delichris Geplaatst 17 mei Auteur Share Geplaatst 17 mei Seizoen 2026 - 2027 Champions League gaat echt heel moeilijk worden voor ons. Maar goed het is een goede leerschool voor ons. We spelen deze maand tegen Fiorentina in de Champions League. FC Dordrecht is onze tegenstander in de KNVB Beker. In de Eredivisie gaan we spelen NEC, Ajax en SC Cambuur. Ik moet nog een maand wachten en dan komen in mijn ogen veel spelers vrij om ze in de zomer transfervrij aan te trekken. Ik hoop dat wij dan al aardig klaar kunnen zijn voor de zomer. ADO Den Haag - Fiorentina Champions League December Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @ElMarcos Feyenoord is heel sterk bezig dit seizoen. Verder is er een mooie strijd achter Feyenoord gaande. @Marius Ik had hier al rekening meegehouden. Maar ik wil wel elke CL met de sterke elf aantreden. @Mordurette Dat had ik al gezien bij de loting. Het is niet anders. Wie weet kunnen wij nog eens een stunt doen. @Djurovski @MNie @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Je blijft prima presteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Je blijft goed presteren en het is heel spannend met de teams net achter je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei De CL blijft een moeilijk verhaal. In eigen land is de voorsprong van Feyenoord ook al wel behoorlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei Auteur Share Geplaatst 18 mei Seizoen 2026 - 2027 In januari is het tijd voor de transferperiode. Ik wilde eigenlijk geen transfers doen, maar toch is er uiteindelijk één speler naar Den Haag gekomen. Maar ik heb ook twee spelers tijdelijk laten gaan. Angelo Moulin is verhuurd voor de rest van het seizoen aan Union Namur. Hier kan hij lekker ervaring op gaan doen. Derrick Luckassen is verhuurd aan FC Utrecht. Ik kon hem niet op zijn favoriete plek laten spelen en daardoor besloot hij weg te willen. Nu is hij verhuurd en ik verwacht hem in de zomer te verkopen. De enige speler die naar ADO komt is Malayro Bogarde. Hij komt over van Bologna en kost ons 3,1 miljoen. Hij is een mooie aanwinst voor onze verdediging. Gelukkig wordt er ook nog gespeeld door ons. Heracles, sc Heerenveen en PSV zijn onze tegenstanders in de Eredivisie. PSV treffen wij in de KNVB Beker en in de Champions League gaan we nog spelen tegen AC Milan en FC Barcelona. In de Champions League hebben wij gewoon geen geluk gehad met de loting. Op Anderlecht na alleen maar grote clubs gehad. Wie weet volgens seizoen meer geluk. Tranfers uit Transfer in Spoiler PSV - ADO Den Haag KNVB Beker AC Milan - ADO Den Haag Champions League ADO Den Haag - FC Barcelona Champions League PSV - ADO Den Haag Eredivisie Januari Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Alleen Europees blijven we achter op dit moment. @ElMarcos In de Eredivisie en beker heb ik niets te klagen. In de CL gaat het niet best en moeten wij nog stappen gaan zetten. @Marius CL is gewoon een verloren zaak. Maar goed we leren er van. Hopelijk gaat Feyenoord nog fouten maken. @Mordurette @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Nationaal verloopt alles voorspoedig. Europees word je nog te kijk gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Dit is niet een parcours die je wilt doorlopen in de Champions League maar voor iedereen wel een goed leermoment. Bogarde lijkt een prima aanwinst te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei De CL pijnlijk afgesloten, maar de resultaten in eigen land staan wel in groot contrast daarentegen. Zo kan het nog wel eens een leuke tweede seizoenshelft worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 mei Auteur Share Geplaatst 19 mei Seizoen 2026 - 2027 We hadden dus helemaal niets te zoeken in de Champions League dit seizoen. Maar als je op Anderlecht na alleen maar grote clubs treft dan is het niet anders. Ik hink nu ook op een andere gedachte. Of ik wel voor de titel moet gaan en alles laten gaan en vol voor de beker te gaan. En dan gewoon één of twee seizoenen in de Europa League te gaan spelen. Om zo de reputatie van de club omhoog te krijgen. Want zo ontloop je wel alle grote ploegen in Europa en kunnen wij wel succes hebben in Europa. Toch maar eens zien hoe jullie erover denken? Deze maand spelen wij tegen Sparta in de KNVB Beker. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles, FC Emmen en De Graafschap. Sparta - ADO Den Haag KNVB Beker Loting KNVB Beker Roda JC - ADO Den Haag KNVB Beker Februari Stand Eredivisie De stagair van @MNie is hier ook bezig geweest en helaas geen screen. Het is in ieder geval wel spannend. Affiche finale KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie In Europa had ik niets anders verwacht vanwege de loting. En ik ben geen manager die gaat verdedigen. Liever aanvallend ten onder. In de Eredivisie doen we het niet slecht. @Mordurette We hebben toch wat centen verdiend en nu zien wat we de rest van het seizoen nog kunnen doen. Bogarde is een aanwinst voor ons. @Marius Ik speel altijd aanvallend. Ik had misschien wel meer punten kunnen pakken als ik verdedigend ging spelen, maar ik houdt van aanvallend voetbal. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Toch maar een andere stagiaire zoeken denk ik. Ik zou altijd voor de titel gaan. Laat ze maar ervaring op doen in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Keurige resultaten! Zelf ben ik wel te vinden voor het idee om je Europees een niveau te laten afzakken, maar niet ten koste van een kampioenschap. Idealiter stroom je pas in de voorronde van de CL in, en laat je je dan uitschakelen, maar die keuze heb je natuurlijk niet altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Zou nooit opzettelijk proberen te verliezen en daardoor geen kampioen worden als de kans zich voordoet. Speel je in de Champions League willen ook betere spelers naar jouw club komen. Hierdoor heb je ook weer meer kans om te winnen. Speel je in de voorrondes en is jouw team al gereed voor dat seizoen kan je alsnog overwegen om in de Europa League te gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 mei Auteur Share Geplaatst 20 mei Seizoen 2026 - 2027 Als wij de titel kunnen winnen dan gaan we er toch maar voor. Want het is tenslotte wel een titel zoals jullie zelf ook aangeven. Ik heb een verzoek gedaan bij de KNVB om de de naam van de KNVB Beker te laten veranderen in de ADO Cup. Aangezien we voor de vierde keer in de finale staan. Men heeft aangegeven om te kijken of het mogelijk is. We spelen in de maand maart maar drie wedstrijden. Fortuna Sittard, Excelsior en FC Utrecht zijn onze tegenstanders. Normaal gesproken zou dit negen punten moeten zijn. En deze maand krijgen wij ook nog een nieuwe jeugdlichting. Jeugdlichting FC Utrecht - ADO Den Haag Eredivisie Maart Stand Eredivisie Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Ik ga zeker op zoek naar een andere stagiar. Deze was te dom om te poepen. Ik ga voor de titel mochten wij de kans krijgen. @Marius Als kampioen zitten wij gelijk in het hoofdtoernooi van de CL. Dat was een dilemma, maar ik wil toch wel voor de titel gaan als de kans zich voordoet. @Mordurette Ik ga wel voor de titel. Alleen om echt mee te doen om de CL zullen wij zeker vier jaar verder zijn vermoed ik zo. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Ik denk al te weten hoe ver je gaat komen dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Ondanks dat je wat punten laat liggen afgelopen periode kom je nu toch wel heel dicht in de buurt van Feyenoord. Dat wordt een spannend slot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Gaat een heel mooi slot worden verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 mei Share Geplaatst 20 mei Europees toch een paar keer een flinke dreun te pakken gehad. Nationaal blijft je heerlijk presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 mei Auteur Share Geplaatst 21 mei Seizoen 2026 - 2027 Voor de vierde keer staan wij in de finale. Maar gaan we de beker ook voor de vierde keer winnen? We spelen tegen RKC en dat lijkt op papier een makkelijke tegenstander. Maar zo stonden wij in onze eerste finale onder mijn leiding ook en wij wonnen toen van Sparta. Ik mag RKC dus niet onderschatten. En dat geef ik de spelers ook mee. Speel alsof je leven ervan af hangt en geniet ook van de finale. Aankondiging KNVB Beker finale Road to the final RKC Road to the final ADO Den Haag Opstelling RKC - ADO Den Haag Finale KNVB Beker Antwoorden op posts van users @MNie Ik denk dat ik ook weet hoe ver ik kom . @Marius Het kon inderdaad wel eens een heel spannend slot worden. @Mordurette Dat zou wel heel mooi zijn als dat gaat gebeuren. @Djurovski We zijn gewoon nog niet sterk genoeg voor CL dit seizoen. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Overtuigende bekerwinst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei De ADO Cup is weer binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Met RKC als tegenstander was je natuurlijk favoriet, maar zo'n score is natuurlijk altijd leuk om neer te zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Je hebt zeer overtuigend de beker weten te winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 mei Auteur Share Geplaatst 22 mei Seizoen 2026 - 2027 Vier keer de KNVB Beker winnen is niet voor veel ploegen weggelegd. Ik moet zeggen dat ik daar wel trots op ben. Maar nu moet alle focus op de Eredivisie, want wie weet kunnen wij de titel prolongeren. Daarvoor moeten wij wel FC Twente, Sparta, PEC en Feyenoord zien te verslaan. En ik kan zeggen het gaat spannend worden! ADO Den Haag - Sparta Eredivisie ADO Den Haag - Feyenoord Eredivisie April Stand Eredivisie Antwoorden op posts van users @MNie Dit was de makkelijkste bekerwinst van de vier die ik won. @Mordurette Gelukkig wel, maar helaas heeft de KNVB nooit gereageerd. @Marius We moeten het dan ook nog eens waar zien te maken. Gelukkig was het voor ons een makkelijke tegenstander. @ElMarcos Ik ben blij dat wij deze gemakkelijk wonnen. Ik kon zelfs wat reserves laten spelen. @Djurovski @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Daar komtie titel!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei De enige domper afgelopen periode is dat je van Feyenoord verliest. De titel lijkt daardoor weg, of zou het toch nog kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten