delichris Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Seizoen 2023 - 2024 Ik denk dat dit mijn laatste novelle wordt met FM24. De club is dus Silkeborg IF geworden. Ik heb voor deze club gekozen omdat ik vroeger vaak op vakantie ging in Denemarken. We zaten dan in de buurt van Silkeborg. Ik heb helaas nooit het stadion bezocht, maar Silkeborg is een leuke stad met mooie vrouwen. Maar goed ik had ook een club uit Herning of Aalborg kunnen kiezen, maar het is Silkeborg geworden. Het is niet een hele grote club vergeleken met Brondy of Kopenhagen. Silkeborg speelt wel eens Europees voetbal, maar dit seizoen zit dit er niet in. Ik kan me dus compleet concentreren op de competitie en de beker. Verwacht van mij geen grote transfers, want goede spelers willen nog niet echt komen. Wie weet in de toekomst komen ze wel. Maar ik ga me eerst maar eens concentreren op wat ervaren spelers en dan doorbouwen naar een topclub. Maar eerst moet ik de club even goed doorlichten. Qua transfers zijn er niet grote gemaakt. Over de uitgaande transfers heb ik zelf niets gedaan, want alles was al bekend. Ik heb nog wel wat inkomende transfers gedaan. Ik zocht nog een reservekeeper en die vond ik bij Thomas Hagelskjaer. Hij is transfervrij dus een gokje is nooit verkeerd. Alexander Soderlund is een ervaren spits en ik vond dat ik die wel nodig had en ook hij kwam transfervrij. En dan een bekende van de meesten hier. Manuel da Costa is een centrale verdedier en een hele ervaren verdediger die ook nog eens transfervrij is. Lubambo Musonda is een rechter verdediger. Ik heb me op hem verkeken, maar wie weet kan ik hem in de winter terugsturen. Hij wordt gehuurd van AC Horsens. Ik zocht nog een linksback en die vond ik Sean Flynn. Hij word gehuurd van Leicester City. En Andreas Poulsen wordt gehuurd van AaB. Welkom Introductie Doelstellingen Transfers uit Transfers in Spoiler Selectie Silkeborg IF Taktiek Antwoorden op posts van users Ik heb wat bekende volgers getagd. @Marius @MNie @Djurovski @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Goodluck! Ik heb dit jaar wel 2 saves gehad in Denemarken dus tagje graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Leuke bestemming! Benieuwd hoe snel je ze naar de top kan leiden. Succes alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober Seizoen 2023 - 2024 Ik sla de voorbereiding over. Aangezien ik die niet gespeeld heb, Ik kwam bij de club toen deze al voorbij was. De competitie begint in Denemarken in juli kwam ik achter. Er waren maar twee wedstrijden die we speelden. Ik maak mijn debuut thuis tegen Brondby IF. Daarna spelen wij nog tegen FC Midtylland. Debuut Silkeborg IF - Brondby IF Superliga Juli Stand Superliga Antwoorden op posts van users @Lensherr Ik vind het wel een leuke competitie alleen je verdiend niet veel qua prijzengeld. @Marius Zal wel wat jaren gaan duren voordat ik de top bereikt heb in Europa. @MNie @Djurovski @Satioz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Starten met winst tegen Brondby is altijd een opsteker natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Degelijke start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Maar je krijgt onderweg nog wel geld voor het plaatsen voor de kampioensgroep. Het nadeel vond ik aan deze competitie is die winterstop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Succes. Ze hebben een leuk stadion iig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Seizoen 2023 - 2024 Ik ben tevreden over de start met Silkeborg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar we precies staan, maar ik hoop wel bij de beste zes te kunnen eindigen dan doen we mee voor Europees voetbal. Deze maand spelen wij gelukkig meer competitiewedstrijden. We gaan spelen tegen Vejle, AGF, FC Nordsaelland en FC Kopenhagen. AGF - Silkeborg Superliga Brondby IF - Silkeborg Superliga Augustus Stand Superliga Loting beker Antwoorden op posts van users @Marius Dat was een heerlijke overwinning en geeft ook veel moed. @MNie Ik heb niets te klagen opzich. @Lensherr Ik zag inderdaad dat ik wat geld kreeg. Ik ben net bij de winterstop. @Djurovski Het is een leuk stadion zo op de foto's te zien. @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Leuk, een save in Denemarken. Zelf ook in Denemarken aan de slag maar dan LLM. Succes, doe mij maar een tagje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Van alles wat afgelopen maand. De wedstrijd die je verliest is niet onoverkomelijk. Kopenhagen is immers één van de sterkst mogelijke tegenstanders in eigen land, wellicht zelfs de sterkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Succes in Denemarken ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Silkeborg is zeker wel een interessante clubkeuze in een toch wel wat naar mijn mening underrated competitie, veel succes je mag mij zeker taggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Seizoen 2023 - 2024 Het gaat al met al niet slecht met de club. De resultaten zijn goed en kunnen altijd beter. Maar we doen het gewoon aardig of misschien wel goed. Ik heb wel besloten om wat personeel aan te trekken. Adrie Koster gaat trainer worden bij het eerste en Rafael van der Vaart wordt mijn nieuwe assistent. Zo haal ik aardig wat ervaring op en daar ben ik tevreden mee. En stiekem ook omdat Estavana ook vaker te zien is op de tribune. We spelen deze maand tegen Hvidovre, Odense Boldklub en Viborg in de Superliga. In de beker gaan we spelen tegen Naesby. Trainer Adrie Koster Assistent manager Rafael van der Vaart Silkeborg - Viborg FF Superliga Brondby IF - Thisted DBU pokalen September Stand Superliga Helaas is de stagair een beetje dom geweest. Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Dankje. Met welke club speel jij? @Marius Ik ben aardig tevreden over hoe het tot nu toe gaat. Silkeborg is geen topclub, maar meer een middenmoter in mijn ogen. @Thymen Dankje. @Netzwerk Je ziet niet vaak een Deense club voorbij komen. @MNie @Lensherr @Djurovski @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Uitstekende resultaten, ook in de beker weer een ronde verder. Ik speel zelf met IF Føroyar, een ploeg uit Kopenhagen maar opgericht door mensen afkomstig van de Faeröer Eilanden. Komend seizoen uitkomend in de Denmarkserien dus nog een lange weg te gaan tot het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Sterke maand. Dat moet ook leiden tot een sprong in het klassement. Hopelijk let de stagiair volgende maand wat beter op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Zeer sterke maand en ook in de staff doe je prima zaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Mooie maand met een uit het oog springende 7-2 zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 oktober Auteur Share Geplaatst 30 oktober Seizoen 2023 - 2024 Ik ben zeer tevreden over de afgelopen maand. We hebben veel punten gepakt en dat mogen wij wat mij betreft wel zo doortrekken. Ik weet dat dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar als manager mag je altijd dromen. We spelen deze maand tegen Randers FC, Lyngby, Hvidovre FC en Odense Boldklub. Ik hoop dat wij punten pakken tegen de oude club van @Marius. Randers FC - Silkeborg Superliga Hvidovre - Silkeborg IF Superliga Oktober Stand Superliga Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Mordurette Ik ken die club niet. Ik ben tevreden over de afgelopen maand. @Marius De stagair had andere kwaliteiten en heb haar meteen weggestuurd. We staan er goed voor in de stand. @Djurovski We hebben mooie stappen gezet als club. @Thymen Het was een heerlijke overwinning van ons. @MNie @Lensherr @Djurovski @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Randers maakte het je knap lastig Goede periode wederom. Enkel zonde dat je tegen de rode lantaarn punten liet liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Gewoon een prima maand weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Weinig aan te toe te voegen prima maand idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Doelpunten alom, weer een mooie maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Switch je ook nog eens met taktieken? Of vertrouw je volledig op deze (volgens mij hanteerde je een soortgelijke taktiek in Italie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 oktober Auteur Share Geplaatst 31 oktober Seizoen 2023 - 2024 We doen gewoon mee om Europees voetbal op dit moment en daar ben ik meer dan tevreden over. Het liefst speel ik Conference League als we Europees mogen spelen, want dan heb ik kans op teams die minder zijn dan wij. Maar dat is iets voor langere termijn. Eerst maar eens dit seizoen uitspelen. Deze maand spelen wij tegen Viborg FF, Randers FC en FC Midtylland. En in de DBU Pokalen spelen wij tegen AaB. Viborg FF - Silkeborg Superliga Silkeborg IF - Randers FC Superliga November Stand Superliga Loting DBU Pokalen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ze maakten het me heel lastig. Verder ben ik tevreden over vorige maand. @Mordurette Weinig te klagen had ik. @Djurovski Dat ene gelijkspel was wel jammer voor ons. @Thymen We kunnen aardig het netje vinden. @Elano Ik speel altijd met dezelfde taktiek. Ik pas me nooit aan de tegenstander. Ik ga uit van eigen kracht. @MNie @Lensherr @Satioz @Michaelinho* @keano77 @KayDeManaager @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten