Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'đŸ”¥ Ă—

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Recommended Posts

• Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Sietze, Sanel en Larske

Hoe heet die liedje die in zo'n auto reclame ofzo komt, liedje is van Shakira ofzo... beetje tekst van liedje: In your head, Sha-wa(?)..

Het is een nieuwe reclame, en die liedje is volgens mij ook nieuw..

De reclame gaat over een gozer die zit in een auto doet beetje gek op die muziek, daarna stop hij bij een stoplicht naast een andere auto met een oude man erin, en gaat beetje gek doen en man kijkt raar.. daarna komt die man bij zijn vriendin, die de ouders wilt laten voorstellen. En zien de 2 bestuurders elkaar weer (de vader van de meisje) en zegt de oude man: At least you got a nice car. en dan zegt die jonge: At least you got a nice, daughter..

Ik heb een omschrijving van de videoclip:

Een gozer met millimeter haar, heeft een tattoo wat je net kan zien in zijn nek in de videoclip. En op een gegeven moment loopt ie een meisje achterna, en die loopt weg en komen er soort van "beeldschermen" in en probeert hij haar terug te halen en zie je zijn arm door die beeldschermen heen gaan en doet ze de deur dicht heeft hij last van zijn vingers :p

Beetje vage omschrijving, maar hopelijk weet iemand het

EDIT: Gevonden :)

http://www.youtube.com/watch?v=h4Fcb7ToaoA

Zo'n nummer met in het begin pianostuk en daarna gezongen door schots/engelse zangeres.

Als ik het hoor denk ik ohja dat was hem. Gaat me overigens vooral voor het pianostuk.

@ Stefan: dat is wel heel slechte hardcore overigens. Als je het al zo kan noemen;e.

Zo'n nummer met in het begin pianostuk en daarna gezongen door schots/engelse zangeres.

Als ik het hoor denk ik ohja dat was hem. Gaat me overigens vooral voor het pianostuk.

@ Stefan: dat is wel heel slechte hardcore overigens. Als je het al zo kan noemen;e.

JpVq5IOay48

?

bij ons op het werk hebben ze Sky op staan. Hier wordt je letterlijk mee doodgegooid.

Hmm, ik zoek d'r weer ĂƒÂ©ĂƒÂ©n... 't is een trance/techno nummer, heb het een paar keer gehoord in Lloret vorige week...

Dus als iemand hier de laatste banger weet op dat gebied/meest recente clubsongs, roept u maar! Ik heb btw al gekeken op sites van discotheken daar, maar die hebben uiteraard geen tracklist... (colossus en revolution dacht ik)

Ait zou wel chill zijn. :) We waren met zo'n excursie van beachmaster die heette "Lloret by Night". Tropics zijn we volges mij wel geweest. Weet niet meer precies welke dag het was, ik dacht donderdag of vrijdag 1 of 2 juli...

@Steef, dat is em niet... helaas. Iets meer techno style denk ik, wat minder eurotrance achtig.

Ait zou wel chill zijn. :) We waren met zo'n excursie van beachmaster die heette "Lloret by Night". Tropics zijn we volges mij wel geweest. Weet niet meer precies welke dag het was, ik dacht donderdag of vrijdag 1 of 2 juli...

@Steef, dat is em niet... helaas. Iets meer techno style denk ik, wat minder eurotrance achtig.

Nee maar is wel chill nummert:G