MNie Geplaatst 14 juni Auteur Share Geplaatst 14 juni @Marius Daar moeten wij zeker verder op bouwen en dat lijken wij in de andere competities goed door te trekken. Dat het een druk programma is dat staat wel vast ja! @delichris Ik hoop ook de eersten van velen! De start is verder veelbelovend in de nationale competitie. @DGremlin Dat kunnen wij natuurlijk wel stellen ja. @Djurovski Die eerste prijs pakken is altijd mooi en dat wij dan in de andere competities de goede lijn doortrekken is geweldig. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Wisselvallend in de competitie maar in de beker en in de sudamerica lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Geen slechte resultaten. De stand van de competitie is wat vertekend. Zijn Fabio en Rafael nog in het spel. Dat zijn de tweeling die bij Manchester United hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni In de Serie A lijk je wat meer tegenstand te hebben, maar de stand is zo vertekend dat het nog veel te vroeg is om conclusies te trekken. Wat wel vast staat, is dat Palmeiras een sterke start kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 juni Auteur Share Geplaatst 14 juni @Djurovski Al met al doen wij het denk ik nog meer dan prima. De prognose in de competitie is een vijfde plaats dus wat dat betreft liggen wij op schema. @delichris Het is heel erg vertekend omdat er een behoorlijk verschil zit tussen het aantal gespeelde wedstrijden. Je vraag over Fábio en Rafael heb ik in een PM naar je gestuurd. Beide zijn actief in Brazilië. @Marius In de competitie hebben wij een aantal ploegen die sterk zijn en waar wij ons mee moeten meten. De stand is inderdaad behoorlijk vertekend. De titel winnen is niet iets wat ik verwacht te doen in het eerste seizoen. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Het blijft lekker gaan zeg. Alleen jammer dat de competitie zo vertekend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni Luis Felipe - €1.100.000 - Feyenoord Talisca - Transfervrij @delichris We zijn goed in vorm en dat wij zoveel wedstrijden achterlopen betekent ook dat wij die ergens in moeten halen in het toch al drukke schema. Na deze maand heeft Flamengo bijvoorbeeld vijf wedstrijden minder gespeeld als ons en zeven wedstrijden minder als de koploper. Dat is wel een beetje stom natuurlijk maar goed dat is nu eenmaal zo. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Mooi profiel om gratis op te halen! Qua resultaten lijken de vele wedstrijden wel af en toe hun tol te eisen, maar globaal gezien blijft het natuurlijk gewoon goed lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Wisselend succes in de competitie. In de beker gaat het lekker en in de tweede ronde SudAmericana moet je wel halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni @Marius Dat is een speler die direct iets toevoegt aan de selectie en die kans kon ik niet laten lopen. Het extreme schema zal uiteindelijk zijn tol gaan eisen maar de andere clubs moeten daar ook last van hebben. @delichris Zeker wisselend maar dat kan haast niet anders met al die wedstrijden in de benen van de spelers. In de Copa do Brasil en de Copa Sudamericana doen we het wel heel goed. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Jammer van de beker, maar verder mooie uitslagen neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Met de bekeruitschakeling een zorg minder laat ons maar zeggen. In de competitie en de Copa Sudamericana heb je wel goede zaken gedaan, en speel je nog steeds mee om de prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 juni Auteur Share Geplaatst 15 juni @delichris De uitschakeling in de beker voelt wel zuur, want we waren dichtbij een finaleplaats. De overige resultaten waren dan wel weer degelijk. @Marius Een zorg minder maar ook een kans op een prijs minder. Gelukkig zijn er genoeg prijzen te winnen gedurende een Braziliaans seizoen. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni In de competitie is het wisselend. Zolang je maar je plaats voor de Copa Libertadores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Net te veel puntenverlies om je helemaal bovenin te kunnen gaan mengen nog denk ik. Maar de Copa Sudamericana blijft wel nog steeds kans bieden op een prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Het blijft schommelend gaan maar voorlopig netjes inde top 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juni Auteur Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) @delichris Dat plaatsen voor de Copa Libertadores is het belangrijkste en ik verwacht zeker niet de titel te pakken. @Marius De titel is voor ons uit zicht maar dat was ook geen doelstelling voor mij dit seizoen. Dat wij nog kans maken op de Copa Sudamericana is wel top, want ik verwacht niet vaak in aanmerking te komen voor die prijs. @Djurovski Zolang wij netjes in de top 5 staan ben ik tevreden, want het is natuurlijk mijn eerste seizoen pas bij São Paulo. Wat mij wel verbaasd is dat niemand het heeft over de talenten die doorgestroomd zijn, want wat een lichting lijkt dit te zijn zeg. Charles lijkt al direct mee te kunnen bij het eerste elftal al is dat niet mogelijk omdat wij niemand meer in kunnen schrijven. Ook het profiel van Fernando Fubá spreekt mij zeer aan! Brazilië staat erom bekend en dat maakt het extra leuk om met de talenten aan de slag te gaan. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! 16 juni bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Ticket voor de finale is binnen! En daarin geef ik je ook meer dan een goede kans. Mooi dat er nog meer geïnvesteerd wordt in de jeugdfaciliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Het blijft wisselvallig maar zolang de top 5 het doel is doe je het goed papi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Competitie is wisselend, maar je staat wel in de finale van de Copa SudAmericana. Ik had de jeugd wel gezien, maar vergeten er iets over te zeggen. Zitten zeker goede talenten bij. Ik ben nooit zo'n fan om ze direct voor de leeuwen te gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni @Marius Die finale halen werd gedurende het seizoen wel een mooie doelstelling voor mijzelf omdat ik niet verwacht dat wij snel nog in dat toernooi zullen spelen. Dat de club groeit door investeringen is mooi om te zien en ook altijd nodig. @Djurovski Die top 5 is het belangrijkste ja papi. @delichris Inderdaad wisselend maar gezien de kwaliteit van de selectie staan we op een prima plek op de ranglijst. De Copa Sudamericana is een belangrijke prijs voor mij dit jaar. De talenten voor de leeuwen gooien is iets dat ik wel vaker doe maar in het geval van Charles behoort hij simpelweg al tot onze beste verdedigers en kan ik niet zo goed om hem heen. Dit seizoen nog meetrainen met de jeugd omdat hij niet ingeschreven kan worden maar anders had hij zo in de basis gestart bij mij. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni En daar is de volgende prijs! Zo wordt het toch al meteen een heel mooi seizoen met twee prijzen. Zeker omdat je, zoals je zelf ook aangeeft, de komende jaren verwacht nog een niveautje hoger te kunnen acteren in de Copa Libertadores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Een mooie vijfde plek en een grote prijs gepakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni @Marius Deze prijs is wel echt heel lekker om te winnen hoor. Hopelijk is dit de enige kans ook om deze prijs te winnen, want we moeten altijd voor het hoogst haalbare gaan natuurlijk! @delichris We mogen tevreden zijn over het eerste seizoen in Brazilië en ik hoop nog veel meer prijzen te pakken. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Je gaat naar de Copa Libertadores en dat is een belangrijke feit voor de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten