Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen.

Klopt, pas in de groepsfase wordt het rendabel als je een paar potten wint, dacht ik. En dan is het nog steeds geen vetpot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar................................ Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen.

Ik snap de maar niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik vind de SPL minder slecht als sommige Nederlandse media doen voorkomen

Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he.

Oh oké, dat 'saai' heb je gelijk in natuurlijk. Al was de degradatiestrijd en de tweede plek bijvoorbeeld wel weer erg spannend. Maarjah, in Nederland is de strijd om het kampioenschap helaas ook niet meer spannend (wel een stuk spannender natuurlijk dan in de SPL).

Higdon vond ik het goed doen. Veertien treffers bij een degradatie kandidaat, prima statistieken in ieder geval. Nee geen echte Ronaldo, Romario of Van Basten maar die illusie had denk ik ook niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, hij deed het best goed in de wedstrijden tegen Aston Villa.

Chery was ook erg goed bezig, 1 geweldig doelpunt van afstand. Antonia speelde vanaf links, werd erg goed gebruikt in de snelheid. Dit was ook mede te danken aan hoog niveau van passing van middenveld van Groningen. Mooie teamprestatie. Aston Villa was wel dramatisch trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima dit hoor. Groningen is financieel ook niet zo gezond dat ze dit geld kunnen weigeren. Alleen jammer dat het zo laat is, terwijl de competitie al begint.

Al denk ik dat Antonia hem wel leuk kan vervangen eerst. Kwaliteitsverschil tussen beiden is wel enorm. Komt vast wel weer een goede Oostblokker voor terug (misschien wel die Lazovic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima dit hoor. Groningen is financieel ook niet zo gezond dat ze dit geld kunnen weigeren. Alleen jammer dat het zo laat is, terwijl de competitie al begint.

Al denk ik dat Antonia hem wel leuk kan vervangen eerst. Kwaliteitsverschil tussen beiden is wel enorm. Komt vast wel weer een goede Oostblokker voor terug (misschien wel die Lazovic)

Anton kan je niet met Kostic vergelijken, 2 totaal verschillende spelers, maar buiten dat. Ik denk niet dat Antonia het zo goed gaat doen, zeker niet als hij vanaf links moet gaan spelen. Hem moet je eigenlijk in de diepte aanspelen, want met zijn snelheid is hij niet te houden, dat heeft hij wel bewezen, maar als je dat niet doet gaat hij lopen met de bal en dat leidt meestal tot balverlies.

Ik hoop wel dat hij morgen een beetje normaal wordt onthaald in Deventer, hij heeft wat problemen gehad met de aanhang van ons. Zowel binnen de lijnen als daarbuiten. Ook op social media (ook met mij). Toch heeft hij op basis van het afgelopen 1,5 jaar verdiend om normaal te worden onthaald, alleen zie ik dat niet helemaal gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites