Geppiej Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Zojuist zei Fantasy: Jij mag dat. Als je dan direct ook op de proppen komt met een selectie van 23+3 (minimaal 3 doelmannen), een tactiek en gewenste oefenpartners dan is het helemaal top. Ik ga ff aan de slag. Iemand interesse in een oefenwedstrijd tegen Israël? @neva? Potje tegen Finland lijkt me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 7 minuten geleden zei neva: Oh, doe dan maar wat simpels joh. Liefst ranking 150+ of anders 100+. Doe maar ook één tegen Geppiej Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Ik wil wel met Polen oefenen tegen Duitsland en Suriname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni De coach van Portugal zat nog vast in Rusland, ivm de sancties van de EU. Inmiddels is hij het land uit en zal morgen een selectie voor Portugal doorgeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni Ik zou zelf met Italië graag oefenen tegen een Scandinavisch land en een Zuid-Europees land. Zegge Finland en Portugal ofzo. @neva @rich ruzzian Andere landen zijn ook mogelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Nou vooruit dan maar @Fantasy! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Oostenrijk wil graag oefenen tegen Zwitserland @Kelvin en Kroatië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 24 minuten geleden zei Geppiej: Ik ga ff aan de slag. Iemand interesse in een oefenwedstrijd tegen Israël? @neva? Potje tegen Finland lijkt me prima. Turkije wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 16 minuten geleden zei Fantasy: Ik zou zelf met Italië graag oefenen tegen een Scandinavisch land en een Zuid-Europees land. Zegge Finland en Portugal ofzo. @neva @rich ruzzian Andere landen zijn ook mogelijk natuurlijk. Ja prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Iemand nog een potje tegen Turkije? Wees er snel bij nu het (Erdo) kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 2 minuten geleden zei nasje92: Turkije wel! Helemaal prima. Lijkt me een gezellig potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni @Fantasy Oefenwedstrijden Israël: Finland - Israël Turkije - Israel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Iemand interesse om tegen het Slowaakse geweld te oefenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 16 minuten geleden zei Geppiej: Helemaal prima. Lijkt me een gezellig potje Hahah eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 4 minuten geleden zei Mordurette: Iemand interesse om tegen het Slowaakse geweld te oefenen? Turkije wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 3 minuten geleden zei nasje92: Turkije wel! Prima man! Gezellig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni Oefenwedstrijden tegen Canada en Japan graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni @Fantasy turkije speelt tegen israel en slowakije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni 38 minuten geleden zei Copywriter: Oostenrijk wil graag oefenen tegen Zwitserland @Kelvin en Kroatië De opponenten van @Kelvin zijn niet haalbaar. Noord-Macedonië en Oostenrijk zouden wel kunnen als oefentegenstanders voor Zwitserland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 43 minuten geleden zei Fantasy: De opponenten van @Kelvin zijn niet haalbaar. Noord-Macedonië en Oostenrijk zouden wel kunnen als oefentegenstanders voor Zwitserland. Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni @Fantasy kan ik ook tactiek insturen en selectie door assistent? Chiemel Zweden V2.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 juni Auteur Share Geplaatst 10 juni 5 minuten geleden zei Chiemel: @Fantasy kan ik ook tactiek insturen en selectie door assistent? Chiemel Zweden V2.fmf 44.34 kB · 0 downloads Absoluut, dat kan zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 5 minuten geleden zei Fantasy: Absoluut, dat kan zeker Doe maar dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni (bewerkt) Frankrijk wil graag waar mogelijk oefenen tegen wat kleine landen het liefst voormalig Koloniën. 10 juni bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 juni Share Geplaatst 10 juni 55 minuten geleden zei Jeroen.: Frankrijk wil graag waar mogelijk oefenen tegen wat voormalig kleine landen het liefst voormalig Koloniën. Zo zie ik het graag. Assert dominance! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten