neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus (bewerkt) Babadi te huur voor 1 miljoen voor 1 seizoen. Moet wel basisspeler worden, anders haal ik hem gratis terug in de winter. Wie het eerst komt.. 7 augustus bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus (bewerkt) 13 minuten geleden zei keano77: Dan wil ik Sadiq graag huren voor een seizoen. Deal @chrisje1993 7 augustus bewerkt door Whitewolf345 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Ik ga in ieder geval Atilla Szalai kopen voor 4 miljoen @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 12 minuten geleden zei neva: Babadi te huur voor 1 miljoen voor 1 seizoen. Moet wel basisspeler worden, anders haal ik hem gratis terug in de winter. Wie het eerst komt.. Ik ben niet zo van de beloftes, maar ik wil 'm wel een jaartje in Zwolle laten rijpen voor 1 miljoen zonder terughaaloptie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @La Pulga 2 miljoen voor Gaaei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 minuten geleden zei Kelvin: @La Pulga 2 miljoen voor Gaaei Helaas, mijn transferperiode zit er op nu ik mijn laatste aankoop heb doorgegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 10 minuten geleden zei Fantasy: Ik ben niet zo van de beloftes, maar ik wil 'm wel een jaartje in Zwolle laten rijpen voor 1 miljoen zonder terughaaloptie. Nou, doen we dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 minuten geleden zei neva: Nou, doen we dat. Ik ga het doorgeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 30 minuten geleden zei neva: Babadi te huur voor 1 miljoen voor 1 seizoen. Moet wel basisspeler worden, anders haal ik hem gratis terug in de winter. Wie het eerst komt.. Bingo! Laat maar naar NAC reizen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 26 minuten geleden zei Whitewolf345: Deal @chrisje1993 Wat zijn de vraagprijzen voor Maxim Dekker, Bruno Martins Indi, Wouter Goes en/of Riechaedly Bazoer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 20 minuten geleden zei himan: Ik ga in ieder geval Atilla Szalai kopen voor 4 miljoen @chrisje1993 27 minuten geleden zei Whitewolf345: Deal @chrisje1993 Stuur me even pb aub! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 5 minuten geleden zei 007mark: Wat zijn de vraagprijzen voor Maxim Dekker, Bruno Martins Indi, Wouter Goes en/of Riechaedly Bazoer? Martins indi is al weg.. Maxim dekker en wouter goes niet te koop Bazoer mag weg voor 7 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 17 minuten geleden zei 007mark: Bingo! Laat maar naar NAC reizen Sorry, m'n partner in crime was net iets eerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 2 uur geleden zei chrisje1993: 2M dan? 2,5 mag je hem hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 uur geleden zei Whitewolf345: Martins indi is al weg.. Maxim dekker en wouter goes niet te koop Bazoer mag weg voor 7 miljoen Ik bied 5,25 op Bazoer. Meer heb ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei nasje92: Ik bied 5,25 op Bazoer. Meer heb ik niet. 5,25 met 35% dvk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei Whitewolf345: 5,25 met 35% dvk? Akkoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Zojuist zei nasje92: Akkoord Stuur jij bericht naar Chris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @chrisje1993 kunnen de budgetten bijgewerkt worden bij de selecties, dan weet ik wat ik nof kan uitgeve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @chrisje1993 Mag ik toevallig de screens vam mijn jong en o-18 ploeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 22 minuten geleden zei nasje92: 2,5 mag je hem hebben Is goed. 17 minuten geleden zei Whitewolf345: @chrisje1993 kunnen de budgetten bijgewerkt worden bij de selecties, dan weet ik wat ik nof kan uitgeve Zal ik straks nog even doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 29 minuten geleden zei Whitewolf345: Stuur jij bericht naar Chris? Yes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 1 uur geleden zei keano77: @chrisje1993 Mag ik toevallig de screens vam mijn jong en o-18 ploeg? Jong Almere City: Almere City -19: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus @chrisje1993 worden blessures verwijdert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 7 augustus Auteur Share Geplaatst 7 augustus 1 minuut geleden zei Copywriter: @chrisje1993 worden blessures verwijdert? Ja. Alleen de blessures die ze in de voorbereiding oplopen niet meer natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten