Whitewolf345 Geplaatst Zondag at 15:28 Auteur Share Geplaatst Zondag at 15:28 Eventueel een nieuwe inzending van canada, of zien we het nog voor een keer door de vingers en volgende keer er strenger op zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst Zondag at 21:07 Share Geplaatst Zondag at 21:07 5 uur geleden zei Whitewolf345: Eventueel een nieuwe inzending van canada, of zien we het nog voor een keer door de vingers en volgende keer er strenger op zijn? Laat maar zo voor deze keer. Ga ook mijn punten er niet op aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Zondag at 21:11 Auteur Share Geplaatst Zondag at 21:11 3 minuten geleden zei Aaron21: Laat maar zo voor deze keer. Ga ook mijn punten er niet op aanpassen. is goed, heb je ze al verstuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst Zondag at 21:13 Share Geplaatst Zondag at 21:13 1 minuut geleden zei Whitewolf345: is goed, heb je ze al verstuurd? Nee, ga nog eens opnieuw luisteren naar mijn top 10. Probeer het morgen te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst Maandag at 13:02 Share Geplaatst Maandag at 13:02 Mijn stemmen zijn ingeleverd. Het was inderdaad een zeer sterke editie. Waren maar 5 nummers ofzo die ik echt driewerf kut vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Maandag at 15:39 Share Geplaatst Maandag at 15:39 Ook mijn stemmen zitten op de bus. Ik vond het in tegenstelling tot veel anderen geen overdreven sterke editie, maar de ondergrens van de vorige editie werd dan weer niet veel bereikt. Toch zijn er maar 1 of 2 nummers die mijn eigen afspeellijst halen. De rest bestond vooral uit de grote, grauwe middenmoot. Voor mijn eigen kansen hoop ik vooral op het linkerrijtje, omdat mijn inzending gezien dit deelnemersveld niet bij iedereen in de smaak zal vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst Maandag at 19:05 Share Geplaatst Maandag at 19:05 Duidelijke top-5 vond ik het. Verder ook weinig boeiends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst Dinsdag at 12:04 Auteur Share Geplaatst Dinsdag at 12:04 Nog 10 stemmen die nog niet binnen zijn. Denk aan de deadline . Mentions: @Roprop @Urbeto @Sick Blik @Erwin. @chrisje1993 @Chiemel @Rykjvk1 @xanderoo @ivago @bas huijsmans @Djurovski @Tim' @Grote Ree @nasje92 @Satyr @Vreven @Platina32 @aron24 @Aaron21 @Titan @Whitewolf345 @007mark @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 12:21 Share Geplaatst Dinsdag at 12:21 Komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst Dinsdag at 13:23 Share Geplaatst Dinsdag at 13:23 (bewerkt) Druk reisschema. Maar voor het einde van de 15e gaat lukken ja. @Whitewolf345 Edit: overmorgen (13e) heb ik tijd om alles te luisteren en te beoordelen. 12 uur geleden bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten