thijskeeper Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Gewoon dom verdedigd, moet hem de kans niet geven daar. Sowieso al zijn 2e 100% fout... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Wat zwak zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Wat is die Botteghin matig zeg. Verder ook dom dat er niemand meeliep. Gaan het niet redden ben ik bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Dat was wel heel erg zwak verdedigd zeg, ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Einde Europees avontuur :cab: had niet gehoeven. Eerste 5 spelen veel te zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 :-D Nee SPL is saai, slechte ploegen, Excelsior zou er kampioen worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Heb TOTO staan op Aberdeen. Enige pluspunt. :cab: Kijk, de 1-2. Doordrukken tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Heerlijk moment voor de aansluitingstreffer. Komaan nu eroverheen. Lekkere pass van Lindgren, die speelt trouwens sowieso wel goed. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Oh dacht Groningen om 20.45u moest spelen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2014 Zo gaat Kostic wel naar Sporting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 :-D Nee SPL is saai, slechte ploegen, Excelsior zou er kampioen worden... Ja beter reageer je op mijn standpunt ipv dit elke keer te verkondigen. Want ja de SPL is een verschrikkelijke, saaie en slechte competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd; Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker. Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV 24 juli 2014 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 juli 2014 Share Geplaatst 24 juli 2014 Penal was terecht maar Grun hoorde ook zeker 1tje te krijgen inderdaad. Hateboer ook dolgedraaid zeg in deze 2 wedstrijden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd; Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker. Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV Hier gestopt met lezen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2014 Penal was terecht maar Grun hoorde ook zeker 1tje te krijgen inderdaad. Hateboer ook dolgedraaid zeg in deze 2 wedstrijden :cab: Ik zou 'm voor Feyenoord tippen! :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik dacht ook dat die kerel best wel goed was, maar die werd gister inderdaad behoorlijk te kijk gezet meerdere keren. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Hier gestopt met lezen :cab: :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ze hebben ook nog die Magnasco toch? Of is dat ook niet wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ze hebben ook nog die Magnasco toch? Of is dat ook niet wat? Vind 'm niet slecht, kan aanvallend wat meer brengen, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Penal was terecht maar Grun hoorde ook zeker 1tje te krijgen inderdaad. Hateboer ook dolgedraaid zeg in deze 2 wedstrijden :cab: Wat ik zei, voetballend gewoon niet erg sterk. Moet het hebben van z'n drive, power, overtuiging en kracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 FC Groningen was wel zwak gisteren hoor. Natuurlijk verlies je eigenlijk door twee persoonlijke blunders van Botteghin, maar na de aansluitingstreffer was FCG gewoonweg kwalitatief/conditioneel niet sterk genoeg om Aberdeen volledig te domineren. In de verdediging haalde alleen Kappelhof een voldoende, want ook Burnet maar vooral Hateboer werden helemaal overlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ja beter reageer je op mijn standpunt ipv dit elke keer te verkondigen. Want ja de SPL is een verschrikkelijke, saaie en slechte competitie. Wat is je standpunt dan? Dat SPL een slechte competitie is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik zou 'm voor Feyenoord tippen! :p Haha behoorlijk talentvol hoor maar erg slecht gisteren ;c Wat ik zei, voetballend gewoon niet erg sterk. Moet het hebben van z'n drive, power, overtuiging en kracht Ja klopt, wel gisteren voor het eerst echt zoek gespeeld en vorige week dan. Wat is je standpunt dan? Dat SPL een slechte competitie is? Ik snap jou standpunt niet hier, jij vindt de SPL een goede competitie omdat de nummer 3 onterecht doorgaat tegen de nummer 7 of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Ik snap jou standpunt niet hier, jij vindt de SPL een goede competitie omdat de nummer 3 onterecht doorgaat tegen de nummer 7 of wat? Nee ik vind de SPL minder slecht als sommige Nederlandse media doen voorkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Jouw standpunt, minder slecht dan. Kom maar hier met die bokaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten