joostmakaay Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Doe ik ook wel eens, ben ik nu een mongool? Nee maar wel een gymbro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 En een ecto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Probeer t weer een beetje op te pakken na anderhalve maand nauwelijks te hebben getraind en niet bijzonder goed op eiwitinname te hebben gelet iets van -15 kg op bankdrukken en squats :r rest iets slapper maar nog wel enigszins acceptabel nja boeiend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Heb ong 9 maanden wel redelijk fanatiek gefitnesst en sport nu al ong. een jaar niet meer, maar moet zeggen dat die spieren niet per sé heel snel weggaan, je ziet het iig niet, wss ben ik wel een stukkie slapper geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Nu 84KG @ 1.88, nog paar kilo en dan eindelijk klaar met cutten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Is BSN Amino X wat ? :huhu: Zag het bij mn sister in de kast staan. Werkt dat nou echt zo goed voor spiergroei? [MENTION=14987]joostmakaay[/MENTION]; wat zijn je cijfers nu op bench, squat etc? 85 bench, 140 squat, 170 deadlift Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wat eten jullie voor een work-out? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Bak Franse magere kwark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Misschien vindt [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; dit wel leuk om te lezen http://noisey.vice.com/nl/blog/het-sportschoolschema-van-drake-is-niks-waard?utm_source=noiseyfbnl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Drake skipt legday dus huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Dat deadliften doet Sjors Peter nog beter. :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Lukt mij ook nog niet goed man. Steeds een kromme rug ;e Blijf ook op 65 steken daardoor want wil pas omhoog bij goede form Heb je de barbell over het midden van je voet? Borst zo hoog mogelijk en een klein beetje door je knieën Ik ga ook weer fanatiek beginnen nu ik tijd teveel heb. Ben lekker laag gestart met: A: Squat 40, Bench 30, Deadlift 60 en B: Squat 40, OHP 25, Pendlay Row 30 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ik word af en toe duizelig tijdens het squaten, wat is dit voor zwak gedoe ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Kan zijn dat het aan je ademhaling ligt? Normaal gesproken moet je diep ademhalen voordat je naar beneden gaat en het de hele beweging inhouden. Uitblazen als je helemaal boven bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 Ja ik las het inderdaad. Zal er extra op letten want dit is niet ideaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 juli 2015 Share Geplaatst 15 juli 2015 En anders je eer opzij leggen en wat minder gewicht pakken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Dat kan het niet zijn als je ziet hoe weinig ik erop hang :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 (bewerkt) Lukt mij ook nog niet goed man. Steeds een kromme rug ;e Blijf ook op 65 steken daardoor want wil pas omhoog bij goede form Mij trouwens ook nog nooit goed gelukt, heb het sinds eind 2012 niet meer gedaan denk ik :D Ga volgende week als het rustig in de gym is het weer proberen, ff form rustig goed proberen te krijgen, nu is het ramadan dus heb je 25 Marokkanen in de nacht. :D Niet dat ik er last van heb hoor, zijn degelijker dan al die tokkies, die flikkeren alles op de grond neer. En ben zelf na het squatten ook zwaar uitgeput hoor, niet duizelig, maar zie dat echt als mn zwaarste oefening, heb daar ook vaak een hoop adrenaline door wat spanning, omdat als het fout gaat die ook goed fout gaat. :D Merk wel dat ik weinig kracht kwijt ben gelukkig na weer maanden amper iets te doen, zit maar 1 á 2 gewichten onder waar ik normaal zat. 16 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2015 Share Geplaatst 17 juli 2015 Pendlay Rows ff lager gewicht gepakt voor een betere form. Merkte wat pijn in mn onderrug vorige keer daarna. Nu wel prima :< Net als bench press die steeds beter gaat Wat zijn trouwens reverse flyes. Kan daar alleen maar verschillende instructies over vinden. Iemand linkje? Volg die Fierce5 en daar doen ze 3*5 :cab: Voel me beter als ik 5*5 doe eigenlijk. Gevoel dat ik dan meer werk verricht en sneller groei. Onzin? Qua herstel maakt het niks uit want heb nooit spierpijn na een training. Voorover toch? Dat je meer een pull techniek hebt ipv push Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Ben nu aardig aan het stilvallen wat betreft progressie. Ben er nu 1 jaar en 8 maand mee bezig, niet altijd even goed. Heb nu even voor mijzelf een schema gemaakt, ga over een maand voor een half jaar naar Finland en ben van plan daar flink los te gaan. Day 1, Chest, Triceps and Calves Flat Barbell Bench Press Incline Dumbbell Bench Press Dips Close-Grip Bench Press Dumbbell Overhead Triceps Press Calf Raises Day 2, Back, Biceps and Abs Deadlift Pendly Row Chin Up / Wide Grip Pull Up / Wide Grip Lat Pull Down Hammer Curl EZ-Bar Biceps Curl Ab Wheel Rollout Hanging Leg Raise Day 3, Legs and Shoulders Barbell Squat Leg Press Romanian Deadlift Military Press Dumbbell Site Lateral raise Evt: Dumbbell Front Raise Deed eerst altijd setjes van 8, maar ga nu naar 6. Feedback? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 Vandaag eindelijk weer eens gegaan sinds ongeveer een jaar, nu BasicFit in de Galgenwaard, wel een stukkie mooier en vooral rustiger dan Fit4Free. Chest press met dumbbels deed ik vroeger als laatste setje met 24 kg, nu was 16 al heel zwaar. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Vragen jullie wel eens aan vreemden of ze je willen spotten? Zo nee, omdat jullie niet durven of omdat jullie het nut er niet van inzien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Alleen bij bench press Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 juli 2015 Share Geplaatst 19 juli 2015 Is spotten nou echt nodig? Haal de 5*5 wel met moeite in de laatste set maar het is niet zo dat ik het niet meer haal. Bovendien heb je nog een standje lager waar je je barbell op kunt knallen just in case ;c Nja ik denk wel dat het de effectiefste manier van trainen is, denk dat die laatste paar die je niet in je eentje kan doen maar nog wel met een extra paar handen wel extra veel van je spiervezels vragen, maar miss is dat gewoon broscience [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; zal het vast beter weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 20 juli 2015 Share Geplaatst 20 juli 2015 Ik denk an sich niet dat het kwaad kan, ik denk alleen dat het een beetje stom is persoonlijk. Het lijkt mij dat je alles helemaal zelf wil doen, je kan niet zeggen dat je bv 5x100 bankdrukt als je hulp nodig hebt op de laatste 1 of 2 reps. Maar kwa trainen zal het niet echt uitmaken denk ik, tot failure trainen (waar het op neer komt lijkt me hoewel je natuurlijk hulp krijgt) kan geen kwaad, en spotten maakt het iets veiliger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten