Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur ×

Recommended Posts

Gepost

544511_10200974545552827_1719415820_n.jpg

Eindelijk het zomerpakje van de club gekregen :) Daarnaast ook nog van mijn vriendin been- en armstukken, en zomeroverschoenen, lievv:love:

Gepost

Aitt, Ultegra achterderrie?

Ik zou je ketting en pion trouwens eens goed ontvetten want dat is niet bepaald proper he

En waarom eigenlijk SPD's op de wegfiets als ik vragen mag? Heb je ook een mountainbike?

Gepost

Yes. Ultegra inderdaad. Ontvetten stond inderdaad deze week op de planning, samen met mijn broertje(gaat ook eindelijk er één kopen) maar even een beurtje doen.

Ik mountainbike inderdaad ook. Dus vind het wel ideaal. Wat heb jij erop zitten?

Gepost

Dan zal ik mijn fiets ook maar eens showen hier. Nu 600 km op gereden en hij bevalt echt prima! Heb er alleen zwart stuurlint op laten zetten, verder is hij hetzelfde als het plaatje.

0aeb96caf933cf8db603f90f28a53600_agree-gtc-compact.jpg

Gepost

Ik zoek een fietsje. Speelde vorig jaar al met de gedachte, maar ik wilde het een tijdje aankijken. Hele jaar door wilde ik het nog, dus ben nu even serieus aan het zoeken. Iemand wat tips? Grens ligt toch zeker wel aan de 500 euro. Het is gewoon ff wat kilometertjes maken, paar keer in de week.

Zat zelf naar deze te kijken:

http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Pursuit-Road-Bike-Wit/Pursuit-Road-Bike-Wit.aspx

http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx

http://www.matrabike.nl/Fietsen/Racefietsen/Sprint-Road-Bike/Sprint-Road-Bike.aspx

is het wat? Of iemand nog aanraders?

Gepost

Lees veel verhalen over hoe slecht Sora groepen wel niet zijn. Is dat echt van die troep of is dat voor een beginnende fietser gewoon prima?

Gepost
Heeft iemand anders weleens last met 't versnellingsapparaat, dat ie op je stuur als nummer 6 aangeeft, maar dan op 7 staat, schakel je terug naar 5 en zet ie em op zn 6 etc. Op zich geen probleem, al moet ik soms 2 nummertjes doen om te schakelen en soms schakelt ie uit zichzelf opeens als ik kracht zet. ;c

Ga dan maar even naar de fietsenmaker. Kun je toch lelijk op je ballen stuiteren als ie opeens vanzelf gaat schakelen.

Gepost

Heb een outfit van Sky en heb er net eentje van BMC besteld (past qua kleur beter bij mijn fiets). Heb ook een losse broek van Shimano en los shirt van Radioshack. Heb de volledige outfit hier vandaan, spul zit prima. Heb het nog niet langer dan 2 uur getest, maar met 2 uur had ik nog nergens last van.

Gepost
Ben wel benieuwd naar de kleding die men hier draagt, zit zelf ook al een beetje sites bij langs te gaan.

Geen kleding van een wielerploeg, gewoon simpele kleding.