Copywriter Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus 3 uur geleden zei neva: Ik sloot me nu aan bij Mark, maar je hebt wel een beetje gelijk. Vergaderingen zijn nog nooit zo makkelijk geweest. Dat zag ik toen ik mijn bericht gepost had daarom heb ik hem bewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 augustus Auteur Share Geplaatst 10 augustus Leuk dat de meesten aangeven door te willen gaan, met jullie feedback ga ik zeker nog wat doen. Daarnaast zijn er een aantal die nog niet gereageerd hebben. Gemakshalve ga ik er maar vanuit dat ze nog mee willen doen. Als het niet zo is gaan deze clubs door het "spel' gemanaged worden. Eerst maar eens een vooruitblik op komend seizoen volgens de bookmakers? Wat denken jullie hebben de bookmakers gelijk of komt er een verrassing. Graag hoor ik ook jullie voorspelling, wie wordt er kampioen en wie degradeert er? Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Ik vrees met grote vrezen voor Dornbirn, die zullen het niet overleven gok ik. Sorry @keano77. En ik acht Sturm wel in staat de titel van mij over te nemen. Twee jaar op rij stunten zal er niet in zitten gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Ik volg de bookies! Titel voor rode stier, degradatie voor de nieuwkomers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Het is altijd mooi om de bookies het tegendeel te bewijzen al ben ik bang dat dat knap lastig wordt gezien de concurrentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Poeh, voorspelling is weer 11e. Vorig seizoen ook hoger gefinisht, dus wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus (bewerkt) Tijd voor een nieuw seizoen maar voordat dit van start gaat uiteraard eerst een transferperiode. Onderlinge transfers zijn gewenst Jullie mogen van jullie huidige selectie aangeven wie er mogen vertrekken, jullie krijgen dan een bod wat jullie kunnen accepteren. Jullie transferbudget staat hieronder Overzicht huidige managers, manager vervangen kost 5 miljoen Euro m.u.v. FC Dornbirn, die mag de manager gratis vervangen. Hier kan je ook zien welke tactiek je manager hanteert. In de kolom TM aantal spelers die je voor de transfermarkt waarde mag aantrekken. Let op er staan er ook een aantal op de opgegeven transferlijst. Deze kan je alleen via een bod in een pm aan mij aantrekken. Bij gelijke boden krijgt degene die het eerste bod deed Transferdeadline vrijdag 16 augustus om 20:00 uur 11 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus ]]]]]] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus Transferlijst Naam Positie Club Leeftijd Bieden vanaf Heinz Lindner DM Saint Gilloise 32 €200K Pavao Pervan DM Wolfsburg 35 €50K Daniel Antosch DM Karmiotissa 23 €110K Antonio Basic DM SV Stripfing 17 €50K Jonas Krumrey DM FC Liefering 20 €1,5mln Christopher Trimmel V/VV (R) Union Berlin 36 €350K Christoph Klarer VC SV Darmstadt 98 23 €750K Alexander Joppich VL SV Horn 28 €150K Christian Ramsebner VC ST Pölten 34 €50K Lukas Wallner VC FC Liefering 20 €750K Dominik Baumgartner VC/VM Wolfsberg AC 27 €2mln Scott McKenna VC Wolfsberg AC 27 €3mln Bryan Okoh VC FC Liefering 21 €5mln Manuel Akanji V(RC)/VM Man City 28 €23mln Marius Wolf VR/MR/AMR Borussua Dortmund 29 €5mln Jason Denayer VC/VM Al Fateh 28 €13mln Mats Hummels VC zonder club 35 €5mln Jordi Alba VL/VVl inter Miami 35 €2,5mln Bryan Heynen VM/MC RC Genk 27 €5mln Marcel Ziegl VM SV Ried 30 €50K Philipp Siegl VM SV Lafnitz 29 €150K Christoph Messerer VM ST Pölten 21 €250K Mamady Diambou VM FC Liefering 20 €2mln Valentin Sulzbacher VM/MC FC Liefering 19 €4mln Sergio Busquets VM/MC inter Miami 35 €2mln Mario Leitgeb VM/MC Wolfsberg AC 35 €50K Ilkay Gündogan VM/M/AM(c) Barcelona 33 €13mln Gianluca Gaudino MC/AMC SV Stripfing 26 €300K Marcus Meijer MC/MR FAC Wien 27 €200K Siebe Schrijvers MC/AMRLC/SC OHL 27 €750K lionel Messi MC/AM (RC) SC inter Miami 37 €30mln Yeremi Pino MR/AMC/SC Villereal 21 €30mln Thomas Sabitzer AM/(RL)/SC Wolfsberg AC 23 €1,5mln Donyel Malen AM/(RL)/SC Wolfsberg AC 25 €12mln Breel Embolo AM(RC)/SC Monaco 27 €24mln Luis Suarez AMC/SC inter Miami 37 €4mln Kevin Friesenbichler AM (RLC0 DSV Leoben 30 €200K Christoph Monschein SC First Vienna 30 €600K Marco Reiterer SC SV Lafnitz 16 €25K Memphis Depay SC zonder club 30 €12mln Budget Club Budget TM Manager Austria Klagenfurt 39 2 Chrisje1993 Austria Lustenau 36,3 3 Flyd Austria Wien 39,5 2 Aron24 BW Linz 32,95 2 007mark LASK 36,5 2 Neva RB Salzburg 32,5 2 Genkie_06 SCRA Altach 55 2 Jeroen. Rapid Wien 50 2 Nasje92 Sturm Graz 36 3 bas huijsmans TSV Hartberg 41,5 4 Svenpunt Dornbirn FC 94 6 keano77 WSG Tirol 57,6 2 Fantasy @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Ga ik eens naar kijken. Je krijgt snel een PB van me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Gaan eens kijken of we de selectie een kwaliteitsinjectie kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Mogen weg: Galvao, Potzmann, Halland, Bajiz, Fitz. Als iemand leuke aanvallers/verdedigers heeft die kwijt wil, hoor ik het graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 2 minuten geleden zei aron24: Mogen weg: Galvao, Potzmann, Halland, Bajiz, Fitz. Als iemand leuke aanvallers/verdedigers heeft die kwijt wil, hoor ik het graag Een van mijn spitsen bij WSG Tirol mag wel weg bij een goed bod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 3 minuten geleden zei Fantasy: Een van mijn spitsen bij WSG Tirol mag wel weg bij een goed bod 5 miljoen voor Esposito? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 1 minuut geleden zei aron24: 5 miljoen voor Esposito? Je bent een 1 voor de 5 vergeten? Die mag voor 15 miljoen vertrekken, geen cent minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus Reminder, denken jullie ook nog even aan de aflopende contracten Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Ramalho, Trauner, Grilliitsch, Modric verlengen. @Copywriter Ik meld me per PB voor de inkomende transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 28 minuten geleden zei Fantasy: Je bent een 1 voor de 5 vergeten? Die mag voor 15 miljoen vertrekken, geen cent minder. Dat is teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 29 minuten geleden zei Copywriter: Reminder, denken jullie ook nog even aan de aflopende contracten Toon verborgen inhoud @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@Svenpunt@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Ik wil graag Ingolitsch en Maksimovic verlengen. De rest mag uit zijn contract lopen. In principe is iedereen buiten Hermansen, Alaba, Danso, Merlin, Landt en Onisiwo voor het juist bedrag te koop bij Altach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Meisl mag weg, Chato, Tiefenbach en Schmid niet verlengen, de rest wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 3 uur geleden zei Copywriter: Van mij mag Ron Jans proberen de degradatie te voorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2 minuten geleden zei keano77: Van mij mag Ron Jans proberen de degradatie te voorkomen. Dan moet je aan @chrisje1993 vragen of hij afstand wil doen van zijn manager, Chrisje mag dan een nieuwe manager zonder kosten uitkiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus (bewerkt) 9 minuten geleden zei Copywriter: Dan moet je aan @chrisje1993 vragen of hij afstand wil doen van zijn manager, Chrisje mag dan een nieuwe manager zonder kosten uitkiezen. Oh wacht dacht dat hij vrij was haha, dan zoek ik even een vrije manager uit @Copywriter Is Thorsten Frings nog wel beschikbaar? 11 augustus bewerkt door keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Bij mij worden 2 spelers op de transfermarkt aangeboden: Stefan Feiertag Philip Verhounig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten