TomBs Geplaatst 28 mei 2010 Share Geplaatst 28 mei 2010 Niemand? :( Dat nummer (of nou ja, nummer...) is speciaal voor dat programma geschreven, is dus verder niet te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakker Geplaatst 29 mei 2010 Share Geplaatst 29 mei 2010 [YOUTUBE]M7EwmTzwYqY[/YOUTUBE] Weet iemand hoe het nummer heet dat vanaf 1.54 wordt gedraaid:*)? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 mei 2010 Share Geplaatst 29 mei 2010 Oasis - Wonderwall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 29 mei 2010 Share Geplaatst 29 mei 2010 Intro van de Showtek CD(Analogue Players in a Digital World) waarschijnlijk. G889ciLwz_M Danku :p, Opzich niet zon heel mooi lied, Toen in de auto was die leuker :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 29 mei 2010 Share Geplaatst 29 mei 2010 Ik zoek een nummer waar ze heel vaak We're Fire in zingen, en ik heb het al opgezocht op youtube maar daar kan ik 'm onder deze naam niet vinden. Hij werd vaak bij AZ in de Hout gedraaid, bijna voor elke wedstrijd. In het nieuwe stadion een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik zoek een nummer waar ze heel vaak We're Fire in zingen, en ik heb het al opgezocht op youtube maar daar kan ik 'm onder deze naam niet vinden. Hij werd vaak bij AZ in de Hout gedraaid, bijna voor elke wedstrijd. In het nieuwe stadion een stuk minder. iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 3 juni 2010 Share Geplaatst 3 juni 2010 Ik heb geen idee maar mss: [YOUTUBE]WgHvNYTgk5Y[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Nee, het is geen rocknummer volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 [YOUTUBE]Up8frGWrUVc[/YOUTUBE] Het is niet We're Fire maar in een stadion zou je het daarvoor aan kunnen horen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Nee is hem niet, bedankt voor het zoeken. Ik ga ook het zoeken op het AZ supportersforum, misschien levert dat wat op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Maar wat is het dan voor een soort muziek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 4 juni 2010 Share Geplaatst 4 juni 2010 Op het AZ supportersforum wist iemand het : Golden Earring - Yes, We're on Fire. Bedankt voor het helpen jongens ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 5 juni 2010 Share Geplaatst 5 juni 2010 Hoe heet dit nummer? Ik zoek er al een tijdje naar. Ik bedoel dan dat ohohohohoh stuk in het begin. [ytf]JiPsVUPo1Ys[/ytf] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 juni 2010 Share Geplaatst 5 juni 2010 Fluxland? http://www.youtube.com/watch?v=FEkF2kCz6cw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Hehe ja dat is 'm. Bedankt ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 juni 2010 Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik zoek een franstalig feest nummer (klinkt als BZN) en gaat steeds sneller. Sorry voor de vage omschrijving, maar weet ik ook niet.Ik weet hem al het is les lacs du commenera van een fransoos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik zoek de Nederlandse versie van Touch It van Busta Rhymes. Althans, er is een Nederlandse versie die daar STERK op lijkt. Een zooi NL rappers. Volgens mij met Lange Frans erbij.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik hoor de laatste dagen de hele tijd een chill nummer op de radio. Ik weet de naam niet maar het gaat ongeveer zo: I have little bit a lost my valeu. en dan nog meer... Iemand die hier iets mee kan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 ? Ik zeg _O_.. Dank u.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juni 2010 Share Geplaatst 7 juni 2010 Ik hoor de laatste dagen de hele tijd een chill nummer op de radio. Ik weet de naam niet maar het gaat ongeveer zo: I have little bit a lost my valeu. en dan nog meer... Iemand die hier iets mee kan? Deze misschien? [YOUTUBE]9_X--qEbbtc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Die is _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Gezapige standaard top 40 poprock bedoel je ;)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Capitano Geplaatst 8 juni 2010 Share Geplaatst 8 juni 2010 Danku MM ;) Dit was hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik zoek een WK liedje en ik weet alleen dat Bergkamp en Kluivert in het liedje voorkomen. In de tekst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten