Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd;

Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker.

Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit de Euroborg de wedstrijd gezien. Zo heb ik de wedstrijd beleefd;

Penalty leek heel makkelijk gegeven, zo had FC zoiezo ook een penal kunnen krijgen op het moment dat vd Velden in de rug werd geduwd. 2e doelpunt leek van mijn hoek dik buitenspel, maar blijkbaar was dat niet zo, lees er weinig over terug. Verder vond ik Chery en Kappelhof het sterkste spelen. Kostic oogde niet fit. Ergerde mij dat hij in de eerste helft vrijwel nooit werd aangespeeld, met name dankzij Burnet. Botteghin en Kieftenbeld erg matig. Antonia liet weer zien wat hij kan; rennen en dribbelen, maar technisch is hij erg zwak, ben geen fan van hem. Ook leek de scheids in het voordeel van Aberdeen te fluiten, met name in de kleine overtredingen, ik moet de doelpunten zelf nog ff terugkijken. Keeper Padt leek in de eerste helft erg onzeker.

Ohja, minuut stilte ging niet helemaal goed. Werd niet echt duidelijk begonnen, geen idee of men dat meekreeg op TV

Hier gestopt met lezen :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FC Groningen was wel zwak gisteren hoor. Natuurlijk verlies je eigenlijk door twee persoonlijke blunders van Botteghin, maar na de aansluitingstreffer was FCG gewoonweg kwalitatief/conditioneel niet sterk genoeg om Aberdeen volledig te domineren. In de verdediging haalde alleen Kappelhof een voldoende, want ook Burnet maar vooral Hateboer werden helemaal overlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou 'm voor Feyenoord tippen! :p

Haha behoorlijk talentvol hoor maar erg slecht gisteren ;c

Wat ik zei, voetballend gewoon niet erg sterk. Moet het hebben van z'n drive, power, overtuiging en kracht

Ja klopt, wel gisteren voor het eerst echt zoek gespeeld en vorige week dan.

Wat is je standpunt dan? Dat SPL een slechte competitie is?

Ik snap jou standpunt niet hier, jij vindt de SPL een goede competitie omdat de nummer 3 onterecht doorgaat tegen de nummer 7 of wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites