Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Algemeen Radio Topic

Joost_10

Algemeen Radio Topic  

96 leden hebben gestemd

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Aanbevolen berichten

Op mijn werk staat altijd of 538 of SlamFM aan. Van de laatste zender word ik echt heel treurig. 538 is ook niet je van het, maar je raakt er aan gewend. Thuis staat vrijwel altijd 3FM aan in de keuken. Luister er soms niet naar maar het staat altijd aan. Vroeger heel vaak Radio1, dat zet ik nu wel eens op als ik echt niets te doen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

In Belgie naar VoodooFM. Een zender waar enkel het nieuws en per uur vijf minuten reclame de muziek onderbreken, voor de rest wordt er ook echt gewoon goede muziek gespeeld. In de voormiddag/namiddag alle muzieksoorten. S avonds de meer technoachtige muziek, maar dit vind ik wel ideaal wanneer ik in de auto zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna heel die poll is k**te..

allemaal van die zenders waar je elke dag dezelfde nummers hoort en waar artiesten veel geld betalen om uitgezonden te worden. [Denk aan Ilse De Lange bij Q-Music].

sowieso, commerciele zenders zijn kut. Luister alleen af en toe nog SimoneFM. Verder nietcommerciele zenders ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nostalgie sinds ik Q-music enkele jaren terug beu geraakt ben. Veel gezever en te weinig muziek bij Q-music, hier zijn de verhoudingen veel beter en ik leer nieuwe oude muziek kennen. Als ik hedendaagse muziek wil horen, zet ik wel mijn eigen muziek op. Al sluipen daar steeds meer liedjes in die ik op Nostalgie gehoord heb. :p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna heel die poll is k**te..

allemaal van die zenders waar je elke dag dezelfde nummers hoort en waar artiesten veel geld betalen om uitgezonden te worden. [Denk aan Ilse De Lange bij Q-Music].

Amen _O_

Ik luister eigenlijk bijna nooit radio. Wanneer ik dat wel doe, is het meestal Radio 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister eigenlijk de hele dag Veronica.. Ben een Rock fan... ( power metal vooral) en Veronica is eigenlijk de enige die bij benadering (voormij) lekkere muziek draaien. Ook moet ik erbij vertellen dat op mn werk eigenlijk weinig anders te ontvangen is ;)... in de auto enkel CD's of radio 1 bij voetbal of Olym. Spelen oid. Anders enkel en alleen veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites