Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 minder slecht dan Mag beide: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/groter-als-groter-dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Neuh, gewoon dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Maakt niet uit, tegen Sociedad waren ze sowieso uitgeschakeld. Wel schandelijk altijd die voorrondes van de Europa League. Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Twente maakte een tijdje geleden, toen ze vroeg moesten beginnen in de Europa League dik verlies per voorronde die ze doorkwamen. Klopt, pas in de groepsfase wordt het rendabel als je een paar potten wint, dacht ik. En dan is het nog steeds geen vetpot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik heb nauwe banden met de directie van Twente, maar................................ Joop Munsterman heeft me ooit verteld dat niemand in de voorrondes van de Europa League wil uitkomen. Ik snap de maar niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Hij spreekt dan enkel voor FC Twente. Voor clubs uit (nog) kleinere voetballanden zijn de voorronden van de EL/CL echt de jackpot waar zo een paar ton te verdienen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Nee ik vind de SPL minder slecht als sommige Nederlandse media doen voorkomen Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Dat kan maar jij hebt het over dat het niet saai is, (Lijkt mij toch wel als jaarlijks Celtic kampioen wordt) En dat het niet zo slecht is, nou zo'n Higdon bevestigd alle vooroordelen wel he. Oh oké, dat 'saai' heb je gelijk in natuurlijk. Al was de degradatiestrijd en de tweede plek bijvoorbeeld wel weer erg spannend. Maarjah, in Nederland is de strijd om het kampioenschap helaas ook niet meer spannend (wel een stuk spannender natuurlijk dan in de SPL). Higdon vond ik het goed doen. Veertien treffers bij een degradatie kandidaat, prima statistieken in ieder geval. Nee geen echte Ronaldo, Romario of Van Basten maar die illusie had denk ik ook niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 In de samenvatting van FCG tegen Aston Villa viel Chery weer in zeer positieve zin op hoor. Vooral zijn tweede doelpunt was weer typisch Chery, heerlijk :< Ben benieuwd hoelang hij te behouden is voor Grunn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Ik ben gisteren bij die wedstrijd geweest ;c maar die 2-0 was echt ziek. Chery speelde een goede pot zoals wel meer bij Groningen. Aston Villa was werkelijk schandalig zeg, zo'n Bent is nog geen koffiebon waard hoe hij erbij loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Ze hebben ook nog die Magnasco toch? Of is dat ook niet wat? Niet meer. Vandaag bekend geworden dat hij naar Chili gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Jammer, hij deed het best goed in de wedstrijden tegen Aston Villa. Chery was ook erg goed bezig, 1 geweldig doelpunt van afstand. Antonia speelde vanaf links, werd erg goed gebruikt in de snelheid. Dit was ook mede te danken aan hoog niveau van passing van middenveld van Groningen. Mooie teamprestatie. Aston Villa was wel dramatisch trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Waren net terug uit de States Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 FC Groningen heeft met VfB Stuttgart een akkoord bereikt over een transfer van Filip Kostic. De club uit het noorden lijkt daarmee zijn absolute smaakmaker te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Zou gaan om 7 a 8 miljoen. Als dat zo is, een fantastische deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Wie gaat Kostic opvolgen? Mooie deal maar zonde, prachtige speler. Speelde in de laatste playoff duel echt fenomenaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Antonia - Hoesen - van der Velden, mooie aanval voor Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2014 Prima dit hoor. Groningen is financieel ook niet zo gezond dat ze dit geld kunnen weigeren. Alleen jammer dat het zo laat is, terwijl de competitie al begint. Al denk ik dat Antonia hem wel leuk kan vervangen eerst. Kwaliteitsverschil tussen beiden is wel enorm. Komt vast wel weer een goede Oostblokker voor terug (misschien wel die Lazovic) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Prima dit hoor. Groningen is financieel ook niet zo gezond dat ze dit geld kunnen weigeren. Alleen jammer dat het zo laat is, terwijl de competitie al begint. Al denk ik dat Antonia hem wel leuk kan vervangen eerst. Kwaliteitsverschil tussen beiden is wel enorm. Komt vast wel weer een goede Oostblokker voor terug (misschien wel die Lazovic) Anton kan je niet met Kostic vergelijken, 2 totaal verschillende spelers, maar buiten dat. Ik denk niet dat Antonia het zo goed gaat doen, zeker niet als hij vanaf links moet gaan spelen. Hem moet je eigenlijk in de diepte aanspelen, want met zijn snelheid is hij niet te houden, dat heeft hij wel bewezen, maar als je dat niet doet gaat hij lopen met de bal en dat leidt meestal tot balverlies. Ik hoop wel dat hij morgen een beetje normaal wordt onthaald in Deventer, hij heeft wat problemen gehad met de aanhang van ons. Zowel binnen de lijnen als daarbuiten. Ook op social media (ook met mij). Toch heeft hij op basis van het afgelopen 1,5 jaar verdiend om normaal te worden onthaald, alleen zie ik dat niet helemaal gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2014 Dat zeg ik dus ook, maar in de voorbereiding deed hij het helemaal niet slecht dus als tijdelijke vervanger moet dat wel goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Groningen kennende komt het wel goed. De scouting is niet zo slecht van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Wel een hele mooie deal zou dat zijn als er inderdaad 7-8 miljoen betaald wordt. Ik vind Kostic best een aardige speler, maar voor zoveel centen moet je hem gewoon verkopen. Zou Bryan Linssen niet een goede vervanger zijn voor Grun? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 augustus 2014 Share Geplaatst 9 augustus 2014 Lazovic en Linssen zou heel goed kunnen inderdaad. Zijn ook al geruchten, verder nog Mahi. Maar komt, zoals altijd, wel weer goed met de vervanging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2014 Antonia :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 augustus 2014 Share Geplaatst 10 augustus 2014 Lekkere start hoor. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten