Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Gefeliciteerd met de promotie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart Inmiddels zijn we alweer aanbeland in de maand Maart en het gaat zeer lekker met Lynx FC in de competitie (en het enige bekerpotje wat we hebben gehad tot nu toe). Gezien onze vorm mag ik het kampioenschap eigenlijk niet meer weggeven, maar de bal is rond dus wie weet wat er nog gebeurt. Resultaten en tussenstand: Spoiler Zoals jullie waarschijnlijk wel weten zijn de wintermaanden altijd vrij rustig qua interlandvoetbal. Het enige noemenswaardige wat ik met jullie kan delen is de indeling voor de WK kwalificatie. Dit lijkt op voorhand vrij kansloos dus we gaan zien wat het ons gaat brengen: Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk @Badmuts @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Een Cyprus zou je met geluk kunnen pakken, Noord-Ierland en Finland zou een stuntje mogelijk kunnen zijn. De rest is kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Je weet het maar nooit, succes alvast!! Met Lynn blijft het erg goed gaan, heerlijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Zeer sterke resultaten oef van die poule wordt je niet vrolijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Inmiddels is het seizoen in Gibraltar op zijn einde gelopen en dan rest de vraag, hoe is het afgelopen? Daar gaan jullie in deze update achter komen. Maar voordat we daar op in gaan eerst nog een paar updates Ik heb mijn contract mogen/kunnen verlengen: Dan de resultaten en de eindstand van de competitie en beker: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk @Badmuts @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Mooi de dubbel gepakt hoor! Met het nationale elftal ook de schade beperkt gehouden wat ook zeer knap te noemen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Gefeliciteerd met de dubbel. Nationaal gaat het prima ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Gefeliciteerd met de dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Inmiddels hebben we de voorbereiding van seizoen 3 (en de eerste competitiewedstrijden achter de rug) en ik kan best tevreden zijn over de start. Europees gezien is het natuurlijk jammer dat we niet een ronde extra hebben weten te overleven maar dat is misschien ook nog iets te veel van het goede in deze fase van mijn save. Nationaal gezien was het zuur dat we de supercup verloren maar aan die prijs hecht ik weinig waarde (en het bestuur gelukkig ook). Spoiler Naast de avonturen met Lynx FC ben ik natuurlijk ook nog bondscoach van Gibraltar en hier kan ik ook niets anders dan tevreden zijn over hoe het loopt. Hopelijk kunnen we de laatste 4 wedstrijden ook nog wat leuke resultaten halen om zo wat hoger op de wereldranglijst te komen en door te groeien als land. Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk @Badmuts @Nom de Guerre 5 april bewerkt door keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Winnen van Finland is knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten