Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Show jouw Mystery United shirt

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Fantasy De kortingscode heeft me weer aan een supertof nieuw shirt in de collectie geholpen . Niet per sé het design van het shirt, maar vooral de club vind ik dan heel tof. Echt een club waar je zelf nooit op zou komen om een shirt van te kopen. 

IMG_8753.jpeg.36111d7493c81700b34f9f6fb62ced49.jpeg

Oude club van Anton Gaaei. Zet misschien toch weer in ander perspectief :D

Wel leuk, design vind ik echter ook niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Michaelinho*:

@Fantasy De kortingscode heeft me weer aan een supertof nieuw shirt in de collectie geholpen . Niet per sé het design van het shirt, maar vooral de club vind ik dan heel tof. Echt een club waar je zelf nooit op zou komen om een shirt van te kopen. 

Heel tof! :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoonlief (9 jaar) is inmiddels helemaal verslaafd. Die heeft inmiddels een shirt van:

* Liverpool

* Rode Ster Belgrado

* Benevento (voormalige club van Farioli dacht ik)

* En ook nog een muts van Birmingham City

Mijn dochter heeft een shirt van Blackpool

En ik zelf heb een shirt van Dynamo Dresden en afgelopen vaderdag kreeg ik een EK shirt van Italië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Geppiej:

Zoonlief (9 jaar) is inmiddels helemaal verslaafd. Die heeft inmiddels een shirt van:

* Liverpool

* Rode Ster Belgrado

En ik zelf heb een shirt van Dynamo Dresden en afgelopen vaderdag kreeg ik een EK shirt van Italië.

Vette collectie zeg! Mijn zoontje van 4 vind alle shirtjes van papa ook helemaal geweldig. Die heeft er zelf inmiddels ook een paar (nog niet van Mystery United). Perfect cadeautje voor Sinterklaas alvast :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Geppiej:

* Liverpool

* Rode Ster Belgrado

Heel vet, die van Rode Ster en Benevento!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Fantasy:

Heel vet, die van Rode Ster en Benevento!

Zal eerdaags ff foto's delen hier.

14 minuten geleden zei Michaelinho*:

Vette collectie zeg! Mijn zoontje van 4 vind alle shirtjes van papa ook helemaal geweldig. Die heeft er zelf inmiddels ook een paar (nog niet van Mystery United). Perfect cadeautje voor Sinterklaas alvast 

Haha ja leuk hoor! Hij heeft ook elke dag een voetbalshirt aan. 

Had zelf uiteraard shirt van Ajax. En vorig jaar in Turkije nog PSG en Manchester City. En dan nog officiële van Club Brugge. Genoeg keuze heeft ie dus haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WhatsAppImage2024-09-07at15_09_56.thumb.jpeg.5705260162521793ca2a83b46ec9954c.jpeg

Carlisle United

Dit was m'n eerste, die had ik gekregen van m'n ouders voor kerst ofzo. Ik maakte hem open, grapte nog dat het ook bijvoorbeeld zomaar iets als Carlisle United zou kunnen zijn. Dat komt omdat ik daar ooit op vakantie was met m'n ouders, ghehe. En ja hoor, was eigenlijk wel een beetje ongemakkelijk, uit alle clubs krijg je precies je voorbeeldclub :D Prima shirt, zit alleen net iets te krap, ik heb hem denk ik op de persoonlijke groei besteld ;c  De andere shirts zijn een maatje groter.

WhatsAppImage2024-09-07at15_10_03.jpeg.3bb36c49620687af0cbc56b3cec9cb0d.jpeg

Swansea City

Heel gaaf shirt, helaas niet helemaal perfect wit meer, maar dat komt omdat ik hem vaak draag. Stofje is heerlijk, kwaliteit is goed, shirt is prachtig, club is leuk.

WhatsAppImage2024-09-07at15_10_08.jpeg.84fcbac4dcaa754ccccf88967afbfa00.jpeg

PSIS Semarang (Indonesië)

Heel vet shirt, dat witte wat je er naast ziet is trouwens dat Swansea shirt, was een beetje lui. Maar heel gaaf patroon, heel clean zonder sponsor (ook al). Alleen stofje ben ik niet helemaal gek van, krijg het heel snel heel warm er in. Geeft wel Indonesische vibes dan ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Ascoli, Dunderlange en Burnley. Eerstgenoemde ga ik ruilen, niet zo mooi. Enig mooie eraan is geen hoofdsponsor voorop. Foto’s volgen straks (y)

Oké hier de foto’s. Ascoli dus retour, komt een nieuwe terug en nog eentje extra besteld ;c 

Burnley - Vind hem tof, doet me aan de Airborne kleuren denken van Vitesse maar dan heeft hier het blauw de overhand. IMG_4159.jpeg.79bccb99f9b288988d7bf04604c84b74.jpeg

F91 Dudelange - Net al aan gehad naar het sporten. Zit heerlijk. Gewoon een tof shirt.

IMG_4158.jpeg.e22b739c4de729905ae83326114c7318.jpeg

Ascoli - Sponsorloos is gaaf, groot voorstander van ook. Maar vind het tenue verder niet zo. Nike nooit zo hele toffe shirts. 

IMG_4160.jpeg.bbd329dc0dbf94648b90b8799f9ef3e2.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-9-2024 om 09:14 zei Michaelinho*:

Iemand anders al/nog een shirtje besteld en ontvangen hier? :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Fantasy:

Iemand anders al/nog een shirtje besteld en ontvangen hier?  

Zelf een Wolves uit shirt van 22/23, toen besteld met het OBK. Prima shirtje, draag ik veel. Wel wat warm als het boven de 25 graden is.

Spoiler

castore_wolverhampton_wanderer_1658484572_facc1f5c_progressive.thumb.jpg.8653f8e2fb7a315d0dc0f3c1129a3f1a.jpg

Onlangs voor de oudste zoon, voor zijn verjaardag, een box besteld. Daar zat het uitshirt van Western United uit 20/21 in. Echt een mooi shirtje!

Spoiler

DSC_3598.thumb.jpg.ee64f072215625f180b6da2d75456aca.jpg

Vandaag maar weer eens een box voor mezelf bestellen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Zelf een Wolves uit shirt van 22/23, toen besteld met het OBK. Prima shirtje, draag ik veel. Wel wat warm als het boven de 25 graden is.

Inhoud verbergen

castore_wolverhampton_wanderer_1658484572_facc1f5c_progressive.thumb.jpg.8653f8e2fb7a315d0dc0f3c1129a3f1a.jpg

Onlangs voor de oudste zoon, voor zijn verjaardag, een box besteld. Daar zat het uitshirt van Western United uit 20/21 in. Echt een mooi shirtje!

Inhoud verbergen

DSC_3598.thumb.jpg.ee64f072215625f180b6da2d75456aca.jpg

Vandaag maar weer eens een box voor mezelf bestellen 

Wow, die Western United is heeeeel vet :D Laat ons weten wat je uit je bestelling van vandaag gaat krijgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-9-2024 om 09:14 zei Michaelinho*:

Antoooooooooooooooooooon Gaaei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites