Boke Geplaatst 7 juli 2010 Share Geplaatst 7 juli 2010 Goede zaak. Wat voor bedrag ging het eigenlijk? Het zou om ongeveer 1.6 miljoen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 12 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2010 Trainer Jan Everse verwelkomt vanaf vandaag drie nieuwe spelers op het trainingsveld. Deze drie spelers zijn op stage bij Sparta Rotterdam en mogen zich bewijzen tijdens trainingen van de A-selectie. Het gaat om Dino Avdic, Cihan Kaptan en Nadjim Haroun. Dino Avdic is afkomstig van HB Köge U19 uit Denemarken. Hij is een 19-jarige aanvaller met zowel de Zweedse als de Bosnische nationaliteit. Avdic kwam reeds 12 maal uit voor het nationale team van Bosnië en Herzegovina onder 21 en scoorde daarin 7 maal. Dino Avdic Kaptan is afkomstig van het Duitse Borussia Dortmund. Hij is een 21-jarige verdediger met zowel de Duitse als Turkse nationaliteit. Kaptan kwam al diverse malen uit voor de nationale jeugdelftallen van Duitsland : Elftal Wedstrijden Doelpunten Duitsland U20 4 0 Duitsland U19 7 0 Duitsland U18 8 0 Duitsland U17 8 0 Cihan Kaptan Nadjim Haroun is afkomstig van het Belgische Germinal Beerschot. Haroun is een 22-jarige middenvelder met de Belgische nationaliteit. Nadjim Haroun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 juli 2010 Share Geplaatst 14 juli 2010 Italiaanse derdeklasser doet bod op Poepon 13/07/2010 14:57 Rydell Poepon kan zijn carrière in Italië een vervolg geven. De derdeklasser Taranto Calcio wil de spits overnemen van Sparta Rotterdam. Technisch directeur Rob Baan bevestigde dat Taranto wil voldoen aan de afkoopsom die Sparta wil ontvangen voor de aanvaller. De Rotterdamse club wacht een beslissing af van Poepon. Volgens Baan moet Poepon goed nadenken of hij de overstap wil maken naar de Italiaanse derdeklasser als volgende station in zijn carrière. ;e :cry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 14 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2010 Ik zou het alleen voor het weer doen, en ook wel voor het eten.. verder als hij gaat.. sucked het echt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Strootman: 'Het lijkt me niet verstandig in te gaan op namen van clubs' Donderdag, 22 juli 2010 om 11:10Hoewel hij de afgelopen tijd bij verschillende clubs op het verlangenlijstje stond lijkt Kevin Strootman niet van plan te zijn Sparta Rotterdam deze zomer te gaan verlaten. Zelfs het feit dat de Rotterdammers volgend seizoen in de Jupiler League uit zullen komen lijkt de felbegeerde middenvelder niet op andere gedachten te brengen. “Het is wachten op het goede momentâ€, aldus Strootman. “Natuurlijk hoopte ik erop dat ik de voorbereiding ergens anders zou spelen, maar inmiddels is de knop om. Voorlopig is mijn hoofd gewoon bij Spartaâ€, zo liet de belofte donderdag weten tegenover het weekblad Voetbal International. “Al lijkt het me duidelijk dat ik open sta voor een mooie clubâ€, zo houdt hij de deur alsnog enigszins op een kier. Naar verluidt zou SC Heerenveen één van de gegadigden zijn voor het talent, aangezien trainer Ron Jans onlangs op de tribune zat bij een oefenduel van Sparta. “Ik heb gehoord dat hij er was. Maar dat verandert weinig aan mijn spel. Volgens mij weten de meeste mensen inmiddels wat ik kan, alleen is het wachten op het goede moment. Er is her en der wel wat interesse, dat klopt. Maar het lijkt me niet verstandig om nu in te gaan op namen van clubs.†Als hij wil blijven, is hij echt een held. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Dan zien we elkaar maar in de JL...ik zeg eerlijk ik vond het wel mooi dat jullie eruit vlogen. Dat voelde bij ons als gerechtigheid. Ons gastenboek vol spammen dat jullie doorgingen etc etc. Op een laffe manier btw. Maargoed Sparta vind ik een mooie club, toch wel jammer dat ze gedegradeerd zijn, had liever Willem II gezien ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 30 juli 2010 Share Geplaatst 30 juli 2010 Bron: vi.nl Poepon blijft dankzij De Graafschap in Eredivisie 30/07/2010 11:08 Sparta Rotterdam neemt dan toch afscheid van Rydell Poepon. De aanvaller wees een Italiaans avontuur af, maar zag een vertrek naar De Graafschap wel zitten. Poepon keek rond bij AS Taranto Calcio, maar zag er toch geen heil in zijn carrière in de Italiaanse derde divisie voort te zetten. De aanvaller maakte zich op om met het gedegradeerde Sparta Rotterdam aan het nieuwe seizoen te beginnen. Maar Sparta moet zonder de inbreng van Poepon proberen terug te keren op het hoogste niveau. Het naar de Eredivisie gepromoveerde De Graafschap neemt de aanvaller per direct over van de Rotterdammers. Nu ook poepon al weg, hebben we helemaal geen spits meer. We hadden beter Rose kunnen houden, die doet het altijd wel goed in de Jupilar League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2011 Share Geplaatst 3 januari 2011 Sparta weigert bod Inter op jeugdspeler (16) Internazionale heeft onlangs een bod uitgebracht op Jetro Willems. De zestienjarige linksback van Sparta Rotterdam is in beeld bij de Italiaanse voetbalclub. In gesprek met NUsport laat algemeen directeur Peter Bonthuis weten dat de Rotterdamse club een bod van Internazionale heeft afgewezen. De jongeling tekende afgelopen jaar een driejarig contract bij Sparta. De club besluit Willems aan zijn contract te houden. Willems staat te boek als het grootste talent van de jeugdopleiding van Sparta. Volgens de website was Internazionale van plan de jongeling te kopen en hem vervolgens onder te brengen bij een Nederlandse club. De Italianen hebben hetzelfde scenario in het hoofd met Feyenoord-spits Luc Castaignos. Goede zaak dat Sparta zo'n groot talent behoudt en hem eerst zelf in het eerste wil laten spelen. Nu maar hopen dat de betreffende speler niet gaat lopen zeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 24 februari 2011 Share Geplaatst 24 februari 2011 Everse en Baan stappen per direct op bij Sparta Sparta Rotterdam neemt midden in het seizoen afscheid van haar hoofdtrainer. De raad van commissarissen liet eerder deze week nog weten achter Jan Everse te staan, maar de coach heeft donderdag zelf zijn ontslag bij de Rotterdamse club ingediend. Naast Everse vertrekt ook technisch directeur Rob Baan, die Everse in de zomer had aangesteld als nieuwe trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 24 februari 2011 Share Geplaatst 24 februari 2011 Zat er wel een beetje aan te komen na de slechte prestaties met Sparta. Alleen ik zou niet weten wie het beter zou moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Sparta legt na Overtoom ook Luirink vast Sparta Rotterdam heeft dinsdag een fikse slag op de transfermarkt geslagen. VoetbalPrimeur meldde reeds dat Tom Overtoom bij de club aan de slag gaat, ook Gijs Luirink en Iliass Bel Hassani werden dinsdag vastgelegd. Luirink komt over van AZ. De verdediger, die het afgelopen seizoen verhuurd werd aan SC Cambuur, stond sinds 2006 onder contract bij de Alkmaarders. Zij namen Luirink toen over van FC Groningen. Door verschillende blessures draaide zijn verblijf bij AZ niet uit op het succes waar beide partijen op hoopten. Bij Sparta tekent Luirink een contract voor twee jaar. Eerder op de dag maakte deze site al bekend dat ook Overtoom aan de slag gaat op Het Kasteel. Hij komt transfervrij over van Ajax, waar hij zijn wedstrijden in het beloftenteam speelde. De middenvelder is inmiddels medisch gekeurd en tekende eveneens voor twee seizoenen bij Sparta. Bel Hassani komt over van de jeugdopleiding van Sparta. De achttienjarige middenvelder was afgelopen seizoen een belangrijke speler in het team va Jong Sparta. Debuteren deed hij reeds. In totaal mocht hij zeven keer zijn opwachting maken in de hoofdmacht. Bel Hassani tekent bij Sparta voor twee jaar. Sparta is lekker bezig dus. Wel leuk ook dat Bel Hassani een profcontract heeft ondertekend. Heb met hem gevoetbald in de D1 bij SVVSMC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 21 juni 2011 Share Geplaatst 21 juni 2011 Vloet is flink bezig. Een goede verdediger was wel nodig, maar het is wel te hopen dat Luirink fit blijft. Over Overtoom kan ik weinig zeggen en moet nog maar zien of Bel Hassani het gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2011 Share Geplaatst 23 juni 2011 Moet hier eigenlijk geen JUP voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Sparta vervangt Bogers voor vd Laan. Sta je tweede en ben je zeker van de PO's... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 'Omdat ze niet dominant genoeg voetballen'. Belachelijk natuurlijk, enige die hier wat mee opschiet is Wiljan Vloet die zo z'n eigen hachje probeert te redden :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Echt schandalig weer, maar dat zijn we de laatste jaren bij Sparta wel gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Als die Vloet niet vertrekt word het nooit wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Volgens Derksen, in 5 jaar 10 trainers versleten. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Waarbij Van der Laan en HTC maar eventjes waren dacht ik interim. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Huhh, zijn er meerdere clubs in Rotterdam? Goh, nooit geweten. Waar spelen die lui? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Vierde Klasse D zondagamateurs West II Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Daar speel ik serieus :D. Maar daar wordt nog wel een partijtje slechter bestuurd dan bij Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 2 december 2013 Share Geplaatst 2 december 2013 Nee zonder dollen. Sparta is tof. Ik probeer er ieder jaar wel een keer naar toe te gaan. Echt bizar hoe die club geleid wordt. Vraag me toch echt af wanneer er iemand is binnen Sparta kritisch gaat worden richting Vloet. Al zal naar zijn mening de efficiëntie met 13% zijn toegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Leo Beenhakker treedt toe tot de Raad van Commissarissen van Sparta Rotterdam. De 71-jarige oud-trainer van onder meer Feyenoord, Ajax en het Nederlands elftal krijgt op het Kasteel de portefeuille technische zaken. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Vet zeg. Mooi voor Sparta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten