Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Algemeen Radio Topic

Joost_10

Algemeen Radio Topic  

96 members have voted

1. 1. Algemeen Radio Topic

• Radio 538
      27
    • TMF Hit Radio
      0
    • Q Music
      6
    • Arrow Classic Rock
      6
    • 538 variant (dance department / hitzone / non stop 40 / party)
      2
    • SkyRadio
      4
    • Anders, namelijk...
      51

Recommended Posts

- Radio 538

- TMF Hit Radio

- Q Music

- Arrow Classic Rock

- 538 variant (dance department / non stop 40 / hitzone / party)

- SkyRadio

- Anders, namelijk...

Spreekt voor zich lijkt me. Ook graag het 'waarom?' achter je mening. Wel zo leuk, misschien dat mensen hierdoor ook eens een andere radio gaan luisteren.

Proberen:

N E D E R L A N D . F M

Mijn favo radio:

Q Music

Alternatieve:

538 Hitzone

• Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

- Radio 538

- TMF Hit Radio

- Q Music

- Arrow Classic Rock

- 538 variant (dance department / non stop 40 / hitzone / party)

- SkyRadio

- Anders, namelijk...

Spreekt voor zich lijkt me. Ook graag het 'waarom?' achter je mening. Wel zo leuk, misschien dat mensen hierdoor ook eens een andere radio gaan luisteren.

Proberen:

N E D E R L A N D . F M

Mijn favo radio:

Q Music

Alternatieve:

538 Hitzone

Misschien is het handiger als je er een poll van maakt. Met ook wat meer keuze. Ik luister amper radio. De muziek waar ik graag naar luister wordt zelden tot nooit gedraaid. Als ik luister is het naar Radio 1, vooral voor de actualiteiten en de sport en soms naar 3FM.

jazzlogo.png Arrow Jazz, heeeerlijk _O_ jammer dat de zender alleen nog online bestaat :(

country_main140x170.jpg AccuRadio, channel "chill". Echt hele relaxte muziek. Zeker voor tijdens de studie o.i.d.

futureperfect_architecture_140x140_over.gif Heerlijk kanaal voor echte muziekliefhebbers... zeer geschikt voor het ontdekken van nieuwe (beetje indie) muziek.

Verder, sinds Arrow Jazz niet meer bestaat, vind ik BNR relaxt voor nieuws etc, is Veronica soms wel chill omdat ze nostalgische muziek draaien en verder vind ik elke radiozender bagger.

Ik luisterde voor het slapen gaan altijd een stukje naar 538 voor midden in de nacht rick, maar rick zit nu helaas niet meer bij 538 :(

Als ik al radio luister dan is het radio 1 voor de sport en anders zet ik meestal een cd'tje op onderweg.

Dat was echt heldige radio. Middenindenacht Rick. Toetertijd enz... _O_. Heel wat nachten tot het einde geluisterd.