timpy00 Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Je bent moeilijk te verslaag, een kwaliteit. Goed begin van de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin Santini Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Goede en realistische transfers. Ook prima resultaten met aanvallend voetbal😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 november Auteur Share Geplaatst 13 november Seizoen 2024 - 2025 Ik ben erg tevreden dat wij de groepsfase van de Europa League hebben bereikt. Dit geeft ons extra geld en dat kunnen wij zeker gebruiken. Hoe we staan in Europa weet ik niet, maar we gaan het zien dit seizoen. We gaan spelen tegen Sarajevo voor de eerste wedstrijd in de poule fase van de Europa League. In de competitie gaan we spelen tegen Brondby, Odense en FC Midtylland. In de Deense beker is Naesby onze tegenstander. Ik mocht ook nog bij het bestuur komen voor verlenging van mijn contract. Ik heb bijgetekend tot 2027. Nieuw contract Sarajevo - Silkeborf IF Europa League Silkeborg IF - FC Midtylland Superliga September Stand Superliga Stand Europa League Loting Deense beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Mijn focus lag wat in Europa omdat die wedstrijden snel achter elkaar kwamen. Ik vermoed dat ik het in de competitie nog wel goed ga maken. @Gert De club komt langzaam op gang om beter te worden. @Djurovski Ik zie mogelijkheden, maar ik weet zeker dat wij het moeilijk gaan krijgen. @timpy00 Met de juiste spelers kunnen wij leuke dingen doen en nu het zien door te zetten. @Erwin Santini Ik ben een voorstander van aanvallend voetbal. Met de transfers ben ik tevreden. @Mordurette @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Lekkere periode zo hoor. De eerste plaats komt zelfs al in zicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 13 november Share Geplaatst 13 november Perfecte score! Financieel sta je er ook goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Heerlijke periode. Hopelijk houdt je deze vorm vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november Auteur Share Geplaatst 15 november Seizoen 2024 - 2025 Vorige maand was een mooie maand voor ons. Ondanks dat het een druk programma is en gaat worden doen de jongens het gewoon goed. Ik merk dat wij de Europese wedstrijden goed kunnen verteren en dat betekent dat wij weer een stap hebben gezet. Deze maand gaan wij twee Europa League wedstrijden spelen tegen Getafe en Sparta Praha. In de beker gaan we spelen Hobro Ik en in de Superliga gaan we aantreden tegen Vejle, Randers en AC Horsens. Getafe - Silkeborf IF Europa League Silkeborg IF - Slavia Praha Superliga Oktober Stand Superliga Stand Europa League Loting Deense beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik heb voorlopig mijn focus op Europa gelegd en ik rouleer iets meer in de competitie. @Mordurette Dat komt ook door het geld van de EL. @timpy00 Dat hoop ik ook. Want dan kan er wat leuks ontstaan. @Gert @Djurovski @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Sterke maand. Winnen van Slavia is niet evident, de nederlaag in Spanje is dat wel. Uitstekend om tussendoor geen puntenverlies op te lopen in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Je blijft knap presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Nationaal perfecte score. In de Europa League kan je ook gewoon verliezen, in Spanje is er nu eenmaal meer geld beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Seizoen 2024 - 2025 Wat een goede maand hadden wij gehad. Dit biedt veel perspectief voor ons. Ik ga wel gokken op drie paarden voorlopig. Dat wordt dus veel rouleren en op het juiste moment de beste elf inzetten. In Europa gaan we deze maand spelen tegen Bodo / Glimt en Trabzonspor. En in de Superliga gaan we spelen tegen AaB, FC Nordsjaelland en FC Kopenhagen. Silkeborg - AaB Silkeborg Bodo / Glimt - Silkeborg IF Europa League Silkeborg IF - Trabzonspor Europa League November Stand Superliga Stand Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Europees blijven wij wel verbazen vind ik. In de competitie gaan we meedoen om de titel. @Djurovski Dankje. Ik hoop dat wij dit het hele seizoen kunnen volhouden. @Mordurette In eigen land kunnen wij meedoen om de prijzen en die nederlaag tegen Getafe is geen schande van ons. @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Wat een spektakelwedstrijden in Europa! Mooi om zien ook dat je de 1ste plek ondertussen in handen hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Gaat erg goed en lekker!! Mijn tag is verdwenen, mag ik die terug aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november In de competitie kun je idd wel wat gokken met die kampioensgroep die nog gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Seizoen 2024 - 2025 We zijn heel goed bezig op dit moment en dat stemt mij meer dan tevreden. Maar van blijdschap is deze maand geen sprake. We verliezen Fosu-Mensah met een zware blessure. Hij ligt er zo'n negen á tien maanden eruit met gescheurde kruisbanden. Timothy is toch wel één van mijn beste spelers en die zijn we gewoon kwijt voor de rest van het seizoen. We zullen dus door moeten gaan zonder hem en dat betekent wel dat ik in januari op zoek ga naar een nieuwe rechtsback. We gaan uiteraard ook voetballen deze maand. Het zijn maar vier wedstrijden. In de Superliga gaan we spelen tegen AGF. In de Deense beker gaan we spelen tegen Sonderjyske. In de kwartfinale gaat het om twee wedstrijden. En in de Europa League komt FC Twente naar ons toe. Blessure Fosu-Mensah Silkeborg IF - FC Twente Europa League December Stand Superliga Stand Europa League Loting Deense beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik had ze liever gewonnen, want ik ben van mening dat wij deze wedstrijden hadden moeten winnen. In de competitie doen wij het goed op dit moment. @Djurovski Het risico nemen wordt aardig beloond op dit moment. @Mordurette @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill 17 november bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Jammer van de hele lange blessure , van Fosuh-Mensah. Maar verder blijft het erg goed gaan!! Knap hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Het belangrijkste nieuws is natuurlijk die blessure. Altijd balen als je zo'n belangrijke pion op zo'n manier verliest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Zonde van de blessure. Hopelijk kun je het redelijk opvangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 9 of 10 maanden eruit, hopen dat hij z'n oude vorm gaat terugvinden tegen die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november Auteur Share Geplaatst 18 november Seizoen 2024 - 2025 Januari is transfer tijd. We gaan zelf deze maand weinig geld verdienen. Er gaan spelers gratis weg en ik verhuur wat spelers. De enige die echt vertrekt is Robin Ostrom. Hij gaat naar Valerenga voor 205k. Er komen wel spelers naar ons toe en iedereen weet dat ik een Nederlander ben en die staan bekend als zuinig en dat ben ik ook in deze maand. Ik ga geen geld uitgeven voor een transfersom. Er gaan vijf spelers komen en ze zijn allemaal gratis. De eerste is een Braziliaanse keeper Marcelo Pitaluga. Hij wordt eerst mijn tweede keeper. Ahmed El Messaoudi is een Marokkaanse middenvelder die overkomt van Tobol Kostanay. De derde speler is David Martinez. Dit is een Paraguyaanse centrale verdediger die overkomt van River Plate. Matias Abaldo kan wel eens een groot talent zijn. Hij kan op alle plekken als aanvallende middenvelder uit de voeten en is een Uruguyaan. De laatste speler is de vervanger van Fosu Mensah. Kevin Mbabu is mijn nieuwe rechtsback. Ik heb ook een voorbereiding in elkaar gezet om de spelers fit en in vorm klaar te stomen voor de twee Europa League wedstrijden tegen PSV en SK Rapid. Transfers uit Transfers in Spoiler Voorbereiding PSV - Silkeborg IF Europa League Silkeborg IF - SK Rapid Europa League Januari Stand Europa League Loting Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik baalde hier heel erg van, want het is een grote meneer is mijn selectie. @Djurovski Ik heb een goede vervanger gevonden. @Mordurette Ik hoop het ook, want anders heb ik een probleem. @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Goede versterkingen gehaald prima oefencampagne en een loting met perspectief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Op het oog lijken het stuk voor stuk aanwinsten voor de ploeg. Blijft trouwens bijzonder dat je kan loten tegen een club waar je in de competitiefase ook al tegen gespeeld hebt, in dit geval zelfs je laatste wedstrijd. Heb wel goede hoop dat je deze tweeluik weet te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Bijzonder dat de laatste tegenstander uit de groepsfase ook meteen de volgende tegenstander wordt. Gezien het vorige resultaat kan je met vertrouwen de volgende confrontaties tegemoet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november Seizoen 2024 - 2025 Het gaat nu een sprint worden voor de competitie. Ik kan zeggen dat ik vol voor de titel ga en voor de beker. In Europa bekijk ik het per ronde. Deze maand spelen wij nog twee oefenwedstrijden om het ritme erin te houden. In de Europa League staat de dubbele confrontatie met SK Rapid op het programma. In de competitie gaan we spelen tegen Brondby en Odense. SK Rapid - Silkeborg IF Europa League Silkeborg IF - SK Rapid Europa League Februari Stand Superliga Loting Europa League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski We zijn zeker sterker geworden en Europa hebben wij een kans om door te gaan. @Mordurette Ik heb goede zaken gedaan voor de club en het is ook bijzonder dat wij SK Rapid weer treffen. @Marius Het geeft wel vertrouwen dat wij ze kunnen verslaan, maar het is wel apart om ze weer te treffen. @Gert @timpy00 @Erwin Santini @MNie @Kevinreijnen @Elano @Thymen @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Veel doelpunten in de return tegen Rapid, gelukkig trek je aan het langste eind. Celtic lijkt me van een ander niveau maar zie wel volop kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten