Setzzie. Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Middenveld werd weer eens totaal overlopen, 2e ballen die alleen maar voor de tegenstander zijn, onbegrijpelijke wissels en een ploeg die een heel laag tempo hanteert. Dus eigenlijk heb je niks gemist [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Tegengoal vond ik wel schrijnend. Enige sterke was Linssen, waarbij je iig zag dat hij enorm gretig was en alles gaf. Trio Tibbling-Maduro-Rusnak gaat niet werken als middenveld. Rusnak deed het in de eerste helft verdedigend goed, maar na een bepaalde tijd mistte het middenveld de power om naar voren te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 december 2015 Auteur Share Geplaatst 16 december 2015 Sørloth: ‘Kippenvel, ik wilde direct meedoen’ 15-12-15 - 17:54 - Categorie: Eerste elftal, Home featured Pers en sponsors maakten dinsdagmiddag kennis de nieuwste aanwinst van FC Groningen; Alexander Sørloth. Een speciale perspresentatie op een bijzondere locatie, namelijk bij sponsorrelatie Bebeka in Stad. De Noor maakte indruk op de aanwezigen. Hoewel Sørloth nog geen twee weken geleden zijn twintigste verjaardag vierde, was de Noorse spits uiterst ontspannen onder alle aandacht die op hem werd gevestigd. De aanvaller deed gemakkelijk zijn verhaal en sloot tot verbazing van de aanwezigen af in perfect Nederlands. “Ik hoop veel doelpunten te maken voor FC Groningen in de komende jaren,” aldus Sørloth in vlekkeloos Nederlands. Nederlands Dat het geen toevalstreffer was, liet de aanvaller in de daaropvolgende interviews zien. Minimaal drie keer moest Sørloth de zin herhalen en telkens zonder problemen. “Ik heb gisteren de docent Nederlands ontmoet en we hebben gesproken over wat ik de komende tijd allemaal zal gaan leren. Deze zin werd me verteld en dat heb ik onthouden. Ik hoop dat taal snel te leren.” Sørloth was de afgelopen week in Groningen en heeft een goede indruk gekregen van de stad. “Het verschilt niet veel met mijn ‘hometown’ Trondheim. Al is dat een slapende stad en volgens mij is men hier altijd wakker.” Gedurende de week zag de spits zijn nieuwe teamgenoten twee maal in actie in Euroborg. Kippenvel “Vooral de wedstrijd tegen Feyenoord was erg goed. Het was een heel goede eerste helft waarin de voorsprong groter had moeten zijn dan 1-0. Na de rode kaart zag je dat Feyenoord de bus voor het eigen doel parkeerde. De eerste indruk van het team is uitstekend. Er was een mooie sfeer in het stadion met goede support vanaf de tribunes, echt prachtig. Het gaf me kippenvel en ik wilde direct wel meedoen.” Alexander Sørloth is een sportieve jongen. Naast voetbal deed hij ook onder andere aan handbal en was een verdienstelijk schaatser. “Ik zat zelfs in een nationale selectie en ben eens in Thialf Heerenveen geweest voor wedstrijden. Toen zag ik al dat je daar beter niet kunt wonen en beter in Groningen kan zijn, haha. Ik ben met schaatsen gestopt toen ik dertien was. Ik was een sprinter, maar begon nogal te groeien en mijn lengte zat me in de weg.” Geen commentaar Vader Sørloth hoorde de verhalen van zijn zoon over de andere sporten aan en greep zijn kans toen de mogelijkheid er was voor de pers om vragen te stellen. De eerste vraag was afkomstig van de voormalig Noors international. “Alexander, je hebt het over de andere sporten, maar hoe zit het met poolbiljart van gisteren?” Kort maar krachtig was het antwoord: “Geen commentaar!” Rugnummer Sørloth gaat in Euroborg voetballen met het rugnummer 13. De spits maakte afgelopen seizoen 13 competitietreffers en speelt ook in de nationale ploeg met hetzelfde rugnummer. “Het is niet iets bijzonders, maar ik heb dat nummer inderdaad ook bij de nationale ploeg. Sommigen zeggen dat het een ongeluksgetal is, maar laat ik er maar een geluksgetal van maken.” Morgen (woensdag-red.) vertrekt Sørloth weer naar zijn vaderland waarna hij op 2 januari terug reist naar Groningen voor zijn nieuwe avontuur bij de FC. Wat een gast :-D Ben benieuwd. Al wordt hij de helft zo goed als Nevland, dan is het al goed. Nevland is nog steeds een held voor me xD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 december 2015 Share Geplaatst 16 december 2015 “Ik zat zelfs in een nationale selectie en ben eens in Thialf Heerenveen geweest voor wedstrijden. Toen zag ik al dat je daar beter niet kunt wonen en beter in Groningen kan zijn, haha.'' Haha heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2016 Henk Veldmate verlaat FC Groningen Henk Veldmate vertrekt bij FC Groningen. Na ruim 33 dienstjaren bij de Trots van het Noorden in verschillende functies, zowel als speler als technische man, stapt de 58-jarige technische man over naar Ajax. Zonde. Maar wel goed voor Ajax, gewoon een nuchtere kerel in dienst hebben. Niet zo'n machtsbelust pikkie zoals de rest van die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ja inderdaad, wat een machtsgeile penis is die Frank de Boer toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 4 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2016 Ja walgelijk dat ze Wimpie gewoon wegdrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Wimpie wilde zelf niet meer aanschuiven he. Is ook niet zo heel volwassen van ons Wimpie he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Nou die gaat eerst een seizoen of drie voor het tweede scouten om het Ajax spel onder de knie te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2016 Dick Lukkien dan als opvolger? Of zal hij geen hoofdcoach willen worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Dick Lukkien dan als opvolger? Of zal hij geen hoofdcoach willen worden? Lijkt me iig een logische opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2016 Share Geplaatst 27 januari 2016 Kan er wel mee leven dat vd Looi weggat, had niet echt het idee dat hij de ploeg naar een hoger niveau tilt. Ondanks de prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 2 VIP kaarten gewonnen voor vandaag. Straks lekker bij de businessruimte zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Was een prima overwinning. Die Idrissi kan nog wel wat worden met hem. Dan zijn de vleugels bij FC zo wel goed bezet de komende tijd met Idrissi, Linssen, Mahi en back ups Rusnak, Drost en Antonia. Rusnak en Drost zie ik zelf liever op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2016 'Ernest Faber nieuwe hoofdtrainer FC Groningen' + update di 7 maart 15:50 uur 07 MARCH 2016 DOOR LUKAS VAN DER WAL 14 REACTIES De kogel is dan eindelijk door de kerk, Ernest Faber wordt de nieuwe trainer van FC Groningen. RTV Noord bericht zojuist dat de trainer Erwin van de Looi opvolgt. Bepaalde bronnen bevestigen dit aan RTV Noord. Vermoedelijk wordt Faber dinsdag gepresenteerd. Journalist Elwin Baas zegt hier het volgende over op de site van RTV Noord: 'Zijn benoeming is voor mij geen verrassing. FC Groningen heeft de laatste weken veelvuldig met Faber gesproken. Bij NEC mag hij dan wel overkomen als een defensief ingestelde trainer, maar bij FC Eindhoven heeft hij eerder al bewezen zeer attractief voetbal te kunnen spelen met zijn ploeg.' 'Faber heeft jarenlang bij PSV gewerkt, wat natuurlijk een absolute topclub is in Nederland. Wat ik hoor, waren ze daar zeer tevreden over hem', aldus Baas. 'Hij wordt binnen de muren van het Philips Stadion naar het verluidt nog altijd gezien als toekomstig hoofdtrainer bij de Eindhovenaren. Daaruit blijkt dat hij de nodige kwaliteiten bezit.' Contract De Brabander is nu nog trainer bij promovendus NEC. Het contract van de hoofdtrainer loopt tot en met de zomer van 2017, Grunn zal dus een afkoopsom moeten betalen. Journalist Sander de Vries (AD Sportwereld) twittert dat FC Groningen een afkoopsom aan NEC betaalt van naar verluidt 2 ton. Groningen is voor Faber geen onbekend terrein, de trainer speelde in 1994 een half voor FC Groningen. RTV Gelderland bericht dat Faber het seizoen afmaakt bij NEC dat in de race is voor de play offs. Hmm. Allicht beter dan V Looij, maar NEC speelt nou niet echt leuk voetbal. Hopelijk krijgt hij Rusnak ed weer aan de praat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Kan er alleen maar op vooruit gaan. Doet het alsnog vrij goed met NEC, beter dan Groningen iig, zeker vergelijkend met het spelersmateriaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Prestaties zijn goed, maar tactisch vind ik Faber helemaal niet zo geweldig. Vreemd dat er ondanks de kritiek vanwege het verdedigende spel (bij de supporters tenminste, bestuur ook?) voor Faber wordt gekozen. Als het ons twee ton oplevert vind ik het zeker prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Hij presteert wel echt knap hoor. Dat Groningen trouwens, zo'n goede selectie he. Die Vd Looi bakt er geen klote van, Drost, Rusnak, Tibling, Maduro, Mahi, Sorloth. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 Pijnlijk hoor hoe Nijland, Faber en desbetreffende vrouw verkeerd voorstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 januari 2017 Share Geplaatst 24 januari 2017 Eindelijk de meesten blij dat Hoesen weg is , is het in eerste instantie op huurbasis pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Eindelijk de meesten blij dat Hoesen weg is , is het in eerste instantie op huurbasis pff Kon haast ook niet dat een club voor hem een redelijk bedrag gaat betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 januari 2017 Share Geplaatst 25 januari 2017 Dat is waar . Maar goed iig tot eind 2017 hoef ik minder aan hem te ergeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 1-4 ruststand bij de tukkers. Heerlijk zeg . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Eindelijk een hoogtepuntje dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2017 Share Geplaatst 14 mei 2017 Inderdaad en dan ook nog play off mogen spelen . Hopelijk pieken op de juiste momenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten