Marius Gepost May 29 Share Gepost May 29 Met nog eens drie punten erbij, en nu al een totaal van 10 punten lijkt overwintering in de CL toch wel héél dichtbij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost May 29 Share Gepost May 29 Nationaal hoeven we niet meer naar te kijken de aankomende jaren denk ik. Europees krijg je wel even goed op je flikker van F.C. Barcelona maar als je als Hagenees naar de stand in de competitiefase kijkt dan staan we er gewoon goed voor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 30 Author Share Gepost May 30 Seizoen 2027 - 2028 Wat een seizoen beleven wij in de Champions. We hebben letterlijk 10 punten te pakken en hiermee zouden wij kunnen gaan overwinteren. En we zijn zo dichtbij de beste acht. Stiekem zou dat het mooiste zijn, maar ik durf nog niet hardop te dromen. Deze maand spelen wij één wedstrijd in de Champions League. We gaan spelen tegen Redbull Leipzig. In de Eredivisie gaan we spelen tegen NEC, Vitesse en Willem II. In de KNVB Beker gaan we spelen tegen Telstar. Redbull Leipzig - ADO Den Haag Champions League December Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Ik had niet verwacht dat we zouden winnen van Barcelona. We hebben wel mooie resultaten geboekt in de CL en dat is al gewoon lekker. @Marius We zitten wel heel dichtbij overwintering, maar voor het zover is moeten wij nog drie CL wedstrijden. Eén deze maand en nog twee in januari. @MNie We zijn wel in de top van Nederland beland en nu langzaam aan Europa aan het veroveren en dan kan je wel eens tegen een pittige nederlaag aan lopen. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost May 30 Share Gepost May 30 Wat een resultaten weer en knap door Europees.. nu kijken waar je precies gaat eindigen op die lijst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost May 30 Share Gepost May 30 Mooie overwinning tegen Leipzig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 31 Share Gepost May 31 Knap zeg om te gaan winnen op Leipzig, dat is toch een vervelende tegenstander. De overwintering is nu al binnen, top-8 zou helemaal te gek zijn. Ondertussen blijf je ook heerlijk bezig in eigen land. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 31 Author Share Gepost May 31 Seizoen 2027 - 2028 En zo zit je alweer in januari. Wat een seizoen tot op heden. We overtreffen blijkbaar weer alles. In de Eredivisie een spannende strijd met Ajax. En in de Champions League is de vraag of we bij de eerste acht gaan komen of dat we via de play-offs gaan overwinteren. Eén ding is zeker. We doen het meer dan goed in Europa. Om bij de eerste acht te gaan komen moeten wij Juventus en Athletic Bilbao zien te verslaan. In de Eredivisie gaan we spelen tegen AZ, sc Heerenveen en PSV. In de KNVB Beker mogen wij spelen tegen PSV. Ook zijn er tranfers geweest, maar geen benoemenswaardige transfers. Ik heb wel screens voor jullie. Tranfers uit Tranfer in Spoiler ADO Den Haag - Juventus Champions League ADO Den Haag - Athletic Bilbao Champions League Januari Stand Eredivisie Stand Champions League Loting KNVB Beker Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie Dat we overwinteren in de CL vind ik al een hele mooie prestatie. En in de Eredivisie heb ik een aardige strijd met Ajax. @Djurovski Daar ben ik zeer content mee. @Marius We blijven iedereen verbazen zowel in de CL als in eigen land. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost May 31 Share Gepost May 31 Wat blijf je toch maar presteren in de CL zeg: 19 punten en de tussenronde mogen overslaan is een geweldige prestatie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost May 31 Share Gepost May 31 Wat een uitslagen in Europa weet je neer te zetten, echt heel erg knap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 1 Author Share Gepost June 1 Seizoen 2027 - 2028 Doordat wij bij de eerste acht zijn geeindigd in de Champions League mogen wij een ronde overslaan en dat is wel lekker. Laat bepaalde topclubs mekaar maar uitschakelen. Deze maand mogen wij in de KNVB Beker spelen tegen NEC. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Feyenoord, RKC en Fortuna Sittard. ADO Den Haag - NEC KNVB Beker Loting KNVB Beker Dordrecht - ADO Den Haag KNVB Beker ADO Den Haag - Feyenoord Eredivisie Februari Stand Eredivisie Loting Champions League Affiche KNVB Beker finale Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius Ik sta er ook van te kijken hoe goed het in de CL. Dit had ik niet verwacht moet ik eerlijk zeggen. @MNie Ik ben zelf ook wel verbaasd over. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 1 Share Gepost June 1 Heer en meester nationaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 1 Share Gepost June 1 Nationaal weer goed op weg naar de twee hoofdprijzen. De CL loting is dan ook weer om te lachen eigenlijk, al mag je je natuurlijk niet verslikken in Feyenoord nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 1 Share Gepost June 1 De ADO Cup weer binnen handbereik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 3 Share Gepost June 3 Zeker Europees ben je aan het stunten zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 3 Author Share Gepost June 3 Seizoen 2027 - 2028 We gaan verder deze maand in de Champions League. We treffen heel verrassend Feyenoord. Ik zie oprecht kansen tegen ze. Ze hebben wel een ene van Persie als spits, maar verder zie ik ons als team sterker zijn. Het kan dus een mooie twee strijd worden. En in de Eredivisie gaan we spelen tegen Ajax, Excelsior, Sparta, De Graafschap. Ook komt er een nieuwe jeugdlichting en daar zitten toch wel wat talenten voor onze jeugdopleiding bij. Jeugdlichting Feyenoord - ADO Den Haag Champions League ADO - Feyenoord Champions League Ajax - ADO Den Haag Eredivisie Maart Stand Eredivisie Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie En toch kan ik nog alle prijzen weggeven. @Marius Ik kan wel alles weggeven. Niets is zeker dit seizoen. In de CL dat wij Feyenoord loten is geen schande. We maken zo wel meer kans. @Mordurette Het is niet zeker dat wij hem winnen, want we spelen wel tegen Ajax. @Djurovski Ik had ook niet verwacht dat wij het zo goed zouden gaan in de CL. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 3 Share Gepost June 3 Schoenmakers 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 3 Share Gepost June 3 Ajax en Feyenoord kunnen jouw ploeg dan toch nog kloppen. Maar gelukkig stoot je wel gewoon door in de CL. Heel fijn toch om de kwartfinales te bereiken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 3 Share Gepost June 3 Balen dat je Feyenoord loot in de Champions League, zonde voor het Nederlandse voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 3 Share Gepost June 3 Tegen de Nationale topclubs toch wat zeperds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 4 Author Share Gepost June 4 Seizoen 2027 - 2028 De Champions League gaat heerlijk op dit moment en dat gaat ten koste van de Eredivisie, maar ik heb vertrouwen dat het wel goed komt in de Eredivisie. Maar voor het zover is gaan we eerst verder met de finale van de KNVB Beker oftewel de ADO Cup. Want zo mag je deze beker ondertussen wel noemen. Want we winnen de beker al vier keer op rij en nu staan wij gewoon voor de vijfde keer op rij in de finale. Deze keer moeten wij tegen het grote Ajax. Niet toevallig ook onze tegenstander in de Eredivisie. Het belooft een spannende finale te worden zo op papier. Aankondiging KNVB Beker finale Road to the final ADO Den Haag Road to the final Ajax Finale KNVB Beker Antwoorden op posts van users @MNie Het talent spat er van af. Hieronder een screen. Spoiler @Marius We zijn te kloppen, maar zolang wij het in het algemeen beter doen ben ik tevreden. @Mordurette Het gaf mij wel een grotere kans om de kwartfinale te gaan halen. @Djurovski Maar ook een knal uitslag tegen Feyenoord. Als je maar meer punten haalt als de rest maakt de uitslag niets uit. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 4 Share Gepost June 4 Het heeft enige moeite gekost, maar met vijf zeges op een rij mag dit nu écht wel de ADO Cup genoemd worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 4 Share Gepost June 4 Mooi profiel van Schoenmakers zeg!! Ik zeg gooi hem voor de leeuwen!! Of ooievaars.. kijk maar hoe je het wilt noemen. Ongekend een 5e bekerwinst op rij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 4 Share Gepost June 4 Gefeliciteerd met de ado cup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 4 Share Gepost June 4 Proficiat met de beker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 5 Author Share Gepost June 5 Seizoen 2027 - 2028 De KNVB Beker is binnen en nu kan alles op de Champions League en de Eredivisie gezet worden. Want een heuse treble zit er zeker in. Deze maand spelen wij de dubbele confrontatie tegen Liverpool voor de Champions League. In de Eredivisie gaan we spelen tegen Go Ahead Eagles, FC Utrecht, PEC Zwolle en SC Cambuur. Gaan we uit Europa of komt er weer een heuse stunt van ADO Den Haag? Liverpool - ADO Den Haag Champions League ADO Den Haag - Liverpool Champions League April Stand Eredivisie Antwoorden op posts van users @Marius Het is een echte ADO Den Haag Cup geworden. We zijn een heuse cupfighter geworden. @MNie Ik laat hem eerst in de jeugd spelen en dan gaat hij worden verhuurd. Ik wil hem rustig brengen. @Djurovski Dankje. @Mordurette Dankje. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts