Brykos Gepost August 4, 2012 Share Gepost August 4, 2012 Hoe is dat dan met verzending? Heb je zeker de kans dat het onderschept wordt en je douanekosten moet betalen Verzending gebeurd via schipping en daarna gewoon de plaatselijke koerier. Duurt ongeveer twee á drie weken. Ik heb nu vier keer bij samewood besteld en nog nooit douanekosten betaald, het is gewoon een shirt, geen drugs ofzo. Kwaliteit zeem is goed, ik gebruik ze alleen niet voor ritten boven 120km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrisbor Gepost August 5, 2012 Share Gepost August 5, 2012 Is Samewood.com wel echt? Aangezien het er niet redelijk echt uit ziet. Zelfde kwaliteit kan ik ook uit china laten komen voor €20, en qua verzend periode ben je even lang bezig. Heb onlangs een Vacansoleil outfit besteld uit china, verwacht hem volgende week binnen zal dan een foto posten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost August 5, 2012 Share Gepost August 5, 2012 Nee tuurlijk is het niet echt. Het is Chinees :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alovenac Gepost August 5, 2012 Share Gepost August 5, 2012 350 ongeveer voor een tweedehandsfiets bij de plaatselijke fietsenmaker. Misschien kun je bij die van jou eens langsgaan om te informeren? Dat is wel een leuk prijsje ja, ga binnenkort eens wat fietsenmakers af. Hoeft echt geen prof fiets te zijn om te beginnen, maar ook geen oude barrel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost August 18, 2012 Share Gepost August 18, 2012 Vandaag eindelijk een fiets gekocht. Gewoon een eenvoudig en relatief goedkoop model (700, in aanbieding voor 500), omdat ik eerst wil kijken of het écht geen bevlieging van me is. Net al het eerste stuk over de dijk gefietst hier langs de molens, beviel best aardig. Geen idee hoe ver of hoe snel, heb nog geen computertje en had mijn telefoon niet mee, maar het fietste prima. Ik mis nog wel wat eelt op mijn bibs merk ik nu, maar dat gaan we er wel ff op kweken. Hoop ik. ;sm; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost August 18, 2012 Share Gepost August 18, 2012 Hehe, een pijnlijke kont is echt kut. Volgens mij ook één van de hoofdredenen dat mensen stoppen met recreatief koersen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 16, 2012 Share Gepost October 16, 2012 Voor het najaar heb ik een fiets trainer gekocht kan ik thuis lekker spinnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost October 16, 2012 Share Gepost October 16, 2012 Wil ik eigenlijk ook nog wel, maar dan moet ik eerst ff op mezelf wonen. Heerlijk in de winter. Kacheltje lekker hoog, tv-serietje erbij en zweten maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 16, 2012 Share Gepost October 16, 2012 Nee geen kachel aan man dat is echt niet nodig en je moet zo'n spin dvd erbij hebben met zo'n spintrainer dan doe je de goede oefeningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost October 16, 2012 Share Gepost October 16, 2012 Ik zweet me echt helemaal de pestpleuris als ik thuis op de tacx aan het losrijden ben, moet er niet aan denken om dan ook nog de verwarming aan te hebben ;e Ik creëer altijd of tocht of ik ga in de tuin zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 17, 2012 Share Gepost October 17, 2012 Inderdaad in de sportschool heb ik al eens gespind toen zweette ik me ook kapot. Jammer dat er geen DVD´s zijn (nog niet gevonden) met zo´n virtuele trainer. Ik had die in de sportschool, maar dat is van Club Virtual en die filmpjes kun je alleen tegen betaling via hun site bekijken. Wat ik nu heb gevonden zijn alleen wat van die tochten geen idee of ik dat zo heel fijn vind, maar we zullen wel zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 17, 2012 Share Gepost October 17, 2012 Sorry voor de dubbelpost. Dit is hem trouwens: Het voorwiel hoort ook nog in een soort houder. Die ha dik er nog nie tonder bij het maken van de foto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost October 17, 2012 Share Gepost October 17, 2012 Ik zweet me echt helemaal de pestpleuris als ik thuis op de tacx aan het losrijden ben, moet er niet aan denken om dan ook nog de verwarming aan te hebben ;e Ik creëer altijd of tocht of ik ga in de tuin zitten. Ja ik heb ook een tacx. Zweet me dan echt kapot al als ik er enkele minuten opzit. Niet ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 17, 2012 Share Gepost October 17, 2012 Is toch lekker man? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BV Gepost October 31, 2012 Share Gepost October 31, 2012 Hoe bevalt je tacx [MENTION=2395]Pino[/MENTION]? Zit er zelf ook over te twijfelen namelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost October 31, 2012 Share Gepost October 31, 2012 Hoe bevalt je tacx [MENTION=2395]Pino[/MENTION]? Zit er zelf ook over te twijfelen namelijk. het is niet van het merk tacx, ik had een goedkopere (weet ff niet wat voor merk). Bevalt prima, maakt ook helemaal niet veel kabaal. http://www.clubvirtual.nl/ hier heb ik filmpjes vandaan, je moet er wel voor betalen, maar ik heb voor €20 credits gekocht, dan kan ik 10 filmpjes bekijken. Deze filmpjes neem ik dan op met Camtasia (ff googlen) en dan kan ik ze dus op m'n pc opslaan en herbekijken via mijn mediaplayer op tv, want heb geen zin om telkens €2 te betalen. Heb wel gemerkt dat ik deze filmpjes echt nodig heb, daar zit zo'n trainer bij die je een beetje aanmoedigt en oefeningen met je doet en zo. Waardoor je echt tot (over) de grens gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost December 27, 2012 Share Gepost December 27, 2012 Ik zoek een wielrenfiets, aluminium frame met shimano 105 of hoger, ik heb 600 euro te besteden, maar ik vind weinig voor die prijs. Hebben jullie nog ideeën? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost December 27, 2012 Share Gepost December 27, 2012 Wil je een eerste- of tweedehands? Als je laatstgenoemde wil, zou ik gewoon even langsgaan bij de plaatselijke fietsenmaker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost December 27, 2012 Share Gepost December 27, 2012 Maakt me niet zo veel uit, als ie maar de goede afstellingen heeft. Maar dat ga ik eens doen ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steijns Gepost December 30, 2012 Share Gepost December 30, 2012 Afgewerkt met Shimano Sora, maar om te beginnen is dat nu even voldoende en look keo pedalen. In totaal was het 550,00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost December 30, 2012 Share Gepost December 30, 2012 Ziet er iig leuk uit. veel plezier jongen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost December 30, 2012 Share Gepost December 30, 2012 Nice man.;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost December 30, 2012 Share Gepost December 30, 2012 Die heb ik ook, prima dingetje om mee te beginnen. (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost January 7, 2013 Share Gepost January 7, 2013 (edited) Ik heb trouwens sinds twee weken een nieuwe, 'simpele(re)' trainingsfiets. Ben er wel blij mee. Edited February 3, 2013 by Menchov Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menchov Gepost February 3, 2013 Share Gepost February 3, 2013 Iemand geïnteresseerd in een goede tweedehands racefiets? PM svp. Mag wel ff hier toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts