Lenstra Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 Hoe lang zijn jouw sessies op de 'gewone'? Ik zie niet zo snel voor me dat ik dat langer dan 45 minuten doe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 Ik heb de mijne ook tweedehands gekocht. Tot nu toe bevalt het me prima iig. Omdat ik niet goed wist of het me zou bevallen ben ik niet gelijk voor de duurdere optie gegaan. En ook ik gebruik nu een oude band waarmee ik niet meer de weg op moet gaan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 4 uur geleden zei Abe: Hoe lang zijn jouw sessies op de 'gewone'? Ik zie niet zo snel voor me dat ik dat langer dan 45 minuten doe. Tegenwoordig rijd ik er nooit meer op. Ik heb ooit vrij lange trainingen erop gedaan (2uur en zelfs eens 3u). Dat was een periode dat het 'moest' en ik veel motivatie had. Verder probeerde ik het zo kort mogelijk te houden, dus dat was 35min tot een uur met enkele intervals of krachtblokken of gecombineerd met een looptraining. Een trainingsplan en iets leuks om te kijken zou ik wel aanraden. Het blijft saai, maar dat maakt het enigszins doenbaar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Welke ervaring hebben jullie met zweetshirts / ondershirts? Overal lees ik dat ze goed zijn in het afvoeren van zweet, zodat je kleding niet nat wordt. Mijn ervaring is eigenlijk compleet het tegenovergestelde: Na een fietstocht is het ondershirt altijd volledig doorweekt. Als het qua temperatuur een beetje kan, dan rijdt ik zelf liever gewoon zonder ondershirt. Dan ben ik na afloop namelijk een stuk minder doorweekt na afloop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost April 18, 2021 Share Gepost April 18, 2021 Een zweetshirt moet er vooral voor zorgen dat je lichaam droog blijft, niet je shirt Ik rijd onder de 20 graden altijd met een ondershirt, daarboven meestal zonder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts