Copywriter Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus De transfer deadline is voorbij zodat we kunnen gaan starten met de voorbereiding van het nieuwe seizoen. TSV Hartberg wordt overgenomen door de ai van FM omdat er geen reactie meer gekomen is. Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Transferronde 2: Naam Van Naar Jason Denayer Al Fateh Austria Klagenfurt €8,3mln Gianluca Gaudino SV Stripfing Austria Klagenfurt Gratis Breel Embolo Monaco Austria Klagenfurt €25,7mln Luis Suarez inter Miami Austria Klagenfurt €4mln Amouricho Axel van Dongen Ajax Austria Klagenfurt 600K Skye Vink Ajax Austria Klagenfurt Gratis Scott McKenna Wolfsberg AC Austria Wien €5mln Jordi Alba inter Miami Austria Wien €3,25mln Jacob Zickler Dynamo Dresden Austria Wien Gratis Calvin Stengs Feyenoord Austria Wien €15mln Thomas Beelen Feyenoord Austria Wien €12mln Yeremi Pino Villereal BW Linz €23mln Christoph Messerer ST Pölten Dornbirn FC Gratis Kevin Friesenbichler DSV Leoben Dornbirn FC Gratis Sepp van den Berg Liverpool Dornbirn FC €12mln Pavao Pervan Wolfsburg Rapid Wien Gratis Paul Wanner Bayern München Rapid Wien €20mln lionel Messi inter Miami RB Salzburg €10mln Filip Milojevic Bayer Leverküssen WSG Tirol Gratis Budget: Club Budget Uitgaven Saldo TM Manager Austria Klagenfurt 39 38,6 0,4 0 Chrisje1993 Austria Lustenau 36,3 5 31,3 1 Flyd Austria Wien 39,5 39,25 0,25 0 Aron24 BW Linz 32,95 32,95 0 0 007mark LASK 36,5 36,5 0 0 Neva RB Salzburg 32,5 10 22,5 2 Genkie_06 SCRA Altach 55 52 3 0 Jeroen. Rapid Wien 50 24,5 25,5 0 Nasje92 Sturm Graz 36 27 9 0 bas huijsmans TSV Hartberg 41,5 0 41,5 4 FM Dornbirn FC 94 70,5 23,5 2 keano77 WSG Tirol 57,6 49,8 7,8 0 Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Hopelijk gaat deze kwaliteits injectie ook helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Zo, Austria Klagenfurt heeft even de voorhoede versterkt Ben benieuwd wat we met WSG Tirol kunnen klaarspelen dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Mooi, Pino binnen. Hopelijk wat mooie Spaanse salsa, samen met Yamal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Ai maar 1 speler binnen gehaald ipv de 4 die ik zou willen. Hopen dat de selectie sterk genoeg gaat zijn nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus De voorbereidingen, play offs voor Europees voetbal zijn klaar en de Admiral Bundesliga is gestart. De top staat dicht bij elkaar en de promovendus draait lekker mee. Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Zag wat groene bolletjes, dus zal wel lekker gaan. Waren het enkel de oefenpotjes waarin we wat hebben gewonnen Zelfs als een van de minste ploegen, had ik veel meer dan 2 punten verwacht. En absoluut meer goals met de voorhoede die wij hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Dat valt me niet tegen als promovendus. Nu hopen dat we het vol kunnen houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus 10 minuten geleden zei 007mark: Zag wat groene bolletjes, dus zal wel lekker gaan. Waren het enkel de oefenpotjes waarin we wat hebben gewonnen Zelfs als een van de minste ploegen, had ik veel meer dan 2 punten verwacht. En absoluut meer goals met de voorhoede die wij hebben. Laatst gebruikte opstelling Statistieken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Het zit dicht op elkaar zeg, sodeknetters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus @Copywriter kan je de statistieken van mijn ploeg en opstelling delen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus (bewerkt) 5 minuten geleden zei Copywriter: Laatst gebruikte opstelling Statistieken: Wel hoe ik het ook wil neerzetten. Selectie lijkt zo alleen wel erg klein? Mis bijvoorbeeld Kees Smit, andere keepers, maar ook nog spelers die ik verlengd heb? (Denk ik?) 26 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Weer een hoopgevend begin. *kuch* *kuch* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus 11 minuten geleden zei 007mark: Wel hoe ik het ook wil neerzetten. Selectie lijkt zo alleen wel erg klein? Mis bijvoorbeeld Kees Smit, andere keepers, maar ook nog spelers die ik verlengd heb? (Denk ik?) Zijn door je manager naar het 2e gezet @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Voorlopig nog zonder nederlaag. Iets te veel 1-1 maar zeker niet ontevreden over de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Dat is nog wel erg wisselvallig. De titel verdedigen gaat lastig worden zo, al zijn de verschillen nog klein en is het seizoen nog lang natuurlijk. En de bal is rond ook, om er nóg een cliché in te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Begon goed, maar daarna 3 op rij verloren. Hopelijk kan dat snel omgedraaid worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) De maanden september en oktober zijn voorbij en halverwege oktober vallen maar liefst 2 ontslagen. De pers zag het 1e ontslag bij Sturm op basis van de resultaten wel aankomen en voorspelde dit ook. Het 2e ontslag bij Rapid roept vraagtekens op, het ontslag volgt op het moment dat er een goede serie neergezet is. Zowel @nasje92 als @bas huijsmans mogen een nieuwe manager gaan aanstellen. Bundesliga Austria Klagenfurt @chrisje1993 Austria Lustenau @FlyD Austria Wien @aron24 Blau Weiss Linz @007mark LASK @neva RB Salzburg @Genkie_06 SCRA Altach @Jeroen. Rapid Wien @nasje92 Sturm Graz @bas huijsmans TSV Hartberg FM Dornbirn FC @keano77 WSG Tirol @Fantasy Stand Bundesliga Statistieken Bundesliga Champions League (WSG Tirol) Stand Europa League (Austria Wien, RB Salzburg Stand Conference League (Sturm Graz) 27 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus @Copywriter uit welke managers kunnen we kiezen? Ook echt meer dan terecht dat die beste man op straat staat zeg. Van de CL voorronde al helemaal afdalen na de Conference League en vervolgens ook nog afdalen naar plekkie 11. Wanprestatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus (bewerkt) 6 minuten geleden zei bas huijsmans: @Copywriter uit welke managers kunnen we kiezen? Vrije keuze mits deze in de database zit. Uniqa ÖFB CUP Spoiler @Jeroen.@007mark@FlyD@bas huijsmans@nasje92@aron24@chrisje1993@Genkie_06@Fantasy@neva@keano77 27 augustus bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Haha, heel bizar. Staat erg dicht op mekaar, super tof om te zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Dit gaat ver boven verwachting, benieuwd waar dit gaan eindigen 🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Hahaha. Wat een spanning! Zo ongeveer iedereen kan nog kampioen worden En ook nog actief in de beker, dikke prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus @Copywriter dan ga ik voor #slotball als dat kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus @bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten