

Sorry ik was te snel :) Komt vast doordat 9 van de 10 vragen die gesteld worden wel zo op google te vinden zijn..

Lijkt alsof de serie eraf is gehaald, ook bij RTL gemist en een andere site kun je nog wel bij de afleveringen komen maar zijn ze niet meer af te spelen. Misschien een mailtje aan RTL eraan wagen?

Sorry ik was te snel :) Komt vast doordat 9 van de 10 vragen die gesteld worden wel zo op google te vinden zijn..

Lijkt alsof de serie eraf is gehaald, ook bij RTL gemist en een andere site kun je nog wel bij de afleveringen komen maar zijn ze niet meer af te spelen. Misschien een mailtje aan RTL eraan wagen?

Zal ik doen. ;) Mocht iemand anders hier nog mogelijkheden hebben hoor ik dat graag. _O_