Viktor Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Ben wel benieuwd naar de kleding die men hier draagt, zit zelf ook al een beetje sites bij langs te gaan. Setje van Katusha. Ook na een 2-2,5 uur/50 a 60 km koers nergens last van. Hiervandaan: http://www.bobshop.de/nl/home/?force_sid=8qbvt26utivp4osjvdvjr2rlj4. Gewoon Nederlandstalig en met iDeal e.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Hmm oke, wel erg duur trouwens die kleding ;c Had niet verwacht dat het zo duur zou zijn hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Tering duur zeg die site. Kijk eens met regelmaat op: http://cyclewear.eu/ Daar staat nu niet zoveel. Maar met regelmaar komen daar protour kleding van vorige jaren langs. Half jaar terug er nog Liquigas broek en shirt gehaald. Bij elkaar 50 euro ofzo. Heb zelf 4 shirts, 2 jacks en 4 broeken. 1 shirt is zo'n neutraal blauw shirt van AGU en de broek is van nike. Best een dure en zit lekker. Maar heb 3 tenues met broek en shirt die bij elkaar horen. Dat zijn deze: Gerolsteiner Liquigas Rabobank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 http://www.futurumshop.nl/fietsen Ook een goede en relatief goedkope site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Zo, das ook een prima site ja. Kende ik nog niet. Hopelijk komen er nog meer teams bij op die site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Kan deze mountainbike overnemen voor 200 euro. Lijkt me een mooi ding, zeker voor die prijs en lijkt me een mooi alternatief voor het hardlopen. Wat vinden jullie ervan? Leuke deal of toch maar niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Klinkt wat mij betreft als een prima deal, al ben ik niet zo thuis in mountainbikes. Hmm oke, wel erg duur trouwens die kleding ;c Had niet verwacht dat het zo duur zou zijn hehe. Ja, wielerkleding van WT-ploegen is gelieerd aan die van topvoetbalploegen. Tering duur zeg die site. Kijk eens met regelmaat op: http://cyclewear.eu/ Daar staat nu niet zoveel. Maar met regelmaar komen daar protour kleding van vorige jaren langs. Half jaar terug er nog Liquigas broek en shirt gehaald. Bij elkaar 50 euro ofzo. Ik zal eens kijken als ik iets nodig heb. Al kan ik ook terecht bij mijn fietsenzaak, standaard 20% onder de prijs. http://www.futurumshop.nl/fietsen Ook een goede en relatief goedkope site. Daar mijn schoenen vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Ja, wielerkleding van WT-ploegen is gelieerd aan die van topvoetbalploegen. Ah zo ja, logisch eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Ben wel benieuwd naar de kleding die men hier draagt, zit zelf ook al een beetje sites bij langs te gaan. Kijk eens op de site van Eleven. Het zit in Tsjechie, maar is zeer goedkoop en van goede kwaliteit. Ik heb voor 69,- een set van broek, shirt, sokken en bidon gekocht en rijdt echt prima. Ik draag de broek liever dan een veel duurdere Agu broek. de kleuren waren ook nog eens precies hetzelfde als mijn fiets. Wel grote reclame erop maar dit is voor de WT shirts misschien nog wel erger en deze zijn 3x zo duur. Mijn ervaringen met de kleding zijn in ieder geval goed en van andere mensen die ik ken ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Geile shirts :< Welke zeem heeft de broek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 Dat is niet duur, ook geen problemen met bestellen/betaling/leveren oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 4 augustus 2013 Share Geplaatst 4 augustus 2013 [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; Ik weet niet welke zeem er in zit, het enige dat ik weet is dat hij rood is ;sm; Gezien de prijs van de broek zal het niet een hele dure zeem zijn. Ik merk wel dat hij bij lange ritten wel eens wat kan schuiven, maar dit kan ook aan de maat liggen die misschien iets te ruim is. [MENTION=709]Elano[/MENTION]; Levertijd vond ik wel iets aan de lange kant. Ze zeiden dat er binnen 14 dagen geleverd zou worden, na een paar dagen stond er dan ook verzonden bij de status, maar pas na 15 dagen kreeg ik het pakket thuis. Ik krijg veel positieve reacties over deze kleding. Ook omdat je het nergens ziet. De Castelli shirts zie ik bij elke toertocht wel 10x voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Even een vraagje aan de kenners hier. Wil woensdag kijken voor een fiets bij zo'n zaak hier in Rotterdam, die voor aantrekkelijke prijzen fietsen verkoopt. Echter, het wordt mijn eerste fiets en ik heb geen verstand van wat nou goed of slecht is. Ik hoef zeker geen topfiets te hebben, maar wil ervoor waken dat ik geen bagger aanschaf. http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen.aspx Zat bijvoorbeeld aan deze te denken: http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx Zou iemand bij kunnen vertellen of dit een beetje leuke fietsen zijn voor een beginner? En sowieso waar ik op moet letten bij de aanschaf van een fiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Dat zijn inderdaad aantrekkelijke prijzen, over de kwaliteit kan ik weinig zeggen. Ben zelf ook nog zoekende.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Morgen eindelijk mijn fiets ophalen, kan niet wachten om mijn eerste rondjes te gaan fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hoeveel heb je er nu voor neergeteld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Wat een mooie fiets : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hele nette fiets man! Vooral de kleurencombinatie, daar viel ik ook op bij mijn huidige fiets :) Kleine tip: zorg dat je hem de eerste keer meteen goed afstelt of je laat helpen door de fietsenmaker. Zo voorkom je blessures waar ik zelf tegenaan ben gelopen door een verkeerde afstelling.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 Even een vraagje aan de kenners hier. Wil woensdag kijken voor een fiets bij zo'n zaak hier in Rotterdam, die voor aantrekkelijke prijzen fietsen verkoopt. Echter, het wordt mijn eerste fiets en ik heb geen verstand van wat nou goed of slecht is. Ik hoef zeker geen topfiets te hebben, maar wil ervoor waken dat ik geen bagger aanschaf. http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen.aspx Zat bijvoorbeeld aan deze te denken: http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx Zou iemand bij kunnen vertellen of dit een beetje leuke fietsen zijn voor een beginner? En sowieso waar ik op moet letten bij de aanschaf van een fiets? Het is het belangrijkst om eerst te bepalen hoeveel je wilt gaan fietsen en of je alleen in Nederland gaat of ook in de bergen. De afmontage, schakelsysteem, remmen, is belangrijk aan een fiets. Ook de wielen, afhankelijk van je gewicht, en het materiaal van het frame zijn belangrijk. Tevens heb je nog de keuze tussen triple, double of compact wat weer te maken heeft met het aantal bladen en bepaalt hoe zwaar of licht je kunt fietsen. Ik vind het lastig heel veel informatie in een post te stoppen en je zo te vertellen wat je nodig hebt maar ik zou me laten adviseren bij een goede fietsenmaker en je goed in te lezen op internet. Het forum van fiets.nl bevat veel informatie voor een beginnende fietser, hier heb ik zelf ook veel vandaan gehaald. Persoonlijk zou ik niet voor de fiets gaan die jij post. Voor deze prijs kun je geen goede kwaliteit hebben en dit is bijna vragen om problemen. Voor 200 euro meer kun je al een tiagra afmontage krijgen wat vele malen beter is. Ook in het najaar (als je tenminste zo lang wilt wachten) worden er vele goede fietsen afgeprijsd omdat de nieuwe modellen binnen komen en kun je vrij goedkoop een goede fiets scoren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt, wil je meer weten dan roep je maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 augustus 2013 Share Geplaatst 5 augustus 2013 (bewerkt) Bedankt voor je uigebreide reactie! Heb zelf ook een beetje zitten zoeken op internet en lees weinig goede verhalen over de kwaliteit van die Matrabike fietsen. Ga denk ik toch voor een tweedehands fiets via marktplaats. Dit lijkt me wel wat http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m704248627-bianchi-via-nirone-7-racefiets-c2c-maat-55-53-cm-medium.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Met tiagra afmontage waar jij het over hebt. 5 augustus 2013 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Bianchi zijn hele fraaie fietsen, dus dit is voor dat geld zeker een goede optie. Hoe lang ben je? En nog belangrijker, hoe lang is je binnenbeenlengte? Maat van de fiets moet precies passend zijn anders ga je klachten krijgen. Hier heb je een handig hulpmiddel om je bbl te bepalen. Daarna is het belangrijk ook een proefrondje te rijden of je de geometrie wel lekker vindt. Is de zit juist diep of vrij rechtop. Jammer dat er al mensen zijn die meer geboden hebben want uit zijn tekst maak ik op dat er nog wel wat onderhandelingsruimte zit. Misschien dat je kan bellen ipv bieden dan is het meestal sneller geregeld. Let als laatste nog goed op de tandwielen dat deze niet versleten zijn. Een nieuwe set is ook weer een dure grap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Hoeveel heb je er nu voor neergeteld? Was een actie bij een fietsenboer in Bornerbroek. 30% budget voor accessoires bij aankoop van een nieuwe fiets. De fiets was €725 dus mocht ik voor €217.50 aan spul uitzoeken. daarvan heb ik alles wat ik eerst nodig ben kunnen uitzoeken. Pedalen+schoenen (€100actie shimano) Fietskleding, sokken, handschoenen, extra bidon, fietscomputer, helm, bril. Moet alleen nog binnenbandje nog kopen dus kom niet boven de €750 uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Geldt die actie nog? Bornebroek is hier niet zover vandaan namelijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 nope:) was wel ideale actie voor mij, omdat ik alles nog moest aanschaffen anders was ik in totaal. (incl betere bril) wel boven de 1000 uitgekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Morgen eens kijken bij Salden voor nieuwe schoenen, iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten