Mordurette Gepost June 23 Share Gepost June 23 Proficiat man, een enorme prestatie geleverd. Wat ga je nu doen met de save want in principe is de challenge voltooid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 23 Share Gepost June 23 wat een baas!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 23 Share Gepost June 23 Heerlijk seizoen weer. Ado is een veel vraat geworden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 23 Share Gepost June 23 Drie schoten, drie keer pot! Heerlijk om op die manier Real te verslaan en de CL te pakken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 24 Author Share Gepost June 24 Seizoen 2028 - 2029 Wat een seizoen is dit geweest in de geschiedenis van ADO Den Haag. Alle prijzen zijn gepakt en daarom heb ik ook besloten om te stoppen. Ik deed de KKD Challenge had ik niet verwacht dat ik dit zo snel voor elkaar zou krijgen. Daarom volgt er nog één update en dan zit het erop met deze novelle. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties, likes en het lezen. Ranglijst clubs en competities Commercieel overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Ontslag Antwoorden op posts users @Mordurette Ik stop ermee. Ik heb de KKD Challengde gedaan en ga nu verder met mijn novelle Verover de wereld. @MNie Het was een heerlijk seizoen. @Marius Zo pak je dus Real. Nee geintje. Ik ben heel blij hoe lekker wij ze verslagen hebben. @Djurovski Het is het laatste seizoen en wat voor een seizoen is het geworden. @ElMarcos @De Raam @Rossini' @MarcFM1 @Lensherr @KayDeManaager @xJordinosaur @Genkie_06 @Boyzone @keano77 @DemoN 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 24 Share Gepost June 24 Mooie afsluiter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost June 24 Share Gepost June 24 Niet onbegrijpelijk dat je ermee ophoudt na alle prijzen gepakt te hebben. Heel erg genoten van dit avontuur! Bedankt om te delen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mordurette Gepost June 24 Share Gepost June 24 Alles draaide om de challenge en die is behaald dus lekker verder met je andere novelle en savegame. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost June 24 Share Gepost June 24 Top prestatie. Ben vooral benieuwd wat de volgende gaat worden! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 25 Author Share Gepost June 25 8 uur geleden zei MNie: Top prestatie. Ben vooral benieuwd wat de volgende gaat worden! Ik ga nu eerst verder met Juventus, maar ik heb al een idee wat ik wil. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts