Evers Gepost July 6, 2012 Share Gepost July 6, 2012 Van de week heb ik dit setje gekocht: Nu alleen nog een keertje kijken naar bijpassende handschoentjes, maar dat komt nog wel een keer. Hoef deze set voorlopig toch nog niet aan. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost July 22, 2012 Share Gepost July 22, 2012 Hoe vaak maken jullie je fiets eigenlijk schoon? Ik doe het zelf eens per drie à vier ritten. Is dat te weinig? Moet er wel bij zeggen dat ik meestal alleen rijd als het asfalt droog is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 22, 2012 Share Gepost July 22, 2012 Ik niet echt vaak. Veel minder :$ Woon ook in een appartement een paar hoog en de fiets staat in de berging. Dus dat helpt ook al niet echt mee :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost July 22, 2012 Share Gepost July 22, 2012 Sowieso na elke regenrit doe ik ketting met biologisch afbreekbare ontvetter nalopen en opnieuw smeren. Heel belangrijk is alle onderdelen van je derailleur (scharnieren, derailleurwieltjes) ook even te sprayen. En verder je frame schoonmaken... Als het zand e.d. eraan je stoort moet je het wat vaker doen, als niet dan niet. Maar maak het niet te bont anders gaat je fiets naar de klote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Beul Gepost July 24, 2012 Share Gepost July 24, 2012 Ik wil graag een outfit van Team Sky. Maar weet niet waar je het beste kan halen, en niet te duur. Zag op verschillende webshops dat een shirt 90 euro kost. Weet iemand waar je goedkoper kan halen, en gewoon goed ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrisbor Gepost July 29, 2012 Share Gepost July 29, 2012 Ik wil graag een outfit van Team Sky. Maar weet niet waar je het beste kan halen, en niet te duur. Zag op verschillende webshops dat een shirt 90 euro kost. Weet iemand waar je goedkoper kan halen, en gewoon goed ? bij Math Salden heb je het shirt voor €44,90 en de broek voor €54,90. Toch een van de goedkoopste lijkt me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brykos Gepost August 2, 2012 Share Gepost August 2, 2012 Ik wil graag een outfit van Team Sky. Maar weet niet waar je het beste kan halen, en niet te duur. Zag op verschillende webshops dat een shirt 90 euro kost. Weet iemand waar je goedkoper kan halen, en gewoon goed ? Gewoon bij Samewood.com kopen. Duurt wel 2 á 3 weken voordat het binnen is, maar goedkoper kan je het niet krijgen en ik denk ook nog eens de meeste keuze. Heb er zelf al verschillende gekocht en kwaliteit is prima. Voor ritten boven 120km gebruik ik echter andere, omdat de zeem iets mindere kwaliteit heeft. Hoe vaak maken jullie je fiets eigenlijk schoon? Ik doe het zelf eens per drie à vier ritten. Is dat te weinig? Moet er wel bij zeggen dat ik meestal alleen rijd als het asfalt droog is. Ik maak zelf mijn fiets na elke rit schoon en ik fiets, op een uitzondering na, alleen maar onder droge omstandigheden. Smeer ook je fiets vaak genoeg. Ik doe dat na twee keer, omdat ik dan zeker weet dat alles gewoon goed loopt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 2, 2012 Share Gepost August 2, 2012 Je moet het eigenlijk zo droog mogelijk houden hè. Ook zeker niet te veel smeren dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brykos Gepost August 2, 2012 Share Gepost August 2, 2012 Je moet het eigenlijk zo droog mogelijk houden hè. Ook zeker niet te veel smeren dus Je kan fatsoenlijk smeren of gewoon overdreven, wat veel mensen doen. Ik doe dit, op deze manier, al zeker drie jaar zo en alles loopt super soepel en fijn. Dit is meestal na 200km dus valt het allemaal mee. Een van de tips die ik van mijn buurman gekregen heb, die meer dan 10.000km per jaar fietst. Hij doet dit op dezelfde manier en nog nooit problemen mee gehad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 2, 2012 Share Gepost August 2, 2012 Veel mensen overdrijven idd nogal ja. Dan hoor je echt de die natte ketting heel de tijd lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Setzzie. Gepost August 3, 2012 Share Gepost August 3, 2012 Ik ben op zoek naar een nieuwe wielrenfiets. Vroeger redelijk actief gefietst, maar de laatste jaren niet meer. Nu weet ik m'n maten etc. nog niet, maar wat voor merk etc. raden jullie me aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 3, 2012 Share Gepost August 3, 2012 Maakt eigenlijk geen donder uit. Wat je mooi en betaalbaar vindt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Hij is eindelijk binnen! _O_ Met bijpassende rode broek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Mooie aankoop :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Damn, echt een tof shirt. Hoeveel voor gedokt in totaal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Zestig dollar, dus ik schat zo'n zeventig euro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Lol, zal dus wel een slechte zeem zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Neen, helemaal niet eigenlijk. :p Ik heb ze btw gekocht op samewood.com, mocht je geïnteresseerd zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Zestig dollar, dus ik schat zo'n zeventig euro? Ik denk dat 60 dollar omgerekend zo'n 50 euro is. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Neen, helemaal niet eigenlijk. :p Ik heb ze btw gekocht op samewood.com, mocht je geïnteresseerd zijn. Holyshit. Discovery channel etc. Heerlijk. Hoe heb je betaald. Creditcard zeker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Hoe is dat dan met verzending? Heb je zeker de kans dat het onderschept wordt en je douanekosten moet betalen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Holyshit. Discovery channel etc. Heerlijk. Hoe heb je betaald. Creditcard zeker? Met Visa inderdaad. Van douanekosten heb ik iig geen last gehad. Het duurde wel een drietal weken vooraleer ik hem binnen had. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alovenac Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 In de vakantie ook ineens zin gekregen om te gaan fietsen, alleen de prijzen van een fiets of bike zijn redelijk prijzig. Hoeveel hebben jullie voor jullie fiets neergeteld? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miz Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Duizend euro voor een Specialized allez, fotootje kan je op de pagina hiervoor terugvinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 350 ongeveer voor een tweedehandsfiets bij de plaatselijke fietsenmaker. Misschien kun je bij die van jou eens langsgaan om te informeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts