nasje92 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Gefeliciteerd mordurette! Dat wordt een paar shirtjes minder voor de vrouw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september @Iedereen Bedankt, eindelijk ook eens gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september @Mordurette Na mijzelf gunde ik jou daarna het meest . Toch jammer dat die steekpenningen niet geholpen hebben @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Weer niet gelukt om hem te winnen. Volgens mij is dit gewoon doorgestoken kaart. Ik eis een grondig onderzoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 september Auteur Share Geplaatst 7 september Onderzoek naar de winactie / verloting is afgerond Naar aanleiding van uit de lucht gegrepen klachten heeft de commissie rondom de verloting van FM25 bij de winactie op MU het onderzoek afgerond. Er zijn geen abnormaliteiten vastgesteld en er is geconcludeerd dat alles conform de richtlijnen is uitgevoerd. Einde persbericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ik verwacht natuurlijk wel een onafhankelijke partij die zelf hun onderzoeksresultaten ter wereld brengt. Een persbericht vanuit de organisatie zelf is natuurlijk niet te vertrouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Onafhankelijk onderzoek winactie is nu ook afgerond. Naast haar eigen onderzoek, heeft MU ook een onafhankelijk deskundig onderzoek laten uitvoeren. Onafhankelijk onderzoeker @Mordurette kwam met zijn resultaten en deelt dezelfde conclusies als die MU had. 'Er is gewoon een terechte winnaar', aldus de onafhankelijke deskundige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Proficiat @Mordurette! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 uur geleden zei Fantasy: Onderzoek naar de winactie / verloting is afgerond Naar aanleiding van uit de lucht gegrepen klachten heeft de commissie rondom de verloting van FM25 bij de winactie op MU het onderzoek afgerond. Er zijn geen abnormaliteiten vastgesteld en er is geconcludeerd dat alles conform de richtlijnen is uitgevoerd. Einde persbericht. Wij van WC eend…. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Ik en @Michaelinho* toen we onze namen net niet zagen vallen. Zeker dat het waterpas stond? Is dat wel eventjes nagekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Lekker man, gefeliciteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 1 uur geleden zei Lensherr: Ik en @Michaelinho* toen we onze namen net niet zagen vallen. Zeker dat het waterpas stond? Is dat wel eventjes nagekeken? Moeten ze nog eens dreyen aan het rad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september Proficiat Mordurette! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 september Share Geplaatst 7 september 3 uur geleden zei Glenn08: Moeten ze nog eens dreyen aan het rad? Sowieso, ik heb nu even het Riemer-geluk tot mij aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Als je meer deelnam, kwam je naam dan meerdere keren voor aan de rad? Gefeliciteerd @Morduretteordurette met de overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september 22 minuten geleden zei xanderoo: Als je meer deelnam, kwam je naam dan meerdere keren voor aan de rad? Gefeliciteerd @Morduretteordurette met de overwinning! Correct. Voor elke opdracht waaraan je deelnam kwam je naam één keer op het rad. In totaal kon je naam dus zeven keer op het rad komen als je alle opdrachten meedeed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Zojuist zei Fantasy: Correct. Voor elke opdracht waaraan je deelnam kwam je naam één keer op het rad. In totaal kon je naam dus zeven keer op het rad komen als je alle opdrachten meedeed. Ah damn, verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat je elke dag moest antwoorden, of je maakte geen kans meer op de prijs. Tja, volgende keer let ik beter op. Goed systeem wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september 1 minuut geleden zei xanderoo: Ah damn, verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat je elke dag moest antwoorden, of je maakte geen kans meer op de prijs. Tja, volgende keer let ik beter op. Goed systeem wel! An sich moest je dan dus ook elke dag antwoorden, want er was één opdracht per 24 uur verspreid over een volledige week Volgend jaar beter. Oh; en houd de Facebook-pagina van MU in de gaten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 september Auteur Share Geplaatst 16 september Over Facebook in de gaten houden gesproken. Ik zou eens naar de Facebook pagina van MU gaan als je FM25 wil winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september 1 minuut geleden zei Fantasy: Over Facebook in de gaten houden gesproken. Ik zou eens naar de Facebook pagina van MU gaan als je FM25 wil winnen Net geantwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten