Grote Ree Gepost December 4, 2024 Gepost December 4, 2024 8 minuten geleden zei La Pulga: Voor mijn gevoel zit dit niet mee. Osnabrück ofzo, ken ik niet Dan vind ik die ander een stuk mooier Quote
La Pulga Gepost December 4, 2024 Gepost December 4, 2024 12 minuten geleden zei Grote Ree: Dan vind ik die ander een stuk mooier Haha inderdaad, helaas ook weer een wit shirt. Maar goed, zal vast lekker zitten als pyjama Quote
Geppiej Gepost December 4, 2024 Gepost December 4, 2024 Met dank aan @Fantasy en @neva. En uiteraard Mystery United.  Hieronder de sjaal die ik heb gewonnen met de Sinterklaas challenge. Mijn dochter heeft geluk met deze prachtige sjaal!   Quote
Wolf_pd Gepost December 5, 2024 Gepost December 5, 2024 Op 3-12-2024 om 21:03 zei Grote Ree: Hier ook mijn derde mysteryshirt binnen  Toen ik deze zag was mijn eerste gedachte een of ander obscure club uit Oost-Duitsland. Ik heb een boek met 1000-en afbeeldingen van logo's en pins en daar kwam zo'n heksenlogo ook voorbij. Quote
Fantasy Gepost December 18, 2024 Author Gepost December 18, 2024 Nog alleen dit kalenderjaar kun je profiteren van de €2,50 korting met de code ‘managersunited’ jongens. Dus sla je slag als je nog wat Hollandse korting wil meepakken  Quote
Urbeto Gepost December 21, 2024 Gepost December 21, 2024 Op 30-11-2024 om 13:31 zei Urbeto: Hier ook een shirtje besteld. Wanneer ik over een week of drie weer in Nederland ben volgt de foto Dit valt helemaal niet tegen hoor! In het nieuwe jaar de decemberkilo's eraf trainen en dan zit 'ie echt als gegoten  Toffe club wel, mooi shirtje. Wel een opvallende kraag, maar ik vind het niet storend. Quote
delichris Gepost December 25, 2024 Gepost December 25, 2024 Mijn kerstcadeau is ook uitgepakt. Atletico San Luis uit Mexico. Quote
neva Gepost December 25, 2024 Gepost December 25, 2024 Hier is het MSV Duisburg geworden! Â Â Gaaf shirt hoor! Quote
FMNOOB Gepost December 25, 2024 Gepost December 25, 2024 Kan ook de verleiding niet weerstaan, vooral die korting!, en heb gekozen voor het meest avontuurlijke pakket. Eens zien wat er na kerst binnenkomt. Quote
Wolf_pd Gepost December 25, 2024 Gepost December 25, 2024 8 uur geleden zei neva: Hier is het MSV Duisburg geworden! Â Â Gaaf shirt hoor! Â Goede sponsor ook! Quote
Titan Gepost December 28, 2024 Gepost December 28, 2024 Kerstpakketje van @Fantasy ontvangen .  Best top, mooie kleuren en het logo aan één kant, waardoor het ook nog als een nette sjaal door kan gaan.  Quote
FMNOOB Gepost December 28, 2024 Gepost December 28, 2024 Op 25-12-2024 om 12:51 zei FMNOOB: Kan ook de verleiding niet weerstaan, vooral die korting!, en heb gekozen voor het meest avontuurlijke pakket. Eens zien wat er na kerst binnenkomt.  Hij is binnen. Op de foto lijkt het wel een stuk lichter van kleur dan in de werkelijkheid. Quote
Fantasy Gepost January 9 Author Gepost January 9 De kortingsactie bij Mystery United is verlengd. Dus als je nog eens een shirtje wilt bestellen; vergeet dan vooral niet de code manutd te gebruiken  Quote
sennid Gepost January 10 Gepost January 10 Volgende shirtje is onderweg maar niet met de korting van dit forum (2 kortingscodes kan helaas niet). Ik dacht, dan doe die andere wel voor mijn verjaardag. Ben ik morgen al jarig Quote
sennid Gepost January 25 Gepost January 25 Op 3-12-2024 om 21:03 zei Grote Ree: Hier ook mijn derde mysteryshirt binnen  Dit shirt heb ik nu ook in mijn bezit Quote
Vis Gepost January 28 Gepost January 28 Op 28-12-2024 om 08:54 zei Titan: Kerstpakketje van @Fantasy ontvangen .  Best top, mooie kleuren en het logo aan één kant, waardoor het ook nog als een nette sjaal door kan gaan.   Up the Villa! Quote
La Pulga Gepost February 4 Gepost February 4 10% korting, dan kietelt het toch wel weer om een bestelling te plaatsen. De laatste 3 was alleen geen succes, al heb ik er wel een heerlijke pyjama bij. Quote
neva Gepost February 4 Gepost February 4 Zojuist zei La Pulga: 10% korting, dan kietelt het toch wel weer om een bestelling te plaatsen. De laatste 3 was alleen geen succes, al heb ik er wel een heerlijke pyjama bij.  Misschien kan ik je overtuigen met mijn laatste aanwinsten.  Wel leuk 10 procent korting, alleen is alles sinds januari 5 euro duurder dan vorig jaar   Grasshoppers Zurich  En Slavia Praag  Quote
La Pulga Gepost February 4 Gepost February 4 Slavia Praag is wel heel gruwelijk hoor! Leuke club om in FM mee te starten Quote
neva Gepost February 4 Gepost February 4 Zojuist zei La Pulga: Slavia Praag is wel heel gruwelijk hoor! Leuke club om in FM mee te starten  Zeker! Ik heb nu wel wat games lopen, maar zou een mooie optie zijn. Sowieso erg blij met de shirts en Slavia is inderdaad direct mijn favorietje. Quote
Recommended Posts